Квіткова галявина
Основним компонентом ротаційної моделі «Щоденні 3» для даної гри є «Математика разом». Працюючи в групах, в учнів формуються навички додавання і віднімання чисел від 1 до 10 на основі знань вивчених таблиць додавання та віднімання. Для такої роботи був виготовлений дидактичний матеріал у вигляді квітки (виріб заламінований для багаторазового використання). На квітах приклеєні кружечки з математичними виразами. Діти почергово обчислюють їх, прикріплюють декоративну прищіпку з правильною відповіддю.
Звесели сонечко
Мета гри: удосконалювати вміння обчислювати значення виразів на дві дії, закріплювати знання таблиць на додавання і віднімання чисел 1 – 10. Робота в групах.
Працюючи в групі, учні обчислюють вирази, які зображені на сонечку (дидактичний матеріал ламіную, що дає змогу багаторазово використовувати такий вид роботи). Після завершення роботи, якщо всі вирази обчислені, оцінюють себе, домальовуючи посмішку відповідно до правильності виконання.
Розв’язування прикладів із жабкою та змійкою.
Такий вид роботи дає можливість учням самостійно вдосконалювати обчислювальні навички. Обравши предмет для обчислення, здобувачі освіти усно розв’язують математичні вирази, тим самим закріплюють вивчений матеріал. Також дану форму роботи практикую в парах – «Ти мені – я тобі», де учні по черзі розв’язують приклади і перевіряють один одного.
https://vseosvita.ua/library/kazkova-didaktika-kazka-pro-strahi-zajcika-312212.html
Математичні пазли
Слово «пазл» трактується як гра-головоломка, що представляє собою мозаїку, яку потрібно скласти з певної кількості фрагментів малюнка різної форми.
Пазли розвивають інтелект учнів відразу в декількох напрямках. Збираючи розрізану картинку, дитина вчиться логічно мислити, тренує уяву, просторове сприйняття, пам’ять. Крім цього виховується посидючість, терпіння, уміння концентрувати увагу, здатність доводити почату справу до кінця.
Математичні пазли у цікавій формі допоможуть здобувачам освіти закріпити вміння додавати та віднімати числа в межах 10, 20. Їх можна використовувати під час діяльностей «Математика разом» чи «Математика самостійно» (Щоденні 3). (Додаток 1, додаток 2).
Додаток 1
Додаток 2