Добридень, школо, а це – я!

Про матеріал
Допомогти дитині ознайомитися з новою роллю учня; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з однокласниками та предметами шкільного світу. Розвивати інтерес до навчання, логічне мислення і мовлення дітей. Виховувати культуру поведінки в школі.
Перегляд файлу

 

Добридень, школо, а це – я!

Заняття 1

Тема: Будьмо знайомі.

Мета: Допомогти дитині ознайомитися з новою роллю учня; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з однокласниками та предметами шкільного світу. Розвивати інтерес до навчання, логічне мислення і мовлення дітей. Виховувати культуру поведінки в школі.

Обладнання: Ілюстрації, малюнки до теми.

Хід заняття

І. Підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу

1. Привітання

Дорогі наші малята!

Любі хлопчики й дівчата!

Дуже раді вас вітати

На сьогоднішньому занятті.

Радісні й веселі ми

Крокували вулицями.

Добрими очима

Всі на нас дивуються.

«Проводити не треба нас! –

Ми казали мамі, –

А  в який йдемо ми клас,

Здогадайтесь самі!»

2. Вступне слово вчителя

RebenokIkalendar.jpg– Дорогі малята, ви вперше переступили поріг нашої школи.

 Прихід до школи – це один із найщасливіших ваших днів. Ви приходитимете сюди щоб пізнавати нове, навчитеся читати, писати, рахувати та бути хорошими друзями.

– Щоб ми могли продовжувати своє заняття нам слід познайомитися.

ІІ. Повідомлення нової інформації

1. Знайомство з учнями

Учитель називає себе, показуючи, як це потрібно робити, передає м’яку іграшку учневі, який сидить за першою партою. Учень називає себе і передає іграшку сусідові по парті і т.д.

– Ось ми з вами і познайомилися. І сьогодні народжується ще одна шкільна родина.

Отже продовжимо урок і зробимо наступний крок.

Ну і щоб не гаять час, запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «так» чи «ні» відповідайте.

2. Гра «Так» чи «ні»

Чи веселі йшли до школи?

Лінь-дрімоту побороли?

Чи готові ви дружити?

В колективі дружно жити?

Чи може хочете поспати?

Чи може з друзями пограти?

То ви прийшли сюди навчатись?

А може труднощів боятись?

Скажіть, портфелі ви придбали?

А чи усе туди поклали?

– Діти, як ви гадаєте, а для чого потрібна школа? Так, правильно. Іноді люди думають, що школа – це лише приміщення, в якому знаходяться діти. Але це не так. Школа – це велика країна Знань зі своїми правилами і законами.

3. Вивчення правил поведінки у школі

 Учні зобов’язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку   занять.

  Зайшовши до класу, привітайся з учителем і товаришами.

  Під час уроку уважно слухай учителя.

  На перерві не бігай, не галасуй.

  Обов’язково виконуй вимоги чергового по школі.

  Коридорами і сходами йди спокійно, тримаючись праворуч.

• Одяг учнів має бути чистим і охайним, відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.

• Учні заходять до класу за дзвінком. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

• Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

• Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників і зошитів.

Забороняється користуватися мобільними телефонами.

4. Фізкультхвилинка

А тепер у нас розминка,

А тепер фізкультхвилинка

Сядьте рівно біля парт,

Починаємо наш старт.

Ось зігнули так ручата,

447887р.pngЙ полетіли мов качата.

Хвостиками покрутили

І голівки нахилили.

До сонечка потяглися,

Потім в боки так взялися

Нумо дружно танцювати

І як слід відпочивати.

Вправо разом нахилились,

Вліво, щоб не помилились,

Руки вниз ми опустили,

Й трохи ними потрусили.

Шию трохи розім’яли,

Знов рівненько посідали.

А тепер мерщій до справ,

Кожен вченим щоб з вас став.

Тож робимо наступний крок

І продовжуєм урок.

5. Гра «Допоможи зайчикові»

– За допомогою сигнальних карток покажи правильні відповіді

  • На парті тримай безлад.
  • До школи запізнюйся.
  • Приходь на заняття чистим і охайним.
  • Бігай коридорами та класними кімнатами.
  • На перерві не галасуй, не штовхай товаришів.
  • Сам грайся у цікаві ігри та заохочуй друзів.

ІІІ. Стимулювання учнів до примінення знань на практиці

7766.jpgЯ ще вас трішки поморочу,

Бо дізнатись дуже хочу,

Чи відомі вам казки?

Дуже добре! А які?

(Діти називають казки

які знають)

Ну що ж, ви знаєте казки. Тепер я дуже хочу знати чи вмієте ви рахувати?

Добрий лікар Айболить

Склавши руки не сидить.

Черга вже на лікування!

«Я за вами! Хто останній?»

Всі приходять: дві пташини,

Черв’ячок і поранений жучок,

Тигр, лев, їжак, щеня,

Мишеня і кошеня.

Добрий лікар Айболить

Хворих вилікує вмить.

Тож кажіть, мерщій усім,

Скільки ж тут всього тварин?

– Що ж, рахуєте ви класно і поки що все прекрасно.

IV. Підсумок уроку

Любі діти, ось і добігло до кінця наше заняття.

– Що вам найбільш запам’яталось?

– А які правила шкільної поведінки ви запам’ятали?

 

 

Чим більше кожен пригадає,

Тим краще сонечко засяє!

(На центр дошки кріпиться

910469.pngмалюнок «Сонечка»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2022
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку