Розробка уроку математики з використанням експериментальної технології "Розумники"
Тема розділу: |
Задача. Розв’язування задач. Величини. |
Тема уроку: |
Величини. Довжина. Сантиметр. |
№ уроку в розділі |
Урок № 12 |
Тип уроку: |
засвоєння нових знань |
Цілі уроку: |
|
Основні терміни та поняття: |
Відрізок, сантиметр, довжина. |
Форми роботи:
|
|
Етап використання ЕОР:
|
|
Мета використання ЕОР: |
|
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Ось і пролунав дзвінок, Всіх зібрав він на урок. Тож тихенько всі сідайте, Все, що знали, пригадайте.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Весела лічба 1.1Дві синиці, гарні птиці, На вербі сиділи, Три подружки-щебетушки, Раптом прилетіли. Скільки на вербі синиць? Полічи веселих птиць. (5) 1.2. Ось до класу на урок Залетіло шість сорок, Дві пізніше прибуло, Скільки всіх птахів було? (8) 2. А тепер згадаємо склад чисел.
Доповни склад чисел. Вигляд вікна ЕОІР:
Склад яких чисел зображено на схемах? Добери їх. Вигляд вікна ЕОІР:
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧ. ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
5.1. А зараз візьміть фігури та лінійки, які знаходяться на столі. Спробуємо виміряти довжину їх сорін.
5.2. Робота за підручником ( С.О.Скворцова , О. В. Онопрієнко – Харків «Ранок», 2018, с. 55)
Завдання 4 (усно).
Фізкультхвилинка для очей з використанням відеоролика. https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
5.3. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). Довжину невеликих відрізків вимірюють за допомогою лінійки. Лінійку прикладають так, щоб лівий кінець відрізка збігався з нулем на лінійці. Навпроти правого кінця відрізка знаходиться результат вимірювання. Довжина цього відрізка 1 см.
Учні прослуховують пояснення. Вигляд вікна ЕОІР:
5.4. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»).
Учні прослуховують пояснення. Вигляд вікна ЕОІР: Вибери малюнок на якому правильно зображено, як прикладати лінійку для вимірювання довжини відрізка.
5.5. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). Вигляд вікна ЕОІР:
5.6. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). Вигляд вікна ЕОІР: Добери результати вимірювання.
Коментування учнями ходу виконання завдань.
Фіскультхвилинка
Руки в сторони та вгору — І навшпиньки піднялись. Підніми голівку вгору — Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Раз — присіли, руки прямо. Встали — знову все так само. Повертаємося вправно, Все виконуємо гарно. Вліво-вправо повернулись І сусіду усміхнулись.
5.7. Робота у друкованому зошиті ( Л.Г.Петерсрон, Математика 1 клас частина 3, Суми, «Папірус» 2019 – с. 26) Задача 2 Побудуй відрізки: АБ = 2 см АМ = 1 см КА = 5 см АД = 3 см
VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Робота над задачею На парті знаходяться дві різні фігури. Покладіть їх на чистий аркуш паперу, обведіть та виміряйте довжину усіх відрізків. Позначте найдовший та найкоротший. Коментування учнями виконання задачі.
VIІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.
Збіг наш урок, як коротка мить. Дуже швидко час біжить. Ще попереду у нас багато кроків І цікавих, чудових уроків. Технологія « Незакінчене речення» Сьогодні я дізнався (лася) ... . Було цікаво ... . Я зрозумів (ла), що ... Тепер я знаю… |