Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Доповнення чисел до 10. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

Про матеріал
Виробляти в учнів навички і вміння застосовувати загальний прийом додавання двоцифрових чисел до випадку 26+4; працювати над розв’язанням задач на дві дії. Розвивати обчислювальні навички, мислення. Виховувати патріотичні почуття.
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі за підручником Н. Листопад

Тема: Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за го­динником

Мета: Виробляти в учнів навички і вміння застосовувати загальний прийом додавання двоцифрових чисел до випадку 26+4; працювати над розв’язанням задач на дві дії.

Розвивати обчислювальні навички, мислення.

Виховувати патріотичні почуття.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: лего цеглинки, картки для роботи у парі, групі та самостійної роботи, годинники, презентація до уроку, відео фізкультхвилинок,

                       Хід уроку.

1.Організація класу

Ми веселий, дружний клас

Гарний настрій у всіх нас.

Будем разом працювати

Математику вивчати

Працювати починаємо.

Працюємо наполегливо,

Швидко, старанно

Щоб жодна хвилина

 не втратилась марно

 

2.Повідомлення теми уроку.

 

 

2.1.Завдання 1

Розмістіть числа в порядку зростання, отримаєте слово. Прочитайте

р к У ї а а н

26 21 7 60 39 80 75

 

у

к

р

а

ї

н

а

5

21

26

36

60

71

80

Що ви знаєте про Україну?(розповіді учнів)

Якою хочете бачити Україну?( Сильною, багатою, квітучою, відважною…

2.2.Наша слава – Українська держава

Якою я бачу Україну в майбутньому?
  Я народилася в Україні. Це моя Батьківщина, яку дуже люблю, з якою тісно пов'язане моє життя, життя моїх рідних ,друзів. Моя сім'я щиро переживає за все, що відбувається в нашій державі і часто замислюємося, що  можемо зробити для процвітання нашої Батьківщини вже сьогодні

 Я вірю, що Україна стане могутньою державою, яка піклується про громадян. В нас для цього є все : родюча земля та добрі люди. Треба їм лише дати надію на справедливість.

 Але милість розпочинається в серці кожного з нас. Тому розпочати пропоную з себе і усіх бажаючих величі для своєї країни. 

Отже, будемо працювати на уроці гарно. А прислів”я, які будемо використовувати під час уроку допоможуть нам бути  уважними,старанними, кмітливими, відважними

2.3.Перемагай труднощі розумом , а небезпеку досвідом

 

 

у

к

р

а

ї

н

а

5

21

26

36

60

71

80

 

    Назвати зайве число в даному рядку

Розкласти числа на розрядні доданки.в

60 , 80 – Які це числа

2.4.Аактуалізація опорних знань)

Математична розминка

Від перестановки доданків...(сума не змінюється).

Щоб знайти суму, треба ... (+)

Щоб знайти різницю, треба ... (-)

Всього– це ... (+)

Залишилося – це ... (-)  Одиниці часу: це

9 збільшити на 2, 8 збільшити на 4

14 зменшити на 5,  18 зм. на 10

 

2.6.Задача(усно)

Марійка купила зошитів на 65 грн, а Світланка на 43 грн.

У кого з дівчаток покупка дорожча?

На скільки гривень дорожча?

 

3.Каліграфічна хвилинка

Учні. Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу,

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Вчитель: А яке сьогодні число?

Учень: 21 листопада

             Презентація числа

             Вправа,,Гронування’’

Число 21

Що ви знаєте про це число?

Скільки десятків, одиниць?

 Попереднє …

 Наступне….

Зменшити дане число на 11

4.Математичний диктант(записують тільки результати відповідей)

 

 

Перевіряємо математичний диктант

9  19  99  9   29  79   9   19   69

Що спільного у прикладах кожного стовпчика?

Чим приклади відрізняються?

Як змінювалася від цього відповідь

5.Підготовка до вивчення нового виду додавання

 

 

 

6.Вивчення нового матеріалу

Додавання виду 26+4.

 

Мудрість перемагає силу.

Вважається, що мудрі люди дуже розумні

 

 

 

Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати приклади виду 26+4; розв’язувати задачі на дві дії і разом

 

 

6.1.Розкласти двоцифрове число на розрядні доданки 26 + 4                                         26 = 20+6   

  • Працюю з одиницями   6+4=10
  •  Отримую 10, або 1 десяток.
  • Додаю 1 десяток до десятків        20+10=30

Гра з лего. Вибрати і обчислити тільки ті вирази, які в результаті суми отримаємо кругле число

6.2..Закріпленнч вивченого нової теми(обчислити тільки ті вирази , які будуть результатом круглих чисел)

  •   

6.3.Самостійна робота

б)Розв’язування прикладів №347.

Вправа «Мікрофон».

Розумнички. Ви дуже гарно попрацювали. А зараз ми з вами трішечки відпочинемо.

7.Фізхвилинка Патріотична руханка

Де відвага, там і перемога (Бути сміливими, упевненими у собі, прагнення долати свої страхи, не боятися відстоювати власну точку зору) .

Розвязування задач  Задача №348

  •          Які дерева росли в саду ?
  •          Що означає в задачі число 9 ?
  •          Про що запитується в задачі ?
  •          Чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
  •          Чому ?
  •          Про що ми дізнаємося у першій дії ?
  •          Якою дією ми дізнаємося скільки дерев стало в саду?
  •          8.Творча задача

                   Задача № 349

Робота в парах.

  •          Уважно прочитайте задачу.
  •          Чи  зможемо ми розв’язати цю задачу?
  •          Доповніть задачу числовими даними та запишіть її розв’язування у зошит.

Для перемоги треба діяти(Виховувати упевненість у собі, прагнення долати свої страхи, не боятися відстоювати власну точку зор)у

 

9.Визначення часу за годинником

9.1.(Визначити співвідношення між одиницями часу за таблицею)

9.2.  № 350 (визначення часу за годинником)

 

10.Підсумок.

Яке завдання для вас було цікавим, найбільше сподобалось?

Я вірю,шо Україна в майбутньому стане сильною державою. 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
8 грудня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку