ДОБІРКА ВАРІАНТІВ ІГРОВИХ МЕТОДИК ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ
Подорож у книгу знань
Використовується під час перевірки та закріплення знань, зокрема після вивчення теми. Учням потрібно опрацювати кожну сторінку «Книги знань», наприклад:
Хто кращий
Суть гри полягає в тому, що учнів об’єднують у дві команди, обирають командирів та незалежного експерта з числа майстрів виробничого навчання.
Переможцем стає та команда, що набирає найбільшу кількість балів. На закінчення проводиться більш детальний аналіз ходу гри й досягнутих результатів в цілому та стосовно кожної команди; відзначаються найактивніші її учасники.
Чарівна скринька
Серед запропонованих інструментів та матеріалів потрібно знайти необхідні та пояснити їх призначення. Гру використовують при вивченні інструментів та матеріалів, необхідних для виконання будь-яких робіт.
Модельєр
Учасники змагаються, створюючи кращий проект моделі. Для її виготовлення використовують різні відрізи тканини. При розробці проекту слід пам’ятати, що виріб повинен бути естетичним, технологічним, а тканина використана економно.
І хороша, і погана
Під час гри учні виділяють протилежні властивості тканин, фасонів тощо.
Учасники діляться на дві команди, які по черзі називають протилежні властивості тканин чи фасонів одягу (перша команда – хороші, а друга – погані) та аргументують їх. Перемагає команда, аргументи якої змістовніші.
Індивідуальний кросворд
Кросворд №1.
По вертикалі:
1. Нитка, що йде уздовж тканини (основа).
2. Утворюється при виготовленні тканини з обох боків (пружок).
3. Силует спідниці (трапеція).
4. Тасьма, вишивка, канти, оборки використовуються для … (оздоблення).
5. Тканина, з якої шиють спідниці для холодної пори року (вовна).
6. Використовуються для з’єднання тканин при виготовленні одягу (нитки).
7. Людина, що виготовляє одяг (кравець).
8. Деталь спідниці (пояс).