19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми - виду 230+300, 230+50. Задачі, що містять величини, які перебувають

Про матеріал

ознайомити учнів з додаванням круглих трицифрових чисел на основі - правила додавання числа до суми виду 230+300, 230+50; формувати - вміння розв'язувати задачі, що містять величини, які перебувають у - пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, - час роботи; закріпити вміння розв'язувати рівняння у яких права - частина подана числовим виразом; розвивати пізнавальний інтерес, - цікавість до пізнання навколишнього світу; виховувати повагу до - людей професії будівельник, бажання працювати продуктивно і - відповідально.

Перегляд файлу

 

       Тема:Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми                -                 виду 230+300, 230+50. Задачі, що містять величини, які перебувають                             -                 у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці,     -                 час роботи.

     Мета:  ознайомити учнів з додаванням круглих трицифрових чисел на основі                            -                 правила додавання числа до суми виду 230+300, 230+50; формувати                                                -                 вміння розв’язувати задачі, що містять величини, які перебувають у                           -                 пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці,                                                    -                 час роботи; закріпити вміння розв’язувати рівняння у яких права                                              -                 частина подана числовим виразом; розвивати пізнавальний інтерес,                        -                 цікавість до пізнання навколишнього світу; виховувати повагу до                                                                          -                 людей професії будівельник, бажання працювати продуктивно і                                         -                 відповідально.

                                                              Хід уроку

        І. Організаційний  момент.

                          Продзвенів уже дзвінок.

                                Починається урок.

                               Він незвичний і цікавий,

                                Гостей багато завітало.

                               Повернемось обличчям до гостей

                              І лагідно промовим  : - Добрий день!

                              Тож  урок починаємо, діти.

                               І пора нам поспішать!

 

                              Хай буде він для вас повчальний,

                           За це подякуєм йому.  (слайд 1)

        ІІ. Оголошення теми уроку.

           1. Зачитування девізу уроку.

      - Сьогодні у нас урок пройде під девізом:

                                             Не можу, не хочу й хвилини…                                                                                                 -                                           В нудному безділлі прожить!

 

 

                                           Рахую, міркую, будую,                                                                                                                                      -                                         Щоб з математикою дружить!  (слайд 2)

     2. Оголошення теми уроку.( слайд 3)

     3. Вступне слово вчителя.

    - Одна з найповажніших професій у нашому суспільстві – це професія                                                                  -    будівельник. Адже це так прекрасно і хвилююче, коли на твоїх очах і з-під                                   -    твоїх рук виникає диво-будинок, наче пробуджується диво-квітка, ось іще                                                                 -    вчора його не було, навколо був пустир, а сьогодні вже стоять кам’яні стіни,                           -     наче сонечко зіткало їх зі своїх промінців. Ось з’явлюється дах, немов виростає   -     цар-гора, а потім вікна, двері, подаровані місячним сяйвом. І весь будинок                                           -     світиться від щастя, бо його будували  роботящі руки зі щедрою душею . Тож   -                           -     давайте і ми зараз на уроці  опануємо будівельні професії і збудуємо уявний                                       -     будиночок в якому оселиться мир і добро.

     - Згодні? Тоді починаємо!

   ІІІІ. Вивчення нового  матеріалу.

          1. Знайомство з професією ІНЖЕНЕР .  (слайд 4)                                                                                                                                            _   - Інженеру для роботи потрібна лінійка. Візьмемо її у міні-майстерні і прочитаємо                                -     завдання: Виконайте пісню інженера! (слайд 5)

2        2. Виконання пісні « Будем разом будувати».

          3. Знайомство з професією ЗЕМЛЕКОП. (слайд 6)                                                                                                                                                            -         - Для роботи необхідна лопата. Візьмемо по лопаті і викопаємо фундамент.                                                                      -         А на лопаті  завдання:Усний рахунок.(слайд 7)

          4. Усний рахунок.

       230+120=350         420+360=780           760-420=340      890-230=660      610+370=980 -     -      990-570=420          860-630=230            540+240=780

           5. Знайомство з професією КАМЕНЩИК.   (слайд 8)                                                                                -          - Для роботи необхідна кирка. Завдання : Послухай пояснення вчителя!  

          6. Пояснення вчителя за №350.(слайд 9)

     ІV. Засвоєння нового матеріалу.

 

 

            1.Знайомство з професією БУДІВЕЛЬНИК. (слайд 10)                                                                                                                   -         - Будівельнику для роботи потрібен мастерок. Візьмемо його і прочитаємо                                  -     завдання:Розвяжіть приклади №351.(слайд 11)

            2. Виконання прикладів №351 біля дошки.

          35+4=39          35+40=75       350+400=750        350+40=390        620+200=820                                                      -   620+20=640         510+300=810    510+30=540

           3.Хвилинка-цікавинка.( слайд 12)

           4. Рухлива фізкультхвилинки. (слайд 13)

            5. Знайомство з професією ТЕСЛЯ. (слайд 14)                                                                                                -     - Для виконання своєї  роботи тесля  користується електричним дрилем. Ми        -     теж ним скористаємось і прочитаємо завдання: Виконайте вправу №353.(сл..15)

           6. Виконання вправи №353.                                                                                                                                                                           -      Якщо а=100, то (500+а)+80=(500+100)+80=680                                                                                                                       я     Якщо а=200, то (500+а)+80=(500+200)+80=780                                                                                                   -      Якщо а=20, то (а+20)+600=(20+20)+600=640                                                                                                                                                           -      Якщо а=50, то (а+20)+600=(50+20)+600=670

        7. Знайомство з професією ПОКРІВЕЛЬНИК. (слайд 16)                                                                                     -           - Для роботи необхідні цвяхи і молоток. Візьмемо молоток і прочитаємо                                                 -    завдання: Порівняйте числові вирази №352. (слайд 17)

      8. Виконання вправи № 352.

      74+3<74+30        480+10<480+100         82+10<820+10       640+30=640+(40+30)

       9. Зарядка для очей.( слайд 18)

      10. Знайомство з професією СТОЛЯР. (слайд 19)                                                                                                                          -     - Для роботи необхідна ножівка. Візьмемо її і прочитаємо завдання:Розв’яжіть                               -       рівняння№354. (слайд 20)

     11. Розвязування рівнянь №354.

        Х-240=310+30                                                                          х+420=520+60                                                                         -       х-240=340                                                                                 х+420=580                                                                                      -       х= 240+340                                                                                х=580-420                                                                                              -       х=580                                                                                         х=160                                                             -       580-240=310+30                                                                       160+420=520+60

 

      12. Знайомство з професією МАЛЯР. (Слайд 21)                                                                                                      -       - У своїй роботі маляр користується фарбами і різними пензлями. Скористаємося пензлем і дізнаємося завдання: Розв’яжи задачу №355.(слайд 22)

      13. Розв’язування задачі №355.                                                                                                                             -       І тиждень – 9 к.                                                                                                                                                                                  -       ІІ тиждень - ? к.             25 к.                                                                                                                                          -       ІІІ тиждень - ? к.                                                                                                                                                                        -      1) 25-9=16(к.)- відремонтує за ІІ і ІІІ тиждень                                                                                                                                                               2      2) 16:2=8 (к.)                                                                                                                                                                                                                           -      Відповідь: 8 квартир – продуктивність праці малярів за 2 останні тижні.

      14. Знайомство з професією ЕЛЕКТРИК. ( слайд 23)                                                                                                          -    - Електрику для роботи необхідні пасатижі  для скручування дротів і лампочки       -       Візьмемо пасатижі і дізнаємося завдання: Перевір свої знання.(слайд 24)

     15. Усний рахунок.

      540+400=940      540+40=580        620+300=920     620+30=650         860+10=870

      860+100=960       470+20=490         470+200=670      350+300=650     350+30=380

      V.  Підсумок  уроку.

        1. Заключне слово вчителя.

        2. Зачитування девізу уроку. (слайд 25)

                       Ми так гарно працювали,                                                                                                         -                     І будинок збудували.                                                                                                                   -                    Хай в нім селиться добро.                                                                                                                                                                                                     -                   Всім на щастя і тепло!

         3. Прощання з гостями. Вручення сувенірів.(слайд 26)

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку