ДОБІРКА ВАРІАНТІВ ІГРОВИХ МЕТОДИК ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Про матеріал
Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких вирішується те чи інше розумове завдання, підтримують та посилюють інтерес до навчального предмета. Сутність ігор полягає в тому, що учні розв’язують навчальні завдання, які пропонуються їм у цікавій формі.
Перегляд файлу

ДОБІРКА ВАРІАНТІВ ІГРОВИХ МЕТОДИК ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Подорож у книгу знань

Використовується під час перевірки та закріплення знань, зокрема після вивчення теми. Учням потрібно опрацювати кожну сторінку «Книги знань», наприклад:

  • 1 сторінка – «Практична» (виконання практичного завдання);
  • 2 сторінка – «Історична» (захист домашнього завдання);
  • 3 сторінка – «Теоретична» (відповідь на запитання);
  • 4 сторінка – «Термінологічна» (повторення термінології);
  • 5сторінка – «Загадкова» (відгадати загадки);
  • 6  сторінка – «Безпека праці» (повторення правил з безпеки праці);
  • 7 сторінка – «Нові знання» (викладення нового матеріалу);
  • 8 сторінка – «Перевір себе» (закріплення нового матеріалу);
  • 9 сторінка – «Оцінювальна» (підсумки вступного інструктажу);
  • 10  сторінка – «Самостійна» (самостійна робота учнів);
  • 11 сторінка – «Кінцева» (заключний інструктаж).

 

Хто кращий

Суть гри полягає в тому, що учнів об’єднують у дві команди, обирають командирів та незалежного експерта з числа майстрів виробничого навчання.

  •                   відповіді будуть оцінюватися за дванадцятибальною шкалою;
  •     заохочувальні бали нараховуватимуться за чітку змістовну відповідь або доповнення до відповіді команди-суперника;
  •     штрафні бали зніматимуться за відсутність робочого одягу, порушення правил ТБ, відсутність робочого інструменту, порушення дисципліни, розмови в команді, неповну відповідь;
  •     експерт оцінює відповідь команд за запропонованим бланком оцінювання, контролює час та правильність виконання практичних робіт, слідкує за дотриманням гласності у грі, підводить підсумки.

Переможцем стає та команда, що набирає найбільшу кількість балів. На закінчення проводиться більш детальний аналіз ходу гри й досягнутих результатів в цілому та стосовно кожної команди; відзначаються найактивніші її учасники.

 

Чарівна скринька

Серед запропонованих інструментів та матеріалів потрібно знайти необхідні та пояснити їх призначення. Гру використовують при вивченні інструментів та матеріалів, необхідних для виконання будь-яких робіт.

 

 

Модельєр

Учасники змагаються, створюючи кращий проект моделі. Для її виготовлення використовують різні відрізи тканини. При розробці проекту слід пам’ятати, що виріб повинен бути естетичним, технологічним, а тканина використана економно.

 

 І хороша, і погана

Під час гри учні виділяють протилежні властивості тканин, фасонів тощо.

Учасники діляться на дві команди, які по черзі називають протилежні властивості тканин чи фасонів одягу (перша команда – хороші, а друга – погані) та аргументують їх. Перемагає команда, аргументи якої змістовніші.

 

 

Індивідуальний кросворд

Кросворд №1.

По вертикалі:

1. Нитка, що йде уздовж тканини (основа).

2. Утворюється при виготовленні тканини з обох боків (пружок).

3. Силует спідниці (трапеція).

4. Тасьма, вишивка, канти, оборки використовуються для … (оздоблення).

5. Тканина, з якої шиють спідниці для холодної пори року (вовна).

6. Використовуються для з’єднання тканин при виготовленні одягу (нитки).

7. Людина, що виготовляє одяг (кравець).

8. Деталь спідниці (пояс).

 

 

docx
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку