Урок з математики на тему "Повторення таблиці множення і ділення на 6.Розв`язування задач на дві дії різного ступеня.

Про матеріал

Мета:

освітня: закріпити табличне множення числа 6 та удосконалити табличне ділення на 6

розвивальна: розвивати обчислювальні навички, вміння розв`язувати задачі різного ступеня складності, розвивати кмітливість, логіку

виховна: акуратність у записах.

Перегляд файлу

Тема: Повторення таблиці множення і ділення на 6.Розв`язування задач на дві дії різного ступеня.

Мета:

освітня: закріпити табличне множення числа 6 та удосконалити табличне ділення на 6

розвивальна: розвивати обчислювальні навички, вміння розв`язувати задачі різного ступеня складності, розвивати кмітливість, логіку

виховна: акуратність у записах.

Обладнання:

Тип уроку: закріплення знань, умінь, навичок.

 

                                                    Хід уроку

 

І. Організація класу

1.Візуальна перевірка готовності до уроку.

2.Привітаня

-Доброго дня!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми, мети і завдань уроку

-Діти, сьогодні на урок до нас завітав паровозик. Знаєте чому він зупинився саме в нашому класі? Він їхав до себе додому і зламався саме біля нашого класу і я запросила його до нас в гості. Ви хочете допомогти мені полагодити його? Для цього нам треба трохи розгрузити його вагончики, але щоб їх розгрузити ми повинні виконувати всі завдання, які є в цих вагончиках.

 

ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань учнів, навичок і умінь, необхідних учням для самостійного виконання практичних завдань.

1.Математичний диктант.

-Діти, першим нашим завдання, щоб допомогти паровозику буде написання математичного диктанту. Я буду диктувати вам вирази, а ви записуйте мовчки тільки відповідь. Потім разом перевіримо.

89 збільшити на 11(100), 90 зменшити на 31(5), 100 збільшити на 29 і відняти 3(121), 100 зменшити у 25 разів(5), 15 збільшити у 6 разів (90).

 

2.Повторення таблиці множення на 6.

Друге наше завдання це повторити таблицю множення і ділення на 6.

Картинки по запросу таблиця ділення на 6 

 

 

 

 

 

 

ІV. Самостійне виконання учнями під контролем і з допомогою вчителя

1.Знайди помилку

Давайте подивимось, яке завдання у нас в наступному вагончику. У нас тут два завдання. У першому вам треба знайти помилку.

12:6+18:6=5

42:6+7=12

15:6+0=6

42:6+6=13

18:6=5

12:6=2

30:6=7

У другому треба вирішити самостійно приклади. Відкрийте свої підручники на сторінці 25 номер 158 .Записуємо і вирішуємо приклади.

 

 

 

2.Розв`язання задачі.

Для того, щоб  визволити наступний вагончик нам треба вирішити задачу і вирішити рівняння.

Задача ст.26 номер 159

 

Я читаю, а ви уважно слухаєте. Тепер прочитайте самостійно. Сергій прочитай умову задачі. Скільки рядків полуниць посадила мама? Скільки Марійка? Що нам треба дізнатися? Олена вийди до дошки і запиши умову задачі.

Мама-5р.по 6к.

Марійка-18к.

Разом-?

              Розв язання

1)6*5=30(кущ.)-посадила мама

2)30+18=48(кущ.)-посадили Мама і марійка разом

Відповідь:48 кущів полуниць.

 

Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

 

 

Рівняння ст.26 номер 161

 

3.Задачі з логічним навантаженням.

У цьому вагончику вас чекають задачі з логічним навантаженням

  1. Стовбур дуба товстіший за стовбур клена, а стовбур клена товстіший за стовбур ялини. У якого дерева стовбур товстіший — у дуба чи ялини? Відповідь. У дуба.
  2. Із трьох братів Дмитро вищий, ніж Кирило, а Кирило вищий, ніж Петро. Хто вищий — Дмитро чи Петро? Відповідь. Дмитро.
  3. . У три чашки жовтого, зеленого та синього кольорів на- лили чай, молоко і сік. Який напій у яку чашку налили, якщо чай не в синій і не в жовтій чашці, а сік — не в синій? Відповідь. Чай — у зеленій чашці, сік — у жовтій, молоко — у синій.
  4. Троє хлопчиків — Іван, Назар і Артем — робили іграшки з паперу. Назар закінчив роботу не останнім, а Іван — раніше, ніж Назар. У якому порядку хлопчики закінчили роботу? Відповідь. Іван, Назар, Артем.
  5. Братові 7 років, а сестрі — 3 роки. Скільки років буде братові, коли сестрі виповниться 6 років? Відповідь. 10 років.

 

 

V. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.

-Нарешті ми розгрузили наш паровозик і він може повертатися додому!

 

VІ. Підведення підсумків і повідомлення домашнього завдання.

-Діти, поки ви допомагали паровозику я за вами слідкувала і мені сподобалось як працювали Марійка і Мишко, а Катрусі з миколою треба попрацювати. Запишіть домашнє завдання.

 

docx
Додано
8 травня 2018
Переглядів
2174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку