Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4

Про матеріал
Урок з використанням групової взаємодії, що направлений розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини.
Перегляд файлу

Тема. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4

Мета: формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; формувати обчислювальні навички; закріплювати розуміння поняття задачі: зв’язок умови і запитання, кількість числових даних, достатніх для відповіді на запитання задачі, відповідність сюжету та числових даних задачі дійсності; навчати розв’язувати задачі; застосовувати до обчислень вивчені прийоми додавання і віднімання, в тому числі виразів на дві дії; закріплювати знання складу чисел; розвивати в учнів логічне мислення під час виконання завдань на підведення до поняття задачі, у процесі спостереження зміни результату арифметичної дії залежно від зміни одного з її компонентів, під час виконання завдань з логічним навантаженням.

Очікувані результати: здобувач освіти має поняття задача; вміє розв’язувати задачі; обчислювальні навички; розуміння поняття задачі: зв’язок умови і запитання, кількість числових даних, достатніх для відповіді на запитання задачі, відповідність сюжету та числових даних задачі дійсності; вміє розв’язувати задачі; застосовувати до обчислень вивчені прийоми додавання і віднімання, в тому числі виразів на дві дії; має знання складу чисел.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі/групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями;

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію.

Обладнання: набір блоки Дьенеша; конструктор LEGO «Шість цеглинок», інтерактивні ігри, коди Plickers, віяла, мультимедійна презентація.

Тип уроку: Формування навичок і вмінь.

Освітні галузі: математична. 

Хід уроку

І. Вступна частина. Організація класу.

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

Сьогодні в нас урок звичайний,

Навчить багато вас чому.

Хай буде він для вас повчальний.

За це подякуєм йому.

1. Музична хвилинка. Лічба 1-20.

2. Психологічне налаштування на урок. Вправа «Подорож» - Word wall

Сьогодні на уроці я пропоную вам здійснити подорож безмежним океаном МАТЕМАТИКИ. Але подорожуючи, ми обираємо якийсь вид транспорту. Сьогодні ми поїдемо на сучасному транспорті. Оберіть собі транспорт, а якому би ви хотіли подорожувати.

Якщо ви обрали ЕЛЕКТРОСАМОКАТ, то для вас очікують на уроці гарні знання; ГІРОБОРД – вас очікує гарний результат на уроці; ВЕЛОСИПЕД – вас очікують на уроці позитивні емоції; ГІРОСКУТЕР (СИГВЕЙ) – вас очікують нові знання.

Поїхали!

3. Блоки Дьенеша - Вправа «Проклади маршрут» (групова робота)

ІІ. Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності. – слайд 1 (очікувані результати)

-         правила уроку

ІІІ. Актуалізацію і корекцію опорних знань, умінь і навичок

1. Вправа «Переверни картку» - Word wall – опрацювання теоретичних знань (усне опитування)

2. Каліграфічна хвилинка

3. Робота з віялами – попереднє/наступне число

4. Робота в парах – встав пропущене число

 

ІV. Відтворення здобутих знань

1. Вправи для очей

2. Робота із задачами (цеглинки LEGO): творча робота над задачами

3. Фізкультхвилинка «Молекули/атоми»

4. Робота в парах/трійках – повторення складу числа 10

5. Робота із складом числа 10 (цеглинки LEGO)

6. Робота в зошиті

7. Робота із математичними виразами (цеглинки LEGO)

 

V.  Узагальнення і систематизація знань

1. Виконання завдань з кодами Plickers.

2.  Самостійна робота – зошит

 

ІV. Заключна частина. Рефлексія.

1. Вправа «Мозковий штурм»


     Що ви повторили на уроці?

     Які знання закріпили?

     Які вміння вдосконалили?

     Що ви можете робити добре?

     Що поки є складним?

     Над чим слід попрацювати?

     На що треба звернути увагу?


 

2. Вправа «Вершина успіху»

     Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…

     На уроці я запам’ятав/запам’ятала…

     Найкраще мені вдалося…

     Найбільше мені сподобалося…

     Урок завершую з настроєм…

     Труднощі виникали…

3. Самооцінювання

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 травня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку