Прийом критичного мислення «Мікрофон»

Про матеріал
Учні швидко по черзі висловлюються з приводу проблеми, передаючи один одному уявний "мікрофон". За настановою учителя школярі у «мікрофон» дають відповіді. При цьому відповіді не обговорюються і не коментуються. Якщо учень припустився помилки, то відповідь формулює наступний учень. Метод “Мікрофон” надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.
Перегляд файлу

Прийом критичного мислення  «Мікрофон»

Учні швидко по черзі висловлюються з приводу проблеми, передаючи один одному уявний "мікрофон".

За настановою учителя школярі у «мікрофон» дають відповіді. При цьому відповіді не обговорюються і не коментуються. Якщо учень припустився помилки, то відповідь формулює наступний учень.  Метод “Мікрофон” надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.

Правила проведення такі:

  - говорити має тільки той, у кого “символічний” мікрофон;

 - відповіді не коментуються і не оцінюються;

 - коли хтось  висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати

з місця.

 

Фрагмент уроку

 

Тема: Числа 1 -10

- Назвіть наступне число до чисел 4, 5, 9, 3, 6, 9, 2.

- Назвіть попереднє число до чисел 6, 8, 4, 9, 10, 7, 3, 5, 2.

- Назвіть  сусідів чисел 6, 3, 4, 7, 2, 8, 5.

 

                                                              

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку