1. Question
Універсальна політична форма організації суспільства, яка забезпечує захист і узгодження індивідуальних, групових інтересів
2. Question
3. Question
Юридичний зміст поняття "право" подано в рядку
Обргрунтована, ввиправдана можливість поведінки в суспільстві
Сукупність норм, що визнаються більшістю суспільства й порушення яких має наслідком громадський осуд.
Система встановлених державою загальнообов'язкових, формально визначених норм загального характеру, що регулюють суспільні відносини
Загально прийнятий порядок, правила, які здавна ісснують у громадському житті й побуті якого-небудь народу, суспільної групи, колективу
/ 0.5 points
4. Question
5. Question
Сукупність загальнообов'язкових правил поведінки-
6. Question
Юридичний зміст поняття "галузь права" подано в рядку
/ 0.5 points
7. Question
8. Question
Порядок організації й функціонування державної влади називають
9. Question
/ 0.5 points
10. Question
Адміністративно-територіальну будову держави, співвідношення центральної, регіональної та місцевої влади називають
11. Question
Основні напрями діяльності держави, в яких виявляється її соціальне призначення,-це
12. Question
13. Question
Благо\цінність, на які спрямовані дії учасникі правовідносин,-це
14. Question
15. Question
Конкретна життєва обставина, з якою пов'язують виникнення, зміну або припинення правовідносин-це
16. Question
здатність особи уповноважити іншу особу на виконання певних дій у своїх інтересах
/ 0.5 points
17. Question
18. Question
19. Question
/ 0.5 points
20. Question
21. Question
22. Question
Суб'єктивне, псхічне ставлення особи до свого протиправного діяння та його наслідківце
23. Question
Злочин відрізняється від проступку
/ 0.5 points
24. Question
Ігрові вправи для учнів.
Розділ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА
Завдання легко персоніфікувати. Тобто призначити завдання, де учень вказує своє прізвище. Завдяки цьому, відстежується результат роботи кожного учня.
Ігрові вправи використовуємо як тренажер при повторенні, як навчальні завдання на інтерактивній дошці чи домашні завдання.
Вправи створені на платформі Wordwall
https://wordwall.net/uk/resource/61151305 https://wordwall.net/uk/resource/61151753 https://wordwall.net/uk/resource/61208119
Дата__________
Поміркуйте!
Байка «У вагоні»
Увійшла жінка у вагон з повним кошиком, сіла і сидить. Аж ось і квитки перевіряють.
- Пані, - каже провідник, - у вас є квиток?
- Є, - каже та, показуючи.
- Цей не годиться, - каже провідник, дивлячись на квиток.
- Як не годиться?! - дивується жінка. - Сім днів годився, а тепер не годиться?!
• Чи можна назвати дії особи в цій життєвій ситуації правомірними?
Виконайте самостійно!
1. Поясніть логічний ланцюжок у структурі поняття
Правовідносини що? — суспільні відносини
які? — врегульовані правовими нормами
— забезпечуються державою
— виражені у взаємних правах та обов’язках суб’єктів права.
Попрацюйте в парі.
2. Розгляньте ілюстрації. Визначте, які види правовідносин зображено на них. Які ще види правовідносин ви можете назвати?
Виконайте самостійно!
➔ Визначте, хто є суб’єктами, що є об’єктом і у чому полягає зміст правовідносин у такій ситуації: Громадянин Сивенький уклав угоду із головою правління садівничого товариства «Сокіл» громадянкою Лісовою про те, що Сивенький упродовж двох днів скосить усю траву на узбіччях доріг у межах садівничого товариства. За це він має отримати 300 гривень.
4. Поясніть логічний ланцюжок у структурі поняття
Юридичні факти що? — конкретні життєві обставини
які? — передбачені правовими нормами
для |
чого? |
— |
з |
їх |
настанням |
виникають, |
змінюються |
і |
припиняються правовідносини.
5. Укажіть, у яких випадках для учасників правовідносин потрібно мати дієздатність, а у яких достатньо мати правоздатність:
— бути наймачем житлового приміщення;
— купувати продукти;
— брати позику в банку;
— бути автором статті до газети;
— замовити туристичну путівку;
— вирощувати квіти;
— отримати спадок;
— подарувати будинок;
— обміняти книжку в бібліотеці;
— бути усиновленим;
— придбати автомобіль;
— користуватися послугами перукарні.
Рефлексія «Перевірю самого себе»