Добірка дидактичних матеріалів з основ правознавства до розділу ІІ «Реалізація права».

Про матеріал
Дидактична розробка урізноманітнить роботу на уроці та домашнє завдання, сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу, розвитку творчості та самостійності. Розробку побудовано відповідно до чинної навчальної програми. Вона допоможе вчителю в доборі необхідного матеріалу на кожен урок. Для стоврення завдань використовувалися матеріали та ілюстрації з відкритих джерел мережі Інтернет.
Перегляд файлу

image

1.       Question

Універсальна політична форма організації суспільства, яка забезпечує захист і узгодження індивідуальних, групових інтересів

image

2.       Question

image

3.       Question

Юридичний зміст поняття "право" подано в рядку

Обргрунтована, ввиправдана можливість поведінки в суспільстві

Сукупність норм, що визнаються більшістю суспільства й порушення яких має наслідком громадський осуд.

imageСистема встановлених державою загальнообов'язкових, формально визначених норм загального характеру, що регулюють суспільні відносини

imageЗагально прийнятий порядок, правила, які здавна ісснують у громадському житті й побуті якого-небудь народу, суспільної групи, колективу

image

/ 0.5 points

4.       Question

image

5.       Question

Сукупність загальнообов'язкових правил поведінки-

image

6.       Question

Юридичний зміст поняття "галузь права" подано в рядку

image

image

/ 0.5 points

7.       Question

image

8.       Question

Порядок організації й функціонування державної влади називають

image

9.       Question

image

image

/ 0.5 points

10.   Question

Адміністративно-територіальну будову держави, співвідношення центральної, регіональної та місцевої влади називають

image

11.   Question

Основні напрями діяльності держави, в яких виявляється її соціальне призначення,-це

image

12.   Question

image

13.   Question

Благо\цінність, на які спрямовані дії учасникі правовідносин,-це

image

14.   Question

image

15.   Question

Конкретна життєва обставина, з якою пов'язують виникнення, зміну або припинення правовідносин-це

image

16.   Question

image

imageздатність особи уповноважити іншу особу на виконання певних дій у своїх інтересах

image

/ 0.5 points

17.   Question

image

18.   Question

image

19.   Question

image

image

/ 0.5 points

20.   Question

image

21.   Question

image

22.   Question

Суб'єктивне, псхічне ставлення особи до свого протиправного діяння та його наслідківце

image

23.   Question

Злочин відрізняється від проступку

image

image

/ 0.5 points

24.   Question

image

Перегляд файлу

image

Ігрові вправи для учнів.

Розділ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА

Завдання      легко        персоніфікувати.      Тобто        призначити завдання, де учень вказує своє прізвище. Завдяки цьому, відстежується результат роботи кожного учня.

Ігрові вправи використовуємо як тренажер при повторенні, як навчальні завдання на інтерактивній дошці чи домашні завдання.

Вправи створені на платформі Wordwall

https://wordwall.net/uk/resource/61151305 https://wordwall.net/uk/resource/61151753 https://wordwall.net/uk/resource/61208119

Перегляд файлу

image

Перегляд файлу

Дата__________

Правовідносини

image Поміркуйте!

Байка «У вагоні»

Увійшла жінка у вагон з повним кошиком, сіла і сидить. Аж ось і квитки перевіряють.

-   Пані, - каже провідник, - у вас є квиток?

-   Є, - каже та, показуючи.

-   Цей не годиться, - каже провідник, дивлячись на квиток.

-   Як не годиться?! - дивується жінка. - Сім днів годився, а тепер не годиться?!

• Чи можна назвати дії особи в цій життєвій ситуації правомірними?

imageВиконайте самостійно!

1.     Поясніть логічний ланцюжок у структурі поняття

Правовідносини що? — суспільні відносини

які? — врегульовані правовими нормами

— забезпечуються державою

— виражені у взаємних правах та обов’язках суб’єктів права.

image Попрацюйте в парі.

2.     Розгляньте ілюстрації. Визначте, які види правовідносин зображено на них. Які ще види правовідносин ви можете назвати?

image

imageВиконайте самостійно!

image

Визначте, хто є суб’єктами, що є об’єктом і у чому полягає зміст правовідносин у такій ситуації: Громадянин Сивенький уклав угоду із головою правління садівничого товариства «Сокіл» громадянкою Лісовою про те, що Сивенький упродовж двох днів скосить усю траву на узбіччях доріг у межах садівничого товариства. За це він має отримати 300 гривень.

4.     Поясніть логічний ланцюжок у структурі поняття

Юридичні факти що? — конкретні життєві обставини

які? — передбачені правовими нормами

для

чого?

з

їх

настанням

виникають,

змінюються

і

припиняються правовідносини.

5.     Укажіть, у яких випадках для учасників правовідносин потрібно мати дієздатність, а у яких достатньо мати правоздатність:

— бути наймачем житлового приміщення;

— купувати продукти;

— брати позику в банку;

— бути автором статті до газети;

— замовити туристичну путівку;

— вирощувати квіти;

— отримати спадок;

— подарувати будинок;

— обміняти книжку в бібліотеці;

— бути усиновленим;

— придбати автомобіль;

— користуватися послугами перукарні.

image

6. Розгляньте «хмаринку слів». Назвіть терміни і поняття зображені на хмарі. Що вони означають? Наведіть приклади.

image

imageРефлексія «Перевірю самого себе»

склад правовідносин

zip
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Святокум О.Є., Святокум І.О.)
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку