Конспект уроку з математики на тему: "Закріплення знань про склад чисел 1 - 5"

Про матеріал
Конспект уроку з математики на тему: "Закріплення знань про склад чисел 1 - 5".
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань про склад чисел 1-5. Знаки «>», «<», «=».

Мета: закріпити знання учнів про склад чисел 1-5; формувати вміння порівнювати за кількістю групи предметів і відповідні числа; ознайомити зі знаками «>», «<», «=»; учити читати записи із цими знаками; розвивати логічне мислення та вміння обґрунтовувати свою думку; виховувати самостійність

Обладнання: демонстраційний матеріал; предметні картинки.

 

ХІД УРОКУ

І. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

  1. Яка пора року? Місяць? Скільки осінніх місяців?Число?
  2. Лічба від 1 до 10.
  3. Дні тижня.
  4. Вправо, вліво, вгору, вниз.
  5. Геометричні фігури + пряма, промінь, відрізок.
  6. Сусіди числа.
  7. Склад числа 3,4,5.

II. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Склад чисел 1-5.

2. Порівняння чисел.

Послухайте казку. Якось засперечалися між собою Одиниця і Двійка.

Одиниця каже: «Я важливіша, бо я перша!»

А Двійка відповідає: «Ні, я важливіша, бо я більша!»

А як ви, діти, гадаєте, хто з них важливіший? (Обидві важливі, але двійка дійсно позначає більше число.)

3. Ознайомлення з позначенням понять більше і менше, дорівнює. Учитель демонструє знаки «>» і «<».

Знаки «більше» й «менше» —

Ніби близнюки.

«Більше» — стрілка вправо,

«Менше» — навпаки.

Як запам’ятати нам

Знаки «більше» й «менше»?

Гострячок направлений

В те число, що менше!

3. Читання записів.

1 < 2

2 > 1

1 = 1

2 = 2

4. Робота в зошиті.

Сів один папуга на гілочку.

Зараз він заграє в сопілочку.

А праворуч — двоє на гілці.

В кожного з папуг — по сопілці.

Хто з музик гучніше заграє —

Зліва чи праворуч, хто знає?

(2 > 1.)

 

5. Виконання завдань 1—3 на с. 15 підручника.

 

III. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

 

1. Віршоване завдання на порівняння чисел (демонструється на набірному полотні або за допомогою імітуючих рухів).

 

На подвір’ї Галя й Віра

Квіти поливали,

А Юрко та Петрик

Грались у м’яча.

Горобці на гілці

Думали-гадали,

Кого було більше —

Хлопців чи дівчат?

(Порівну, 2 = 2.)

— Як ви дізналися, що хлопців і дівчат було порівну? (Галя й Віра — дві дівчинки, Юрко й Петрик — двоє хлопців, 2 = 2.)

2. Виконання завдання в робочому зошиті. Написання цифр 1 і 2, порівняння чисел.

 

1 < 2 1 = 1 2 > 1

2 = 2

3. Самостійна робота (виконання завдань 4 на с. 6, 4 на с. 7 зошита).

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Читання записів.

— З якими знаками ми сьогодні познайомилися?

1 < 2 1 = 1 2 > 1

2 = 2

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 жовтня
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку