Додавання і віднімання числа 3

Про матеріал
На основі схем і роздаткового матеріалу діти вчаться додавати і віднімати. Використовую наочний матеріал і індивідуальні лічильні картки.
Перегляд файлу

Тема уроку. Додавання і віднімання числа 3.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):

Початковий рівень:

  • пригадує склад числа;

Середній рівень:

  • розуміє зміст дії додавання і віднімання;
  • порівнює числові вирази і числа;

Достатній рівень:

  • обчислює значення числового виразу;
  • знаходить значення виразу різними способами;
  • записує числові рівності;

Високий рівень:

  • встановлює відповідність між виразами та їх значенням;
  • перевіряє правильність розв’язаних прикладів.

Навчально-методичне забезпечення уроку: Підручник, зошит, індивідуальні картки, лічильний індивідуальний матеріал.

План уроку

  1. Підготовка учнів до уроку.
  2. Пригадування складу чисел 3,5. (Додаток 1).
  3. Ознайомлення учнів з додаванням і віднімання числа 3. (Додаток 2).
  4. Додавання і віднімання числа 3 з поясненням. (Додаток 3).
  5. Знаходження значень виразів на додавання і віднімання числа 3 різними способами. (Додаток 4, 5).
  6. Перевірка правильності обчислення виразів. (Додаток 6).
  7. Записування числових рівностей. (Додаток 7).
  8. Порівняння числових виразів і числа. (Додаток 8).
  9. Встановлення відповідності між виразом та його значенням. (Додаток 9).
  10. Підсумок уроку.

Додаток 1.

  • Запиши склад чисел

 

3                                                    5

 

 

Додаток 2.

  • У кожній парі виразів знайди значення першого. Яке значення матиме другий вираз?

7+1+2                                  9–1–2

7+3                                       9–3

 

Додавання і віднімання числа 3

  3

+3  +2+1        2  1     –3  –1–2

+3  +1+2        1   2     –3  –2–1

 

Додаток 3.

  • Прокоментуй і закінчи обчислення

4+3=4+1+2=5+2=         9–3=9–1–2=8–2=

  1  2        1   2

4+3=4+2+1=6+1=        9–3=9–2–1=7–1=

  2   1        2   1

Додаток 4.

  • Знайди значення виразів двома способами.

6+3=6+    +    =     +    =        6–3=6–        =         =

  1+ 2          1+2

6+3=6+     +    =     +    =        6–3=6–         =         =

  2+1=        1+2

 

4+3=4+    +    =    +    =       4–3=4–        =        =

    +                                                               +

4+3=4    +    =     +      =        4–3=4–         =        =

    +                                                               +

 

Додаток 5.

  • У борсука 4 груш, а яблук на 3 більше. Обведи лінією відповідну схему. Вибери вираз, щоб дізнатись кількість яблук. Знайди значення цього виразу.

  4    4+3=                        стільки ж і 3

стільки ж без 3    4–3=

              ?                                                                                          ?

Додаток 6.

  • Прочитай обчислені вирази. Перевір,чи правильно вони розв’язані

6+3=10   5+3=8   3+3=7

7+3=8   2+3=5   1+3=5

Додаток 7.

  • Запиши рівності.

6 збільшити на 3

8 зменшити на 3

7 зменшити на 3

4 збільшити на 3

 

Додаток 8.

Порівняй вираз і число. Постав знаки «<»,або «>»

7-3   8                            3+3   5                               2+3   7

5+3   2                            9-3   4                               6-3   3


Додаток 9.

Допоможи кожному метелику знайти свою квітку?

C:\Users\Ната\Pictures\BGEDG022.tif 

C:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tifC:\Users\Ната\Pictures\BGEDG0222.tif

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
2119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку