24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Додавання і віднімання в межах 20. Закріплення вивченого матеріалу.

Про матеріал

Формування предметних математичних компетентностей: вчитися додаванню і відніманню, що ґрунтується на знанні десяткового складу чисел, вміння розв'язувати задачі на знаходження остачі, розвивати мислення, обчислювальні навички.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики

Урок – подорож.

Тема: Додавання і віднімання  в межах 20. Закріплення вивченого матеріалу.

Мета: формування предметних математичних компетентностей: вчитися додаванню і відніманню, що ґрунтується на знанні десяткового складу чисел, вміння розв’язувати задачі на знаходження остачі, розвивати мислення, обчислювальні навички.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця;

загальнокультурну компетентність: опанування толерантної поведінки, розвиток мовленнєвих здібностей та норм культури спілкування;

соціальну компетентність: здатність продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі;

громадянську компетентність: бажання бути гідним громадянином своєї держави, примножувати її здобутки;

здоровязбережувальну компетентність: уміння піклуватися про своє здоровя.

Обладнання: Циркова арена, ілюстрації тварин,індивідуальні картки,картки для групової роботи,диски та роздатковий матеріал,запис різноманітних пісень.

 

 

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

- Сьогодні, діти, у нас не звичайний урок, а урок – подорож. Куди ж ми з вами помандруємо? Попробуйте здогадатись. Розставте числа в порядку зростання і прочитайте слово: 

Ц р к и

1 3 4 2

  • Правильно, ми направляємось до цирку.
  • А якими нам потрібно бути на уроці?
  • Правильно, діти, активними, уважними, розумними, кмітливими.
  • Я згодна з вами. Мені дуже приємно працювати з дітьми, які хочуть вчитися.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці математики ми будемо закріплювати знання нумерації чисел в межах 20, навчимося додавати та віднімати десятки і одиниці, розв’яжемо задачу .

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • – А зараз нам потрібно обрати транспорт для поїздки. Для цього потрібно виконати завдання в групах.  1 команда дістане із конвертів набір геометричних фігур і складе  із них вид транспорту для поїздки до цирку. Як ви гадаєте, що це буде?
  •  Так, правильно, автобус
  • Із яких геометричних фігур ви її склали?
  • Давайте пригадаємо, чому саме так називаються ці геометричні фігури.
  1. – Молодці, всі справилися! Ми їдемо на автобусі. Тепер потрібно завести мотор. Ключ має форму цифри. Відгадайте, якої.

Тонка ,довга наче шпиця,

на одній нозі стрибає,

 гострий носик вона має.

Це є цифра… (одиниця).

Письмо цифри 1.

Дітки ,а зараз у вас в картках є 1 завдання прописати цифру один.

  • Це наш ключ. Увага!!! Готуємось до поїздки.
  • 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, старт!!!

(Звучить музика)

  1. – І ось ми приїхали до нашого чарівного цирку.На арені з`явився клоун Ося.І у ньго є до Вас декілька питань.
  • Добавте до числа 1 один десяток.
  • Яке число отримали?

Письмо числа 11.

Характеристика числа:

  • Як утворити число 11?
  • Назвати сусідів числа 11.
  1. Повторення нумерації чисел в межах 20.

А зараз дітки ,ми повернемось до роботи в картках. Вам потрібно записати пропущені числа.

  • Назвіть їх.
  • Назвати і записати пропущені числа.

9…12…16…18…20

  • Назвіть найбільше число, найменше.
  • Назвіть число, у якому 1 десяток 8 одиниць, 2 десятки 0 одиниць.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІV. Робота над новим матеріалом.

Робота на дошці.

Усний рахунок.

Дітки,що у нас є на дошці?

  • Правильно,м’ячики але вони не прості ,а чарівні.
  • І допоможе нам у цьому  мавпеня.
  • На них є приклади.

  • 10+3=
  • 10+9=
  • 10+6=
  • 10+4=
  • 10+2=
  • 10+5=
  • 10+1=
  • 7-5+10=
  • 9-8+10=
  • 19-9-4=
  • 15-5-7=
  • 12-10+6=
  • 14-4+8=
  • 11-10+5=

Молодці! Завдання виконали.

  • На арену цирку запрошуємо сміливого жирафу Афу з математичним виразом.

Запис в зошиті:

10 + 4 = 14

14 – 4 = 10

14 – 10 = 4

  • Так, із виразу на додавання можна скласти 2 вирази на віднімання.

V. Закріплення вивченого.

1. Робота в групах. (Завдання з слоном)

_________________________________________________________

  • Молодці!
  • Дітки,пригадайте хто нас зустрічав на початку уроку?
  • Правильно ,клоун Ося.
  • А зараз на партах у вас лежать конвертики :з диском,обличчям капелюшком,метеликом,кучері.
  • Вам потрібно наклеїти спочатку обличчя,волосся,капелюшок,метелик.
  • Приступаємо до роботи.
  • Молодці!
  • Підняли ,показали що у Вас вийшло.
  • Наш урок підходить до кінця,повертаємось.
  • Рахуємо: 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10.

VІ. Підсумок уроку.

  • Молодці, діти, ви гарно попрацювали. Що ж робили сьогодні на уроці? Чи справдились ваші очікування?
  • А тепер час повертатися додому.

Ви стомилися, тому відпочиньте. Ляжте на парти і заплющіть очі.

РЕЛАКСАЦІЯ (звучить спокійна музика)

 

 

docx
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
1343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку