Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

Про матеріал
Мета розробки: формувати вміння додавання до круглого числа окремих одиниць,віднімання від двоцифрового числа його десятків або одиниць; формувати вміння виконувати додавання і віднімання на основі десяткового складу числа; розв’язувати задачі; закріплювати правила знаходження невідомого компонента арифметичних дій додавання і віднімання; формувати вміння обчислювати значення виразів у кілька дій,виконувати дії з круглими числами.
Перегляд файлу

Картинки по запросу малюнок морквиДодаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

Мета:формувати вміння додавання до круглого числа окремих одиниць,віднімання від двоцифрового числа його десятків або одиниць; формувати вміння  виконувати додавання і віднімання на основі десяткового складу              числа; розв’язувати задачі; закріплювати              правила знаходження              невідомого компонента              арифметичних дій додавання і віднімання; формувати вміння              обчислювати значення виразів у кілька дій,виконувати дії з круглими числами.

 

Обладнання:  мультимедійний комплек

Тип уроку:  урок узагальнення і систематизації знань.

Форма проведення уроку: урок-казка.  

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 (Створення позитивного психологічного клімату классу).

Слайд 2

1. Привітання

  • Сьогодні  у нас відкритий урок – перший у вашому житті. До нас завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні у нашому класі. Тому випала нагода прорекламувати наш урок.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Я  знаю, що ви дуже любите казки. Тому пропоную вам потрапити у казку.
  • Зараз послухайте уривок і скажіть з якої це казки.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік,

Той від тебе втечу.

Слайд 3

  • Ось сьогодні ми здійснимо подорож до цієї казки, будемо допомагати Колобку.   Ми зустрінемо багато казкових героїв, разом з ними ми повторимо і узагальнимо матеріал, вивчений за цей час. Якщо ми з цими завданнями справимося, змінимо кінець казки на щасливий .
  • Що ж, розпочинаємо нашу подорож?   

 

 ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  • Спекла баба увечері Колобок і поставили його на вікно, щоб прохолонув. На диво, Колобок вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий.
  • Колобок хоче впевнитись, чи вмієте ви додавати та віднімати, чи знаєте ви порядок цифр ?

Слайд 4

1∙ КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

Робота у зошитах. Слайд 5

  • Гра «Віднови числовий ряд»

- Лежить Колобок на вікні,  зірки рахує і мріє потрапити до них, а на якій техніці можна потрапити високо в небо, ближче до зірок?

- Так, на ракеті. Допоможемо Колобку?!

Для роботи об’єднаємось в пари

3. Робота в парах з танграмом.

 

 

              Мріяв, мріяв Колобок і не помітив як настав ранок і сонечко засіяло на небі. Сонячні промінчики розбудили Колобка він стрибнув з вікна і помандрував у ліс. 

  1. Математичне дерево.
  • Котився Колобок, по лісовій галявинці, і зупинився, зустрівши математичне дерево (чарівне) ми не зможемо подорожувати далі, якщо не дамо відповіді і не виконаємо завдання, які приготувало нам це дерево.

Завдання на яблучках:

Назвати сусідів чисел         ___45___,   ___80 ___,  __25__,  ___39___, ___99___

 

5. Гра «Дощик на квіти»   (біля дошки)

Але  тут насунули хмари, закрили Сонечко і пустився дощик. А Колобок боїться намокнути, бо ж він із тіста. Нам треба розігнати крапельки і розподілити їх на квіточки. І знову Колобку не обійтися без нашої допомоги.

 

  • А назустріч, хто ж це ще поспішає?

         Хто любить морквину

І стрибає спритно,

Псує в городі грядки,

Утікає без оглядки?

Слайд 6

  •  Так, це зайчик – побігайчик.
  • Він вже зустрівся з Колобком, але не покаже нам доріжку доти, поки ми не виконаємо його завдання. Він хоче, щоб ви йому зробили гарну хатинку. Допоможемо?!

Працюємо в парах «Лего-майстер»  Слайд 7 - 8

- Вам потрібно обчислити приклади, які написані на будиночку. Ви накриваєте приклад тою цеглинкою, яка під номером, який відповідає вашій відповіді (На дошку вішаю колір цеглинки, і її номер). Дістаємо цеглинки, розкладаємо по одній в ряд

 

 Мандруємо далі. Кого ж тепер зустрінемо.

 

  1.  Гра «Шифрувальник»  (Робота в групах)

 

  • Імя  казкового героя, з яким ми зустрінемося будемо подорожувати в лісі,  ви самі розгадаєте, виконавши завдання «Шифрувальник» .

Слайд 9

         Вовк до школи не ходив,

Вовк уроки не учив,

Не читав і не писав

І по нотах не співав.

Тож нічого він не знав.

  •               А якщо він нічого не знає, то хоче подивитись, як вмієте ви розв’язувати задачі.
    1. Розв’яжіть задачу.

 Робота колективно. Слайд 10

 

 

Відпочинок   Руханка з лего    Слайд 11

Кубик лего не простий,

Він маленький, чарівний.

Ось цеглиночку до рук  візьмемо,

На голівку покладемо.

І присядемо гарненько,

Щоб не впала, потихеньку.

Обережненько встаємо.

Знов цеглинку до рук візьмемо,

На підлогу покладемо

І по колу всі вирушаємо.

Біля іншої зупинка.

Знов до рук візьму цеглинку.

Між долоньками стискаємо

І навколо повертаємо.

З нею весело стрибати,

А ще в схованки пограти

І малюнок малювати,

Щоб другу подарувати.

Ми цеглинку з рук візьмемо,

І на місце покладемо.

  • Подорожуємо далі. 

Взимку ляже спати

Дядько волохатий,

Лиш тоді устане

Як весна настане. (ведмідь)

Слайд 12

 Ведмідь  нам приготував теж цікаві завдання.

9. Кубування

Замінити дециметри сантиметрами

 

  • Поки Колобок котиться по дорозі співаючи свою пісеньку, ми перші зустрінемося з Лисичкою і не дамо з’їсти Колобка.

Слайд 13

  • Діти, як ви думаєте, що ми можемо зробити, щоб Лисичка була ситою і не з’їла нашого Колобка? (нагодувати її, спекти їй якийсь інший виріб)

 

 10. Гра «Математична піца»  Математика самостійно

Молодці, діти, допомогли залишитися цілим Колобку   Слайд 14

VІ.  Рефлексія                  Слайд 15

  • Молодці, ви допомогли мені. Ви показали, що вмієте рахувати, складати, читати і розв’язувати приклади, порівнювати, писати каліграфічно цифри, а головне дружити, допомагати іншим, як ви це робили на уроці.

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 жовтня 2019
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку