Урок – квест « Математичний світ професій». Тема: Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування складених задач.»

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4, 48+6, 17+23; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.
Перегляд файлу

 

 

Урок – квест

 « Математичний світ професій».

Тема: Додавання виду 76+4,  48+6, 17+23.   Розв’язування складених задач.»

 

img0.jpg

 

                                                                                  Учителя початкових класів

                                                                                     Криворізької гімназії № 110

                                                                                          Перець Оксани Володимирівни

 

 

 

Урок – квест  « Математичний світ професій».

Тема: Додавання виду 76+4,  48+6, 17+23.   Розв’язування складених задач.

Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4, 48+6, 17+23; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.

Хід уроку:

 

I.  Організаційний момент

       Доброго дня! Вітаю всіх присутніх! Діти! Сьогодні ми проведемо незвичайний урок.  Перш ніж розпочати роботу, покажіть мені  настрій з яким ви прийшли на урок.      Я бачу, що ви маєте зараз гарний настрій і хочу щоб він зберігся у вас на весь урок і на цілий день.

    Закрийте очі і подумки повторюйте за мною:

« Ми веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, щоб кожна хвилина не втратилась марно». Я бажаю вам від нашого уроку отримати тільки задоволення.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності  (Слайд 3 )

Давайте розпочнемо наш урок

І скажемо один одному завзято:

«Щоб через тернії дістатись до зірок,

Ми будемо математику вивчати!»

 

 

 

 

Говорять: «Математика складна!

І де ж зв’язок між нею і життям?»

Але потрібна нам в житті вона,

І ми сьогодні це покажемо вам!»

   Епіграфом до уроку я підібрала слова відомого давньогрецького вченого і філософа Аристотеля: «Розум полягає не тільки в знаннях, але й в умінні застосовувати знання на практиці». (Слайд4 )

-         Як ви розумієте ці слова?

(Відповіді учнів)

 

- Діти, сьогодні у нас особливий урок, покликаний показати практичне застосування математики в нашому житті. Ми з вами познайомимося з професіями, для яких важливі знання з математики. Наш урок – квест буде мати назву «Світ професій».  Ви будете розв’язувати завдання, які пов’язані з ними. В класній кімнаті розвішені ілюстрації . Відгадавши загадку, потрібно відшукати картинку із зображенням людини цієї професії і виконати завдання. Кожна людина має документ, який називається «Трудова книжка». До неї вносяться відомості про те, де вона працювала, в якому році.

А ви будете  самостійно оцінювати свої знання.

Інструктаж з самооцінки

-         Перед вами лежить трудова книжка.

-         За кожне правильно розв`язане завдання поставите собі 2 бали, завдання, де зроблено 1 помилку - 1 бал, якщо зовсім не зробили - 0 балів.

Трудова книжка

Назва завдання

Правильно виконано (2б)

Зроблено помилку (1б)

Неправильно виконано

(0 б)

1

Усний рахунок (2б.)

 

 

 

2

Математичний диктант (2б.)

 

 

 

3

Розв’язання прикладів (2б.)

 

 

 

4

Задача №1 (2б.)

 

 

 

5

Задача №2 (2б.)

 

 

 

6

Поведінка на уроці

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

III.  Актуалізація опорних знань.

Каліграфічна хвилинка. (Слайд 5 )

 

-         І  так для розминки пропоную розпочати  з каліграфічної хвилинки.

Із чисел 3, 6, 8- запишіть всі можливі двоцифрові числа.

36, 63, 38, 83, 68, 86.

  1. Математичний диктант.

Відгадайте загадку. (Слайд 6 )

Клієнтів до начальства

Одразу не пускає.

І яка в вас ціль візиту

Спочатку запитає. (Секретар)

В обов'язки секретаря, зазвичай, входять: прийом відвідувачів, ведення документації; обслуговування керівника (нерідко планування його робочого дня); прийом телефонних дзвінків, що надходять керівнику; організація прийомів і нарад, замовлення канцтоварів та інших речей. А для отримування телефонограм, вони повинні вміти чітко, точно, швидко записувати прослухану по телефону інформацію.

(діти приносять завдання)

А ми з вами напишемо математичний диктант. (Слайд 7  )

Записати числа, які містять:

-         3 десятка і 4 одиниці;

-         8 десятків і 6 одиниць;

-         9 десятків;

-         7 десятків і 5 одиниць;

-         Сума чисел 35 і 44;

-         Різниця чисел 75 і 25;

Перевіряємо: 34,86,90,75,79,50. (Слайд 8 )

-         Оцініть свою роботу.

Усний рахунок. (Слайд 9 )

-         Відгадайте загадку.

Він рахує гроші вміло,

Отаке у нього діло!

Видає кредити всім,

На авто або на дім. (Банкір)

 (діти приносять завдання)

- Нас зустрічає представник дуже популярної професії в сучасному світі. Банкір.

-  Яке ж застосування нашої теми в цій професії? Банкір пропонує вам спробувати себе у його професії. (Слайд 10 )

- Гроші, які вносяться до банку, касир записує зі знаком  «+», а які беруть з банку  - зі знаком «-».  Як зміниться сума грошей у касі після того, як касир обслужив 7 вкладників?

Вкладник

Грошова операція

1

90

2

-15

 3

+12

4

-17

5

+25

6

-12

7

+17

         Прибуток

 

-         Оцініть свою роботу.

III.  Повідомлення теми уроку.

 

 Тема нашого уроку: Додавання виду 76+4,  48+6, 17+23.   Розв’язування складених задач.

IV. Вивчення нового матеріалу.

 

  1. Підготовча робота

-         Відгадайте загадку . (Слайд 11 )

Кожен день дітей стрічає,
На уроках їх навчає.
Математики і букв
І усіх складних наук. (Вчитель)

(діти приносять завдання)

-         Спробуємо себе у ролі вчителя. Відкриваємо підручники на сторінці 45, № 2

-         У виконанні цих прикладів допущено помилки. Обчисліть правильно.

Перевіряємо: 73,45,60, 52,91,62,80,32. (Слайд 12 )

Пояснення нового матеріалу. С 45, № 1

  1.  Первинне закріплення. Гра «Магазин іграшок»

-         Вміння рахувати нам потрібне і у повсякденному житті. Ми відправляємось з вами у віртуальний іграшковий магазин. Завдання: придбати 2 іграшки та порахувати їх вартість.

-         Оцініть свою роботу.

Фізкультхвилинка

  «Професійні вміння»

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так пливе спортсмен-плавець...

Кожний — справжній фахівець!

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Рахунок з лего. (Слайд 13)

Виростають скрізь будинки.

Хто ж складав усі цеглинки,

Хто тут стіни мурував,

Нам будинки збудував? (Будівельник)

-         Побудуйте з цеглинок вежу. Від найменшого числа до найбільшого. (Слайд 14 )

E:\003.jpg

  1. Фронтальне розв’язування задачі. (с. 45, задача 3)

В рот каміння набирає (Слайд 15 )

Без усяких перешкод,

Будувати помагає

Довгу греблю і завод.

Як він зветься – відгадайте.

 (діти приносять завдання)

(Слайди 16-17)

— Скільки метрів траншеї прокопав екскаватор? (96 м)

— Скільки метрів труб уклав трубоукладальник? (42 м)

— Про що запитується в задачі? Давайте, зробимо короткий запис. На скільки дій задача? Чому?

(Учні самостійно записують розв’язання задачі. Вчитель допомагає слабшим учням.)

-         Оцініть свою роботу.

Задача 4.

Щоб була вода у хаті, (Слайд 18 )

Труби треба прокладати.

Хто це зробить нам на диво,

Взявши ключ до рук уміло? (Водопровідник)

(Слайди 19-20 )

 

-         Скільки метрів трубопроводу  проклали першого дня?

-         Скільки метрів трубопроводу  проклали другого  дня?

-         Що відомо про роботу третього дня?

-         Скільки метрів трубопроводу  проклали першого  та другого дня?

-         Третього?

-         Оцініть свою роботу.

VІ. Підсумок уроку

-         Отже, квест у світ професій добіг кінця. Давайте підрахуємо результати. Сьогоднішній урок був присвячений професіям, які потребують знань з математики. Однією із таких професій є банкір, а з банками тісно пов’язаний і бізнес – це справа, яка приносить прибуток. А чи маємо ми який-небудь прибуток із цього уроку? Чи досягли ми успіху? Взагалі, математика – це не бізнес, але справа дуже прибуткова для розуму! Отже, наш прибуток у розумі.

Інтерактивна вправа “Незакінчені речення”. (Слайд 20 )

  1.                 Сьогодні на уроці ми дізналися…
  2.                 На сьогоднішньому уроці найважливішим відкриттям для мене було…
  3.                 Я зрозумів, що вмію…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 січня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку