ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. 5 клас

Про матеріал
Презентація відкритого уроку з математики для учнів 5 класу нв тему: "Додавання і віднімання десяткових дробів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас Додавання та віднімання десяткових дробів.

Номер слайду 2

1. Чи однакові десяткові дроби 2,3000; 2,300; 2,30 і 2,3?

Номер слайду 3

2. Як записати будь-яке натуральне число десятковим дробом?

Номер слайду 4

3.Чи можна записати число півтора?

Номер слайду 5

4. Як називаються закони додавання: a+b = b+a a + (b+c) = (a+b) + c ?

Номер слайду 6

Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель Математика цікава тоді, коли живить нашу винахідливість і здатність міркувати. Д. Пойа .

Номер слайду 7

Дорогі діти! У казковій країні Знань є міста з дивними назвами: Українська мова, Історія, Образотворче мистецтво та інші малі та великі міста. Серед них і місто Математика. Тут ви буваєте часто. У цьому місті є широкі просторі вулиці з незвичними назвами, казкові будинки, храми,  величезні загадкові замки. Наприклад, найвеличніший стародавній храм, у якому ви часто буваєте, називається Таблиця множення.

Номер слайду 8

У місті Математика є дуже довга вулиця – вулиця Натуральних чисел. Недавно ви потрапили на нову вулицю – вулицю Дробових чисел. На цій вулиці мешкають Звичайні дроби. Це дуже дивні чоловіки двох видів: в одних голова більша за тулуб, в інших – навпаки. А серед них є диваки, які можуть перевтілюватись, їх називають Десяткові дроби. Ви подружилися з ними і тепер разом сміливо заходите у кожний будинок вулиці Дробових чисел. Сьогодні завітаєте до будинку під вивіскою “Додавання та віднімання десяткових дробів”. 

Номер слайду 9

Мета. Навчальна: встановити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; активізувати пізнавальну діяльність учнів. Виховна: формувати відчуття відповідальності за доручену роботу, уміння слухати і чути; прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації. Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів (уяву, спостережливість, пам’ять, мислення.)

Номер слайду 10

Постановка проблеми

Номер слайду 11

Уявіть ситуацію: два учні діляться шоколадкою. Одну шоколадку поділили на десять частин. Один учень взяв 3 частинки, а інший 4 частинки. Скільки частинок вони з’їли разом? Скільки залишилося? На скільки більше один з’їв за іншого?

Номер слайду 12

А тепер якщо це перетворити у десяткові дроби: 0,3+0,4=0,7 1 - 0,7=0,3 0,4-0,3=0,1

Номер слайду 13

Проблема: Скільки буде, якщо 0,4+0,03? Як це зробити?

Номер слайду 14

Додавання

Номер слайду 15

Віднімання

Номер слайду 16

Алгоритми додавання і віднімання десяткових дробів Зрівняй кількість цифр після коми в обох числах. Запиши у стовпчик, щоб кома знаходилась під комою; додавай і віднімай як натуральні числа. Постав кому в сумі чи різниці під комою в даних числах.

Номер слайду 17

Перша вправа “Виправ помилку”

Номер слайду 18

52 + 18 = 7; (5,2 + 1,8 = 7) 736 – 336 = 4; (7,36 – 3,36 = 4) 3 + 108 = 408; (3 + 1,08 = 4,08) 74 – 24 = 5; (7,4 – 2,4 = 5) 73 + 27 = 10; (7,3 +2,7 = 10) 57 – 4 = 17; (5,7 – 4 = 1,7)

Номер слайду 19

Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться, Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.

Номер слайду 20

Вправа “Математичне лото”

Номер слайду 21

Обчисліть, використовуючи прийоми швидкого обчислення: 1) 0,8-0,1; 4) 9,43- 5,43; 7) 13,5-13; 2) 12,7-0,7; 5) 43,8- 3,8; 8) 6,05-3,05; 3) 3,48-3,44; 6) 8- 0,5; 9) 36-0,6

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Визначте назву найвищого дерева у світі, виконавши завдання за схемою.

Номер слайду 24

Ключ

Номер слайду 25

C Е К В О Й Я

Номер слайду 26

Давайте дізнаємося, якої висоти виростає це дерево

Номер слайду 27

Розв’яжіть рівняння (x-51,2)+25,3=84,1 Відповідь: 110 м

Номер слайду 28

Кросворд 1. 2. 3. 4. 5. Запитання: 10 сотень. Сума довжин сторін прямокутника. Відрізок, що сполучає дві точки на колі і не проходить через його центр. Геометрична фігура, яка складається з трьох точок і трьох відрізків, що їх послідовно сполучають. Кут, градусна міра якого дорівнює 90о.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1193
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку