. Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел.

Про матеріал
Систематизувати основні знання учнів про додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел: 56789 +1; 56789 - 1; 50000 + 400 + 50 + 9; 6789 - 6000; 6789 - 700; 6789 - 80; 6789 - 9; 6789 - 789; перевірити, як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці; оцінити досягнення учнів в опануванні вивченої теми; закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати розумові операції, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, розмірковувати; розвивати логічне мислення; виховувати почуття взаємовиручки, взаємодопомоги, інтерес до знань.
Перегляд файлу

  Тема уроку. Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел.

Мета уроку. Систематизувати основні знання учнів про додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел: 56789 +1; 56789 - 1; 50000 + 400 + 50 + 9; 6789 - 6000; 6789 - 700; 6789 - 80; 6789 - 9; 6789 - 789; перевірити, як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці;  оцінити досягнення учнів в опануванні вивченої теми; закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички;  розвивати розумові операції, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, розмірковувати; розвивати логічне мислення;  виховувати почуття взаємовиручки, взаємодопомоги, інтерес до знань.

                                            

 

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

Вступне слово вчителя.

Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтесь з ними.

 

Усміхніться один одному, подаруйте і мені свої посмішки.

 

І з цим промінчиком добра, що заіскрився на ваших обличчях

ми і розпочнемо урок.

 

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами  вирушаємо у подорож водними просторами Математичного океану і попливемо на ось такому кораблі під вітрилами.

 

Під час цієї подорожі ми з вами закріпимо наші знання з теми: Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. ( демонстрація малюнка).

 

Якщо ви правильно і швидко виконаєте запропоновані завдання, ми побуваємо у різних портах і повернемось додому.

 

Що ви очікуєте від цієї подорожі?Продовжить речення.

 

Ми вирушаємо!

ІІ. Основна частина уроку.

Перша наша зупинка  називається  « Обчислювальний острів».

  • Усний рахунок.
  • Два учні біля дошки виконують індивідуальне завдання.
  • 1800х2----:10---+60---х100---:70----600
  • (1000 – 3200:40):20=46

 

 

Виконати обчислення за алгоритмом заданим блок – схемою:

Якщо а = 150, 700, 500, 250,100, 200.

а

 

 

а × 3

 

 

 

 

 

 

 

 

Вставити пропущенні числа, щоб рівності були правильними.

2400:40=760-700

…:9=7090 – 7000

840+…=89000 :100

6405+395=68х100

1700 – 1300=4000:

Каліграфічний острів

Продовжить числовий ряд.

29780   28780   27780  

62650   63550   64450

400 200 600 800 1400 2200

 

Ми продовжуємо нашу подорож вирушаємо до острова «Знань»

Перевірте. Правильність виконання перетворення іменованих чисел. Запишіть, виправляючи помилки.

1650 см = 16 м 50 см

8 год 150 хв =  630 хв

18 кг 30 г = 18030 г

1960 м = 1 км 960 м

 

Фізкультхвилинка

Мис «Задачний»

 

За один рік будівельники здали 3 будинки, по 300 квартир у кожному. В наступному році їм треба здати в 3 рази більше, ніж в минулому році. Скільки всього квартир здадуть будівельники за два роки.

  • Про що йде мова в задачі?
  • Що відомо?
  • Прочитайте головне питання задачі?
  • Що треба знати, щоб відповісти на головне питання задачі?

Робота в групах.

 

1гр. Змінити умову, щоб задача розв’язувалась двома діями.

 

2гр. Змінити умову, щоб другою дією розв’язання було ділення.

 

3гр.Змінити умову, щоб останньою дією розв’язання було віднімання.

 

4гр. Змінити умову задачі, щоб вона розв’язувалась чотирма діями.

 

 

 

Задача 2

 Сашко задумав число, якщо його збільшити на 530, то дістанемо добуток чисел 215 і 5. Яке число задумав Сашко?

 

Підсумок уроку.

От і завершилася наша подорож Математичним океаном. Молодці! Ви гарно впоралися.

Підсумок уроку.

Рефлексія

 

 

docx
Додав(-ла)
Якимюк Тетяна
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 травня 2020
Переглядів
947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку