Компетентнісні завдання на уроках математики в 1 класі

Про матеріал
Інтегровані завдання на уроках математики в 1 класі використовуються для закріплення вивченого матеріалу. Діти із задоволенням виконують математичні обчислення, допомагаючи допитливій Чомучці та Лісовичкові під час їх пригод.
Перегляд файлу

Компетентнісні завдання

на уроках математики

 

У неділю дівчинка Чомучка йде на іменини до свого друга Лісовичка. В подарунок йому вона купила альбом та кольорові олівці, а ще цікаву книжку. У Чомучки було 100 гривень. Скільки решти отримає дівчинка?

                    

 

А. 3 гривні

Б. 2 гривні

В. 4 гривні

 

 

Лісовичок вирішив пригостити Чомучку смачними бутербродами. Щоб їх приготувати він купив батон, масло, ковбасу та плавлений сирок. У нього було 100 гривень. Скільки решти отримає Лісовичок?

 

          Картинки по запросу плавлений сирок

 

А. 7 гривень

Б. 9 гривень

В. 8 гривень


Іменинник Лісовичок вирішив приготувати святковий пиріг і пригостити ним друзів. До тіста взяв 4 склянки борошна, 2 склянки молока, 1 склянку цукру, 1 склянку горіхів. Вкажіть, яка діаграма відповідає рецепту пирога.

 

А)     Б)

 

Розкачав Лісовичок тісто і вийшов пиріг ось такої форми:

 

 

     20 см

 

 

 

                                  30 см

А оздобити краї пирога Лісовичок вирішив косичкою з тіста. Обчисліть, якої довжини косичку треба зробити Лісовичку. Що для цього потрібно знайти? (Периметр)

 

А) 50 см

Б) 70 см

В) 100 см

 

Чомучка вранці вирушила в гості до свого друга Лісовичка. З дому вона вийшла об 11.00. Дорога до лісу тривала 4 години. Зобразіть на циферблаті годинника о котрій годині Чомучка прийде до хатинки Лісовичка.

                                

 

Пішла Чомучка до друга Лісовичка і заблукала. Дивиться, стрибає з дерева на дерево білка.

  • Білко, білко, розкажи,

Білко, білко, поможи,

Як знайти стежину

До Лісовичка в хатину?

  • Дуже просто. Стрибайте від оцієї ялинки до кривої берези 20 м, від берізки до великого-превеликого дуба ще 35 м.
  • А от і ні! – вигукнула бджілка. – Краще іди слідом за мною. Я знаю коротшу дорогу. До галявини з запашними квітами якихось 15 м, а звідти по стежині до пасіки Лісовичка 30 м. Я туди з сестричками запашний медок ношу. Ну швиденько, бо я поспішаю.

 

                                                

        

           

 

Якою ж дорогою піти Чомучці? Допоможіть дівчинці обрати коротшу стежину до хатинки Лісовичка.

Яка зі схем демонструє розв’язок цієї задачі?

 

 

А)

 

 

 

 

Б)

 

docx
Додано
6 жовтня 2019
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку