Мета:
освітня: закріпити табличне множення числа 6 та удосконалити табличне ділення на 6
розвивальна: розвивати обчислювальні навички, вміння розв`язувати задачі різного ступеня складності, розвивати кмітливість, логіку
виховна: акуратність у записах.
Тема: Повторення таблиці множення і ділення на 6.Розв`язування задач на дві дії різного ступеня.
Мета:
освітня: закріпити табличне множення числа 6 та удосконалити табличне ділення на 6
розвивальна: розвивати обчислювальні навички, вміння розв`язувати задачі різного ступеня складності, розвивати кмітливість, логіку
виховна: акуратність у записах.
Обладнання:
Тип уроку: закріплення знань, умінь, навичок.
Хід уроку
І. Організація класу
1.Візуальна перевірка готовності до уроку.
2.Привітаня
-Доброго дня!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми, мети і завдань уроку
-Діти, сьогодні на урок до нас завітав паровозик. Знаєте чому він зупинився саме в нашому класі? Він їхав до себе додому і зламався саме біля нашого класу і я запросила його до нас в гості. Ви хочете допомогти мені полагодити його? Для цього нам треба трохи розгрузити його вагончики, але щоб їх розгрузити ми повинні виконувати всі завдання, які є в цих вагончиках.
ІІІ. Відтворення і корекція опорних знань учнів, навичок і умінь, необхідних учням для самостійного виконання практичних завдань.
1.Математичний диктант.
-Діти, першим нашим завдання, щоб допомогти паровозику буде написання математичного диктанту. Я буду диктувати вам вирази, а ви записуйте мовчки тільки відповідь. Потім разом перевіримо.
89 збільшити на 11(100), 90 зменшити на 31(5), 100 збільшити на 29 і відняти 3(121), 100 зменшити у 25 разів(5), 15 збільшити у 6 разів (90).
2.Повторення таблиці множення на 6.
Друге наше завдання це повторити таблицю множення і ділення на 6.
ІV. Самостійне виконання учнями під контролем і з допомогою вчителя
1.Знайди помилку
Давайте подивимось, яке завдання у нас в наступному вагончику. У нас тут два завдання. У першому вам треба знайти помилку.
12:6+18:6=5
42:6+7=12
15:6+0=6
42:6+6=13
18:6=5
12:6=2
30:6=7
У другому треба вирішити самостійно приклади. Відкрийте свої підручники на сторінці 25 номер 158 .Записуємо і вирішуємо приклади.
2.Розв`язання задачі.
Для того, щоб визволити наступний вагончик нам треба вирішити задачу і вирішити рівняння.
Задача ст.26 номер 159
Я читаю, а ви уважно слухаєте. Тепер прочитайте самостійно. Сергій прочитай умову задачі. Скільки рядків полуниць посадила мама? Скільки Марійка? Що нам треба дізнатися? Олена вийди до дошки і запиши умову задачі.
Мама-5р.по 6к.
Марійка-18к.
Разом-?
Розв язання
1)6*5=30(кущ.)-посадила мама
2)30+18=48(кущ.)-посадили Мама і марійка разом
Відповідь:48 кущів полуниць.
Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки - раз,
І навшпиньки став весь клас.
Два – присіли, руки вниз.
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто старався присідати –
Може вже відпочивати.
Рівняння ст.26 номер 161
3.Задачі з логічним навантаженням.
У цьому вагончику вас чекають задачі з логічним навантаженням
V. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.
-Нарешті ми розгрузили наш паровозик і він може повертатися додому!
VІ. Підведення підсумків і повідомлення домашнього завдання.
-Діти, поки ви допомагали паровозику я за вами слідкувала і мені сподобалось як працювали Марійка і Мишко, а Катрусі з миколою треба попрацювати. Запишіть домашнє завдання.