Додавання двоцифрових чисел виду 43+25.

Про матеріал
Додавання двоцифрових чисел виду 43+25. Розв‘язування задач. Мета: формувати навички додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; закріплювати прийоми додавання і віднімання в межах 100; розвивати математичне мовлення, пам’ять, логічне мислення; виховувати позитивне ставлення до предмета, наполегливість, старанність, охайність при оформленні письмових робіт.
Перегляд файлу

Тема. Додавання двоцифрових чисел виду 43+25.

            Розв‘язування задач.

Мета: формувати навички додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; закріплювати прийоми додавання і віднімання в межах 100;  розвивати математичне мовлення, пам’ять, логічне мислення; виховувати позитивне ставлення до предмета, наполегливість, старанність, охайність при оформленні письмових робіт.

Обладнання: мультимедійна презентація,  малюнки галявин, квіточки, музичний програвач.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  • Я рада вас бачити.Я передаю частинку свого тепла і гарного настрою вам. А ви передайте його один одному.(Потискають руки)
  1.  Мотивація навчальної діяльності

--Кожна людина прагне бути успішною.

--А що для вас означає успіх?(відмінне навчання,гарна оцінка,правильне виконання завдань,перемога в конкурсі,отримання диплому…)

--Що може заважати бути успішним?(лінь,невідповідальність,не виконання домашніх завдань,доручень)

--Щоб наш урок був успішним, якими ви маєте бути на уроці?(активними,уважними,кмітливими,дисциплінованими)

--Я згідна з вами. Приємно вчити тих, хто хоче вчитися. Тож до роботи.

--Допомагатиме нам у цьому маленька трудівниця, хто вона, відгадайте!

Ця маленька трудівниця

Мед збирає як годиться:

Все у вулик, все у соти,

Не цурається роботи!

--У народі кажуть: Бджола мала, а й та працює. Тож будьте працьовиті як бджілки на уроці і завжди.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.  Повідомлення теми, мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння обчислювати приклади вже вивчених способів та ознайомимося з новим прийомомом додавання двоцифрових чисел.
  1. «Математична розминка»
  • Погляньте, а ось і наша трудівниця-помічниця. Запрошує нас на квіткову галявину.Обчислимо ланцюжок.

«Квіткова галявина»

10+40-30+60-40+50-60=30

  • Як називаютьсяч числа,чкі використовували у прикладах?(круглі)
  1. « Знайди зайве»
  • Знайдіть зайве число. Поясніть свій вибір.

44 45 67 4 39 50

(Зайве 4-одноцифрове число, 50 – кругле, 44 –однакова кількість десятків та одиниць)

  • Прочитайте числа в порядку зростання  ;спадання.
  • Назвіть у кожному числі кількість десятків та одиниць.
  1. Математичний  диктант(картка +лего)

*Знайти суму чисел  20 і 6  (26)

*Наступне число до числа 24 (25)

*Число ,що має 3 дес. і 4 од. (34)

*До числа 41 додайте число 3 (44)

*Число,що стоїть між числами 53 і 55 (54)

 *І доданок 60,ІІ доданок 4.Знайдіть суму (64)

 *Збільшіть 70 на 5 (75)

  *Знайдіть різницю чисел 78 і 2 (76)

         Каліграфічна хвилинка.

       -  Бджілка радіє вашим успіхам, тому буде танцювати ритмічно, допоможе вам відпочити, а також дослідити, яку цифру будемо писати каліграфічно.

  • Записати цифру 4.
  • Продовжте закономірність: 4, 14, 24, 34 ….

ІV Фізкультхвилинка

«Перехресні рухи»

«Подвійні малюнки»

«Кнопки»

«Капітан»

«Переможців»

V. Опрацювання матеріалу уроку. Розвиток математичних вмінь

1.Повторення про суму розрядних доданків №309 (самостійно)

2.Практична робота з математичними матеріалами (лего)

Закодуємо наши цеглинки:великі цеглинки – це десятки,маленькі – одиниці).

Викладіть 4 десятки і 3 одиниці.Яке число виклали?(43).Викладіть 2 десятки  та 5 одиницю. Яке число виклали?(25)Усі числа необхідно обєднати.Спробуйте визначити зручний спосіб.Який спосіб обрали?(Десятки обєднуємо з десятками,одиниці з одиницями)Складемо арифметичний приклад та схему,що демонструє виконані дії.

Слайд 

43+25=60+8=68

Читання правила в підручнику.

Слайд   Гра «Допомога бджілці»( з поясненням)

Інтерактив (запис у зошит)

 Робота в командах

Робота над задачею

(Читає 1 учень,разом самостійно,переказ)

Що лежало у кошику?

Скільки було огірків?(12 шт.) Помідорів?(15 шт.)

 Яке запитання в задачі?

Накреслимо схему.Одягаємо нашу схему.

Які головні слова запишемо в схемі? (ог. та помідори)

Ск. було огірків? Помідорів? Що сказано про помідори? Який вираз можна скласти?

Яке запитання в задачі?Який вид задачі?Ставим порівняльну дужку.Що потрібно порівняти?

Огірків відомо с кільки було? Що нам невідомо?(кількість помідорів,що залишилися)

Як дізнатися?

Тепер можимо порівняти?Яке правило знаємо?

Отже.якою була перша дія?(коментуємо і записуємо).Якою буде друга дія?

15-8=7(шт.)- помідорів;

12-7=5(шт.)-різниця.

 

ІV. Підсумок уроку

Кубик Блума

На уроці ми дізналися…

Я знаю ,як додати двоцифрове число до двоцифрового.Для цього слід…

Ці знання я використаю…

Я легко виконув(ла) завдання…

Мені було складно виконати…

Було цікаво…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня 2020
Переглядів
2676
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку