Інтегрований урок "Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20"

Про матеріал
Творча робота інтегрований урок математики (математична + природнича + мовно-літературна галузі ) Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Всі почули ви дзвінок, Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. 

Номер слайду 2

Девіз уроку: ПРАЦЮВАТИ АКТИВНО! ДУМАТИ швидко! ВІДПОВІДАТИ ЧІТКО!

Номер слайду 3

Що за дивна непосида?На стежинку шишки кида?З гілки скік та скік на гілку…Упізнали, друзі,… ?

Номер слайду 4

МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА Назвіть “сусідів” чисел… 8 …79… 7…… 9 …… 4 …8610853

Номер слайду 5

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Відновіть математичний ряд.

Номер слайду 6

З яких чисел складається число9657

Номер слайду 7

Порівняй числа5 314 1617 1318 1811 10><=>

Номер слайду 8

1дес.2од. 1дес.7од.1дес.6од. 1дес.4од. 1дес.9од.

Номер слайду 9

{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Десятки Одиниці 1119201541011111920540

Номер слайду 10

Обчислення математичних виразів за допомогою LEGO

Номер слайду 11

10 + 7 =12 17 18 11

Номер слайду 12

12 9 18 11 10 + 1 =

Номер слайду 13

15 10 17 16 10 + 5 =

Номер слайду 14

11 12 13 16 10+ 3 =

Номер слайду 15

14 15 12 13 10 + 4 =

Номер слайду 16

16 17 14 18 10 + 6 =

Номер слайду 17

10 12 7 19 10 +2 =

Номер слайду 18

10 17 16 18 10+ 8 =

Номер слайду 19

9 17 19 8 10 + 9 =

Номер слайду 20

Робота в зо. ШИТАХ

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Математичний диктант11 18 13 8 15 12 14 20 Білка добре лазить по деревах. Вона так само швидко підіймається вгору на дерево, як спускається вниз. Пустунка добре стрибає. Невелика вага їй дозволяє рухатись по гілках. Довгий пухнастий хвіст є кермом білки і парашутом. Стрибок до 15 метрів.

Номер слайду 23

Приклади 15-5-2= 17-7-1= 16-1+0= 8+10-1= 815179

Номер слайду 24

Відпочивай-ка

Номер слайду 25

Знайди зайву фігуру!3624175

Номер слайду 26

А яка ж білка на зріст?? ? ?

Номер слайду 27

Задача. УРЯПИТАНМОВАНЗОВ‘ЗЯВІЯННАОПДДІВЬ

Номер слайду 28

Номер слайду 29

104?Склади задачу і розв’яжи її 10+4=14(гр.)на?

Номер слайду 30

Молодці !

Номер слайду 31

Оцініть свою роботу на уроці

Номер слайду 32

Порівняй числа 10см 9 см1 дм 10 см1 дм 5 см 1 дм 9 см1 дм 3 см 1 5см

Номер слайду 33

Задачі на різницеве порівняння чисел1. На скільки горішків менше, ніж білочок ?2

Номер слайду 34

Закрийте очі,порахуйте до 5, відкрийте очі

Перегляд файлу

 

 

 

 

Творча робота  слухача  курсів

Касим Оксани Володимирівни

/Курячівська ЗОШ І-ІІ ступенів/

інтегрований урок математики

(математична + природнича  + мовно-літературна галузі )

Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

Ключові компетентності:

  • пробуджувати у дітей інтерес до вивчення математики;
  • розвивати швидкість обчислення, логічне мислення, пам'ять;
  • формувати вміння розв’язувати задачі і приклади із застосуванням вивчених видів;
  • виховувати старанність у роботі;

Предметні компетентності:

Початковий рівень:

  • знає і називає числа першого і другого десятка;
  • записує числа під диктовку
  • визначає сусідів чисел, наступне і попереднє число;

Середній рівень:

  • порівнює числові вирази і числа
  • впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури;

