Конспект уроку
на тему:
«Додавання двох чисел з різними знаками»
Підготувала вчитель-методист Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. №1
ім.Галини Гордасевич Алкіна Галина Володимирівна
Тема. Додавання двох чисел з різними знаками
Мета:
навчальна:
розвивальна:
виховна:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: підручник з математики за 6 клас, автор: Істер, Нова програма
Хід уроку
(§38 № 999, 1005)
№999. Заповни у зошиті таблицю:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№1005. Знайди значення виразу , якщо:
Повторимо поняття, які нам будуть потрібні сьогодні на уроці. Для цього виконаємо наступні завдання.
Метод «Мозковий штурм»
Рівень А
Рівень В
Правило 1. Сума двох протилежних чисел дорівнює нулю.
Приклад. Знайдіть суму чисел:
Правило 2. Правило додавання двох чисел з різними знаками
Щоб знайти суму двох чисел з різними знаками, треба від більшого модуля відняти менший модуль і перед отриманим числом поставити знак того з доданків, модуль якого більший.
Заув. Виконуючи обчислення, зручно спочатку визначити і записати знак суми, а потім у дужках записати різницю модулів.
Приклад. Знайдіть суму чисел:
Заув. Виконуючи додавання звичайних дробів з різними знаками, спочатку потрібно звести дроби до спільного знаменника, прирівняти модулі доданків, і лише після цього, застосувати правило 2.
Приклад. Знайдіть суму чисел:
.
1. Виконання усних вправ.
(§39 № 1021, 1022)
№1021. Яка сума дорівнює нулю:
1) ;
2) ;
3) ;
4) .
№1022. Обчисли:
1) ;
2) ;
3) ;
4) .
2. Виконання письмових вправ.
(§39 № 1026(1-6), 1028, 1032)
№1026. Виконайте додавання:
№220. Знайди значення виразу , якщо .
№1032. Обчисли:
1) ;
2) .
1) ;
2) .
На уроці ми повторили поняття раціональних чисел, чому дорівнює модуль від′ємного числа та чому дорівнює модуль додатного числа. Сформували уявлення про зміст дії додавання двох чисел з різними знаками та вивели правила додавання двох чисел з різними знаками.
(§8 № 1027(1, 5, 8), 1029, 1032)