Метою уроку є повторити та закріпити вивчений матеріал з теми "Додавання і віднімання в межах 10", зацікавити дітей та заохочувати до вивчення математики, продемонструвати учням що з математикою ми постійно зустрічаємося у повсякденному житті.
Математика 1 клас
Тема Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми
«Додавання і віднімання в межах 10».
Мета повторити вивчений матеріал з даної теми;
закріплювати обчислювальні навички, уміння розв’язувати
задачі;
розвивати математичну мову, увагу, мислення, уміння
аналізувати;
виховувати інтерес до вивчення математики,
старанність, охайність при письмі.
Тип уроку урок закріплення знань, умінь, навичок.
Форма проведення урок-подорож.
Обладнання ватман, кольорові картки-пазли з числами, макети
островів, іграшки; індивідуальний матеріал – математи-
чні віяла.
Хід уроку
І Організація класу.
ІІ Повідомлення теми і задач уроку.
закріплювати наші знання, уміння.
Але урок цей буде незвичний. Ми з вами відправимось в далеку
подорож, будемо багато мандрувати.
А те, на чому ми відправимось в подорож ви зараз збудуєте самі,
якщо зможете дати відповіді на мої запитання.
Та перш ніж почати працювати, скажіть мені, а чи потрібна нам в нашому житті математика? (так)
ІІІ Робота над матеріалом уроку
Тож слухайте запитання, відповіді на них показуйте на математичному віялі і учень, у якого карточка-пазл з таким числом, прикріплює свою карточку на ватман.
(учитель контролює, щоб кожен пазл учні прикріплювали на відповідне місце на ватмані)
(учні прикріпили пазли таким чином, що утворився кораблик)
(паруса)
(діти, в яких картки-«паруса» прикріплюють їх на відповідні місця)
В цікаву подорож помандрували.
(під час промовляння слів учні імітують дії, що і є фізкультхвилинкою)
(вчитель виймає іграшку-черепашку)
(каліграфічна хвилинка)
(учні повторюють як сидіти за партою під час письма, тримати ручку, класти зошита та вірно, каліграфічно писати цифри 6 та 9, вчитель ходить з черепашкою та перевіряє правильність виконання завдання)
(учні знову промовляють слова і імітують дії)
(один учень працює біля дошки, інші записують у зошитах)
Їжачок додому біг,
Ніс п’ять яблук на пиріг.
Двоє впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось?
(5-2=3)
Дав дідусь нам сім бананів.
Яблук – стільки ж та ще три.
Порахуйте, скільки яблук
Дав дідусь для дітвори.
(7+3=10)
Дятел шишки рахував,
2 і 8 додавав,
Потім 3 віддав синиці.
Скільки в дятла залишиться?
(2+8-3=7)
Пан ведмідь по лісу йшов,
Десять ягідок знайшов.
Дві подарував синиці
Ще одну – кумі лисиці.
Нам порахувати слід,
Скільки ягід з’їв ведмідь.
(10-2-1=7)
(учні знову промовляють слова з імітацією рухів).
(вчитель садовить на стіл лисичку, яка також тримає в лапі листочка з завданням)
(учні працюють над задачею)
ІV Підсумок уроку
Всі ви працювали дуже гарно, активно. Показали свої знання. Всі сьогодні молодці.
Урок закінчено. Можете відпочивати.