Презентація "Урок – квест « Математичний світ професій». Тема: Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування складених задач.»

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4, 48+6, 17+23; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок – квест « Математичний світ професій»

Номер слайду 2

Тема: Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування складених задач.

Номер слайду 3

Давайте розпочнемо наш урокІ скажемо один одному завзято:«Щоб через тернії дістатись до зірок,Ми будемо математику вивчати!» Говорять: «Математика складна!І де ж зв’язок між нею і життям?»Але потрібна нам в житті вона,І ми сьогодні це покажемо вам!»

Номер слайду 4

«Розум полягає не тільки в знаннях, але й в умінні застосовувати знання на практиці». Аристотель

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинкаІз чисел 3, 6, 8- запишіть всі можливі двоцифрові числа.36, 63, 38, 83, 68, 86.

Номер слайду 6

Клієнтів до начальства. Одразу не пускає.І яка в вас ціль візиту. Спочатку запитає.

Номер слайду 7

Математичний диктант. Записати числа, які містять: 3 десятка і 4 одиниці 8 десятків і 6 одиниць9 десятків 7 десятків і 5 одиниць. Сума чисел 35 і 44 Різниця чисел 75 і 25

Номер слайду 8

34, 86, 90, 75, 79, 50.

Номер слайду 9

Він рахує гроші вміло,Отаке у нього діло!Видає кредити всім, На авто або на дім.

Номер слайду 10

Усний рахунок- Гроші, які вносяться до банку, касир записує зі знаком «+», а які беруть з банку - зі знаком «-». Як зміниться сума грошей у касі після того, як касир обслужив 7 вкладників?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вкладник. Грошова операція1902-15 3+124-175+256-127+17 Прибуток100

Номер слайду 11

Кожен день дітей стрічає,На уроках їх навчає. Математики і буквІ усіх складних наук. 

Номер слайду 12

73, 45, 60, 52, 91, 62, 80, 32.

Номер слайду 13

Виростають скрізь будинки. Хто ж складав усі цеглинки, Хто тут стіни мурував, Нам будинки збудував?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

В рот каміння набираєБез усяких перешкод,Будувати помагаєДовгу греблю і завод. Як він зветься – відгадайте.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

— Скільки метрів траншеї прокопав екскаватор? — Скільки метрів труб уклав трубоукладальник? — Про що запитується в задачі? Давайте, зробимо короткий запис. На скільки дій задача? Чому?

Номер слайду 18

Щоб була вода у хаті, Труби треба прокладати. Хто це зробить нам на диво, Взявши ключ до рук уміло?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Незакінчені речення -Сьогодні на уроці ми дізналися…-На сьогоднішньому уроці найважливішим відкриттям для мене було…-Я зрозумів, що вмію… 

Номер слайду 21

Молодці!Дякую за чудову роботу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 січня
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку