Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.1 клас
24 квітня N 4 15-5 =10 11-1=10 16-6=10 18-8=10 12-2=10 19-9=10
N 517-10=713-10=315-10=519-10=916-10=611-10=1
Робота з таблицею чисел «Сотня»
Доповни числовий ряд.
Визнач, скільки в кожному числі десятків і скільки одиниць.3617582240846397
Геометрична хвилинка
Знайди значення виразів, міркуючи за зразком.
Знайди значення виразів за зразком.
Виконай короткий запис задачі. Розв’яжи її. До обіду – 40 см. Після обіду – ? см?70 см
Виконай дії з іменованими числами.0
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект