Додаток 1
Доповнення до легенди
- Білий. Син став поважною людиною, посів високий пост радника в одній із могутній країн, став чітким і послідовним , йому замало було того, що він знає, хотів все більше і більше отримувати інформації.
- Чорний. Син став прискіпливим, виділяв недоліки інших людей, любив критикувати.
-Жовтий капелюшок зробив сина оптимістом, його розповідь була про те, що він живе у найкращому місті, його оточують найкращі люди. У всіх ділах він бачив успіх і позитив.
- Червоний. Поки брати розповідали свої історії, один з них час від часу, то радісно аплодував, то роздратовано шпурляв свого червоного капелюха. Виявилося, що четвертий син капелюшника став відомим актором. Про те ніяк не міг стримувати свої почуття.
Черга Зеленого капелюшка. П’ятий син розповідав про газети, журнали, на яких він то у компанії президента, то на власній виставці. Господар зеленого капелюха вразив всіх розмаїттям своїх талантів.
Синій. Знявши синій капелюх останній з синів з мудрістю та любов’ю поглянув на своїх братів і ті зрозуміли, що перед ними мудрець і вчитель. Він багатьом допоміг у житті.
Додаток 2
Завдання для груп
Синій капелюх.
1. Пан
2._____, ______.
3._____, ______, ______.
4._____, ______, _____,_____.
2.Чого хоче навчити нас ця казка?
3. Пояснити. Що означає бути чесним?
Червоний капелюх.
1.На скільки частин можна поділити казку?
2.Дайте заголовок кожній частині і запишіть план.
3.Палітра настрою.
Пана Петра
(сумний, веселий, сумний) (сумний,веселий, радісний)
Чорний капелюх.
1.Як змінився настрій панича до кінця казки? Доведіть це словами казки.
2.Яке sms-повідомлення ви б хотіли надіслати пану?
3.Поміркуйте, яку шкоду приносять зайці?
Жовтий капелюх.
1.Хто з героїв казки вам сподобався?
2.Знайдіть в тексті слова, які вказують на те, що Петро хоче провчити пана.
3.Чи погоджуєтесь ви з паном, що можна вбивати зайців?
Чому?
Зелений капелюх.
розкриває зміст казки.
3.Створити мультфільм.
Додаток 3
Словникова робота
учасник полювання, який жене звіра на мисливця.
це старовинна міра маси і дорівнює 16 кілограмів.
пів кілограма.
Загонич
Пуд
Фунт
Додаток 4
Тестування
А Б В
Не правильно правильно мені соромно за нього
2). Пан, зрозумів свою провину?
А Б В
Йому було байдуже Він дуже хвилювався Вийшов чистим з води
3). Через що хвилювався пан?
А Б В
Втратить дружбу через погану дорогу через міст, що під брехунами
з Петром ламається
4). Чого вчить нас ця казка?
А Б В
Знайти спосіб провчити Нічого не говорити говорити брехунам у вічі,
людину не образивши її брехунам,мовчати що вони обманюють
Додаток 5
Кубик Блума
Додаток 6
Малюнки для створення мультфільму
Додаток 7
Прислів’я до казки
Фотозвіт