Достатній рівень:

  • знаходить число за даним відношенням «більше на …,», «менше на …»;
  • розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння, знаходження невідомого доданка;

Високий рівень:

  • обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язання задачі;
  • перевіряє правильність складених і розв’язаних прикладів;

Обладнання: предметні малюнки, бланк «Паспорта мешканця лісу», таблиця для усної лічби.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку
  1. Слово вчителя
  • Пролунав дзвінок, ми дружно сідаємо, рівно, гарно і будемо виконувати те, про що мова піде.
  • Який у нас урок?
  • Чого ви очікуєте від уроку?
  1. Мотивація теми уроку
  • До  нас на урок завітала лісова мешканка…  А от хто- відгадайте?

Що за дивна непосида?

На стежинку шишки кида?

З гілки скік та скік на гілку…

Упізнали, друзі,… (білку)?

 

  • Білка звернулись із дивним проханням допомогти їй виконати деякі завдання, а деякі підготувала для вас навмисно, аби ви дізналися про неї багато цікавого на нашому уроці математики.
  • Допоможемо білці?
  1. Повідомлення теми уроку.
  2. Робота над завданнями уроку
  1. Усна лічба
  • Склад числа
  • Сусіди чисел
  • Порівняння
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Ми записали каліграфічно число сім воно означає кількість білченят в родині білки.

7 білченят

  1. Математичний диктант. Визначення довжини стрибка.
  • Записати число, яке позначає один десяток;
  • Наступне число 10;
  • Число в якому один десяток і дві одиниці
  • Число 15;
  • Прочитати числа, назвати найбільше.

15 метрів – запис у паспорті «довжина стрибка»

  1. Розповідь про білку- стрибунку –розповідь учителя + «Крісло автора»
  • Білка добре лазить по деревах. Вона так само швидко підіймається вгору на дерево, як спускається вниз. Пустунка добре  стрибає. Невелика вага їй дозволяє рухатись по гілках. Довгий пухнастий хвіст є кермом білки і парашутом. Стрибок до 15 метрів.

Гніздо (гайно) кулястої форми вона будує з гілок і листя в дуплах або кронах дерев. Часто білки будують кілька гнізд. Коли руйнується одне, своїх дітей перетягує в запасне.

  1. Визначення кількості квартир білки. Знайдемо невідомі у виразі і довідаємось, скільки в білки квартир.
  • Як називаються числа при дії додавання (віднімання)

9 -   = 4 3+      = 8

    +0 = 5 6-       = 1

7-      = 2  - 2 = 3 

5 квартир – запис у паспорті «кількість квартир»

Фізхвилинка

  1. Визначення номера квартири проживання білки. Пояснення вчителя.

12+1=13 18- 1=17

14- 1=13 11+1=12

14+1=15 12- 1=11

Результат виразу з найменшим числом вкаже на номер квартири білки.

11 – запис у паспорті «номер квартири»

  1. Робота в групах. Визначення довжини тіла (таблиці для складання задач).
  2. Робота з іменованими числами. Визначення довжини хвоста ( завдання із підручника).
  3. Геометричний матеріал. Тривалість життя
  • У білочки є вороги і вони на неї полюють. Це куниця, лисиця, яструб, сова. Тому білочка живе три роки, хоча у клітці може прожити довше.
  • Як ви думаєте, що для білочки краще: 3 роки в лісі чи більше років у неволі?

 

 

 

 

  • Як називається фігура під номером 3?
  • 3 роки – запис у паспорті «тривалість життя»

10.  Вимірювання і побудова відрізків (індивідуальні картки ).

_   Виміряти довжину сторони фігури і накреслити відрізок даної довжини.

 

V.   Підсумок уроку.

-  Паспорт для білочки готовий. Прочитати дані (числа) .

Зараз поставимо печатки.

  • Що сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

3+□=8

6-□=1

□-2=3

10+□=15

zip
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 червня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку