Тема: Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
Мета:
Тип уроку: удосконалення вмінь та навичок.
I .Організаційний етап (1 хв.)
Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Щоб досягти успіху під час уроку потрібно:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
II.Перевірка домашнього завдання:звітують консультанти.
Чи є запитання до домашніх вправ?
Домашнє завдання на наступний урок: п.10,11,№262,264,268,270(повтор) .
ІІI .Повідомлення теми та мети уроку.
IV.Мотивація навчальної діяльності учнів.
Запитання до учнів:
Чи необхідні у житті знання з цієї теми? Відповіді обґрунтуйте.
Для введення цих чисел
Вагомі є причини:
Вимірювати треба
Нам різні величини,
У прикладах, в задачі
Ділити без остачі –
Допомогти готові
Тут числа нам…(дробові).
V. Актуалізація опорних знань
1.Інтелектуальна розминка .
«Кенгуру» - так називається Міжнародний математичний конкурс, в якому ми кожного року беремо участь. А чи знаєте ви коли в Україні вперше він був проведений?
Історія конкурсу .
2. Кластер << Звичайні дроби >>
3. Виконання усних вправ:
VI. Удосконалення знань, умінь, навичок.
1.Знайдіть значення виразу і ви дізнаєтеся швидкість бігу кенгуру:
(23 -4 )+(40 -10)
2.Розв’язати рівняння: №261 (1;2)
1-на дошці учень :
2-в парах ( перевірка на екрані )
- ( Х+7)=2 ;
Х+7=10 -2 ;
Х+7=7 ;
Х=7 -7 ;
Х= .
3.Розв’язати задачу № 267.
Схема на дошці.
1)35 -24 =11 (КМ)-ЗА ТРЕТЮ ГОД;
2)23 -11 =12 (КМ)-ЗА ДРУГУ ГОД;
3)24 -12=11(КМ)-ЗА ПЕРШУ ГОД.
4.Знайдіть усі натуральні значення х,при яких є правильною нерівність:
<. А)9,10,11,12,13,14
<<. Б)8,9,10,11,12,13,14.
<. В)8,9,10,11,12,13,14,15.
Г)9,10,11,12,13,14,15.
4.Рзвязування завдання на творче застосування:
Інформація про кенгуру
5.Виконання тестових завдань.
5)Розв’язати рівняння: 5)Розв’язати рівняння:
VII.Підсумок уроку
1. Якщо ви були впевненими протягом уроку, то підніміть
праву руку.
2. Якщо ви працювали творчо, то підніміть ліву руку.
3. Якщо вам було цікаво долати перешкоди,
сплесніть у долоні.
4. Якщо ви щиро раді за свої успіхи та успіхи товаришів, покладіть руку на серце.
5. Якщо хочете йти разом до вершини знань, візьміть один одного за руки і підніміть їх угору.
6. Якщо вам було приємно співпрацювати посміхніться один одному і скажіть: «Дякую за співпрацю!».
А я скажу вам: «Дякую за плідну співпрацю!».
VIII. Домашнє завдання: п.10,11,№262,264,268,270(повтор) .