Додавання і віднімання трицифрових чисел, розв'язування задач. 3 клас (урок)

Про матеріал

Урок допоможе закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв'язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.

Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання трицифрових чисел, розв’язування задач.

Мета: закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв’язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.

Обладнання: карта подорожі, паперова модель велосипеда, літака, автомобіля, завдання, музичний супровід.

Тип уроку: урок – подорож

Хід уроку

І. Організаційний момент

(налаштування на урок)

Вчитель. Привітаємось. Я – з вами,

Ви – зі мною

Всі до мене поверніться,

Один одному всміхніться,

Ми сідаємо за парти –

Урок уже почати варто

Рушаємо в подорож ми за знаннями,

Візьмемо кмітливість у дорогу із нами.

Фантазія, вигадки стануть у пригоді,

Отож, вирушаймо, лінитися годі!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель: – Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок – подорож. Чи любите ви мандрувати? Помандруємо ми до країни Математики. Рухатись будемо різним транспортом. На нашому шляху зустрічатимуться перешкоди, які потрібно буде подолати, розв’язуючи математичні завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вчитель: – Тож приготуйтесь подорож починається. Для того щоб дізнатися яким буде наш перший транспорт нам потрібно розташувати, записані на дошці числа в порядку спадання. Та числа ці непрості під кожним із них є буква. Якщо ми вірно розташуємо числа – букви, то отримаємо чарівне слово.

1000, 250, 300, 910, 120, 400, 730, 800, 50.

В      П       И      Е      Е       С       О       И      Д      (Велосипед)

Молодці! Отже їдемо на велосипеді. Наступна зупинка і тут на нас чекає що…? Вірно літак.

ІV. Розвиток математичних знань

1)Робота над задачею

– Вчитель: – Для того щоб рухатися цим транспортом нам потрібно скласти та розв’язати задачу за скороченим записом.

Screenshot_1

– Добре молодці! Та задача не одна. Ось квиток, а на ньому знову задача. Хто бажає її прочитати?

б)Сестра купила два десятки зошитів. П’яту частину вона віддала братові Скільки зошитів залишилося в сестри?

2) Робота над виразами

Вчитель: – Ось ми піднялися високо в небо до самих хмар. Та й вони сьогодні незвичайні, тому що на кожній з них завдання.

а)Обчислити приклади і перевірити додавання відніманням:

200+300=         160+20=            520+30=            640+100 =            500+500=

Фізкультхвилинка

Додавали, віднімали,

Множили,ділили,

А задачу розв’язати

Нам забракло сили.

Дружно ми усі встаємо,

Фізкультпаузу почнемо.

Пострибаємо тихенько,

Позгинаємось низенько.

Десять раз поприсідаєм –

І за парти знов сідаєм.

-Відпочили? Продовжуємо політ Залишилась у нас ще одна хмаринка. Що ж вона приготувала? Це завдання потрібно розв’язати за допомогою рівняння.

б)Задумане число збільшили у 8 разів і отримали 72.

Х·8=72

-Молодці! Добре ми політали , а приземлилися на галявину. Тут нас чекає автомобіль. Він не простий, тому що поїде лише тоді, коли ми складемо з геометричних фігур робо – водія. А робо – водій говорить, що не поїде поки ми не заповнимо чарівний квадрат.

Гра «Сусіди»

Screenshot_2

  • Молодці! І з цим завданням впоралися. От і доїхали до палацу королеви країни математики. Час повертатись додому.

V. Підсумок уроку – подорожі

– Що ми робили сьогодні на уроці?

– До якої країни мандрували?

– Що робили на шляху подорожі?

– Чи було вам цікаво?

– Які виникали труднощі?

– Всі сьогодні ви були молодці! Працювали дружньо, активно.

Хто щасливий, той сміється,

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини –

Це ж чудово для людини!

 

docx
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
2233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку