Розробка уроку з використанням технології "Розумники" на тему: Величини. Довжина. Сантиметр.

Про матеріал

Розробка уроку математики з використанням експериментальної технології "Розумники"

Перегляд файлу

 

Тема розділу:

Задача. Розв’язування задач. Величини.

Тема уроку:

Величини. Довжина. Сантиметр.

№ уроку в розділі

Урок № 12

Тип уроку:

засвоєння нових знань

Цілі уроку:

  • ознайомити учнів з одиницею вимірювання сантиметром та сантиметровою лінійкою; учити вимірювати довжину відрізка, доповнювати рівності і нерівності; закріплювати знання з нумерації чисел у межах 10; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Основні терміни та поняття:

Відрізок, сантиметр, довжина.

Форми роботи:

 

  • індивідуальна
  • групова
  • фронтальна

Етап використання ЕОР:

 

  • пояснення нового матеріалу

Мета використання ЕОР:

  • ефективна організація та супровід навчально-виховного процесу;
  • урізноманітнення форм роботи учнів, підвищення їхньої уваги;
  • формування ІК-компетентності учнів.

Хід уроку:

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось і пролунав дзвінок,

                                         Всіх зібрав він на урок.

                                         Тож тихенько всі сідайте,

                                          Все, що знали, пригадайте.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Весела лічба

1.1Дві синиці, гарні птиці,

На вербі сиділи,

Три подружки-щебетушки,

Раптом прилетіли.

Скільки на вербі синиць?

Полічи веселих птиць. (5)

1.2. Ось до класу на урок

Залетіло шість сорок,

Дві пізніше прибуло,

Скільки всіх птахів було? (8)

2. А тепер згадаємо склад чисел.

  1.        Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини–Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Доповни склад чисел. Вигляд вікна ЕОІР:

1

  1.        Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини –Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

                      Склад яких чисел зображено на схемах? Добери їх.                            

                      Вигляд вікна ЕОІР:

 

1

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧ. ДІЯЛЬНОСТІ

  1. Поміркуємо!
    1.        Скажіть, діти, чи правильна ця лінійка? Обґрунтуйте свою думку.

 

 

Картинки по запросу "линейка рисунок без фона"

 

 

  1.        А чи правильна ця лінійка? Обґрунтуйте свою думку.

 

Картинки по запросу "линейка рисунок без фона"

 

IV.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • Згадайте, як вимірювали довжину удава в казці Г. Остера. (У папугах. Удав був завдовжки — 38 папуг.)
  • А чи можна вимірювати довжину класу кроками? (У всіх кроки різні.)
  • Отже, щоб не помилитися, використовують загальні для всіх країн одиниці вимірювання.
  • А як називається ця одиниця вимірювання, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці.

V.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 

 

5.1. А зараз візьміть фігури та лінійки, які знаходяться на столі. Спробуємо виміряти довжину їх сорін.

 

5.2. Робота за підручником ( С.О.Скворцова , О. В. Онопрієнко – Харків «Ранок», 2018, с. 55)

 

Завдання 4  (усно).

  • З’ясуй, якою міркою вимірювали довжину кожного відрізка. Назви результати вимірювання.

 

 

Фізкультхвилинка для очей з використанням відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

 

5.3. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

  Довжину невеликих відрізків вимірюють за допомогою лінійки. Лінійку прикладають так, щоб лівий кінець відрізка збігався з нулем на лінійці. Навпроти правого кінця відрізка знаходиться результат вимірювання.  Довжина цього відрізка 1 см.

                           

                    Учні прослуховують пояснення.   Вигляд вікна ЕОІР:

 

1 

 

 

5.4. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

 

Учні прослуховують пояснення. Вигляд вікна ЕОІР:

Вибери малюнок на якому правильно зображено, як прикладати лінійку для вимірювання довжини відрізка.

 

1

 

5.5. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Вигляд вікна ЕОІР:


Добери результати вимірювання

 

1

 

5.6. Робота з ресурсом «Математика, 1 клас» (автор змістової частини Шевчук Л. М., програмна частина – ТМ «Розумники»). 

Вигляд вікна ЕОІР:

Добери результати вимірювання.

 

1

 

Коментування учнями ходу виконання завдань.

 

Фіскультхвилинка

 

 Руки в сторони та вгору —

 І навшпиньки піднялись.

 Підніми голівку вгору —

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

 

5.7. Робота у друкованому зошиті ( Л.Г.Петерсрон, Математика 1 клас частина 3, Суми, «Папірус» 2019  – с. 26)

Задача 2

Побудуй відрізки:

АБ = 2 см

АМ = 1 см

КА = 5 см

АД = 3 см

 

VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Робота над задачею

На парті знаходяться дві різні фігури. Покладіть їх на чистий аркуш паперу, обведіть та виміряйте довжину усіх відрізків. Позначте найдовший та найкоротший.

Коментування учнями виконання задачі.

 

VIІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.

 

Збіг наш урок, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Ще попереду у нас багато кроків

І цікавих, чудових уроків.

Технологія « Незакінчене речення»

Сьогодні я дізнався (лася) ... .

Було цікаво ... .

Я зрозумів (ла), що ...

Тепер я знаю…

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жигайло Oлена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Сердюк Анна
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 травня 2020
Переглядів
994
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку