Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Про матеріал

Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей. Саме тому я пропоную один із таких уроків, який може бути використаний для роботи з учнями у 5 класі.

Перегляд файлу

Тема. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими               знаменниками

 

Мета:

навчальна: удосконалити вміння і навички додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками, додавати мішані числа;

розвивальна: розвивати обчислювальні навички,вміння працювати в команді;

виховна: виховувати відповідальність, наполегливість, інтерес до математики.

 

Тип уроку: вдосконалення знань і вмінь.

Хід уроку

 

І. Організаційний етап.

Перевірити готовність класу до уроку, налаштувати їх на роботу.

Якщо хочеш досягнути у житті своїх вершин,

Математику збагнути мусиш тонко, до глибин.

Калькулятор і комп’ютер – хто сьогодні їх не зна?

Та над ними взяти гору може світла голова.

 

 

І. Хід гри.

 Клас поділено на три команди (по рядам)

 

І конкурс. Домашнє завдання.

Консультанти кожної команди доповідають про виконанні домашнього завдання.

Відповіді перевіряємо всім класом.

 

Правильні відповіді – 1 бал.

 

ІІ конкурс. Розминка.

Запитання по темі « Звичайні дроби» кожній команді по 7 запитань.

Правильна відповідь – 1 бал

 

 

 

 

 

ІІІ конкурс. Хто швидше?

Учитель дає завдання кожній команді. Учні по черзі розв’язують приклади на дошці.

Правильна відповідь – 1 бал, хто перший закінчить  +2бали, другий  +1бал.

 

 

 

        

 

 

ІV конкурс. Хто кмітливіший?

Правильна відповідь – 1 бал

 

            

 

V конкурс. Капітани

Капітани команд отримують завдання і розв’язують їх на дошці. Команди теж отримують ці завдання і розв’язують їх  у зошиті.

Правильна відповідь – 1 бал, хто перший закінчить  +2бала, другий  +1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ конкурс Веселих

Учитель читає задачі – жарти. Відповідає той, хто першим підняв руку.

 Правильна відповідь – 1 бал

 

 

VІ І. Підведення підсумків.

Команди підраховують свої бали, виграє та, у якої більше балів,на другому – у кого другий результат, на третьому – третій.

Команди отримують оцінки відповідно до результатів.

VІ ІІ. Домашнє завдання.

 

  • № 1023, 1027, 1037, 1043

docx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку