Сприяти розвитку понять «добрі» та «погані» вчинки, розвивати та коригувати зв'язне мовлення, увагу, мислення; виховувати почуття чуйності, доброзичливості, повагу до оточуючих людей.
КЗ «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради
РОЗРОБКА ВИХОВНОЇ ГОДИНИ
у 2 класі на тему:
«Добрі та погані вчинки»
Підготувала
вихователь І кваліфікаційної категорії
комунального закладу
«Удайцівський навчально-реабілітаційний центр»
Чернігівської обласної ради
Крило Людмила Василівна
2023р
Тема. Добрі та погані вчинки.
Мета. Сприяти розвитку понять «добрі» та «погані» вчинки, розвивати та коригувати зв’язне мовлення, увагу, мислення; виховувати почуття чуйності, доброзичливості, повагу до оточуючих людей.
Обладнання. Відеоматеріал, дидактична гра, вислів «Добро творить дива», свічка.
Хід проведення.
І. Вступна частина
1. Привітання https://www.youtube.com/watch?v=sBUpiYZjkHw
ІІ. Основна частина
- про що дізналися у даному відео?
- який вчинок зробили діти?
- Чому цей вчинок можемо назвати «добрим»?
https://www.youtube.com/watch?v=bOAepb5ePeg
розгляд ілюстрацій, вихованці називають казку і подію у казці, висловлюють думки – добрий вчинок героя чи злий, позначають фішкою.
На допомогу він мастак.
Він, діти, добрий хлопчик? (Так)
У сварці жити добре? (Ні)
Тоді усім прекрасно? (так)
То вам погано, діти? (Ні)
А вам подобається? (Так)
Похмурі, злі? Вам добре? (Ні)
Це теж погано, діти? (Так)
Як діти б’ються, добре? (Ні)
Коли сміються діти? (Так)
ІІІ. Висновки
«Добро творить дива» (вправа «Магічна свічка»):
- У народі кажуть: «Добро творить дива». Запалимо свічку і уявимо, що вона магічна, і відтепер всі, хто візьме її в руки, перетворюються на чарівника. Включіть свою фантазію, уявіть, що кожен з вас став добрим чарівником. Щоб ви зробили , ставши чарівником? Почніть так:
– Якби я став чарівником, я б зробив би …
Використані джерела