Тема. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.
Мета: формувати обчислювальні навички, навички вміння розв’язувати задачі; узагальнити вміння з правил знаходити невідомі доданки; вчити будувати схему до задачі; розвивати логічне мислення шляхом формування розумової діяльності абстрагування і узагальнення.
Хід уроку
Стали, дітки, рівненько.
Посміхнулись веселенько.
Гостей наших привітали
І за парти посідали.
(Діти вітаються з гостями, сідають за парти).
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Будемо старанно працювати,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти просто – молодці!
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно, гарно
І виконувати те,
Про що мова зараз йде.
Починаємо урок …….. математики
На уроці сидітиму …….. тихо
Буду слухати …….. уважно
Писатиму …….. охайно
Зошит триматиму …….. правильно
Рахуватиму …….. швидко
Відповідатиму …….. чітко
Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні казка допоможе пригадати нам все, що ми вивчали раніше.; Тож, казкові герої приготували нам цікаві завдання, що будуть вчити нас новому.
я на яйцях спечений,
я від діда втік, я від баби втік …
(Це слова Колобка із казки Колобок)
(Він утік)
(4)
- Скільки людей брало участь у казці? (2)
- Яких звірів зустрів «Колобок» по дорозі? (зайчика, вовка, ведмедя і лисичку).
- Що саме кожен з них говорив, коли зустрічали «Колобка»? (Всі звірі хотіли його з’їсти)
- А в нашій математичній казці звірі вирішили не їсти «Колобка», а навчити його математичних завдань.
Колобок в школу не ходить. Допоможемо йому? (Так)
Пригадайте, кого першого зустрів Колобок? (зайчика)
Зайчик вам приготував такі завдання:
Які ви молодці! Дуже гарно впоралися з цим завданням, але він хоче подивитися як ви виконуєте арифметичні дії.
Кого Колобок зустрів після зайчика? (вовка)
Вовк вам приготував такі завдання:
Молодці! Всі впоралися з цим завданням і тому Вовчик хоче подивитися як красиво ви пишете в своїх зошитах. Відкриваємо зошити на с. 10 з. 2.
Кого Колобок зустрів після вовка? (ведмедя)
Ведмідь вам приготував такі завдання:
Фізкультхвилинка
А, зараз Ведмідь хоче перевірити, як ви зрозуміли новий матеріл с. 10 з. 3 зош.
Кого Колобок зустрів після ведмедя? (лисичку)
Лисичка вам приготувала ось таке завдання:
-скласти вираз за кожною схемою та знайти його значення, але Лисичка не знає як скласти вираз за схемою? Діти, давайте допоможемо Лисичці?
IV. Підсумок уроку
А зараз давайте пригадаємо:
Колобку допомагали.
Всі ви добре працювали,
На уроці відповідали.
Тож скажу вам у кінці
Першокласники мої – молодці!