Додавання натуральних чисел. 5 клас. Презентація

Про матеріал
Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, формувати вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Десяте жовтня. Класна робота

Номер слайду 2

Девіз уроку:«Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко».

Номер слайду 3

Ви прийшли до магазину і придбали 10 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки зошитів ви придбали?

Номер слайду 4

Десяте жовтня. Класна робота

Номер слайду 5

Додавання натуральних чисел та його властивості.5-клас. Урок .

Номер слайду 6

Вміти додавати натуральні числа різними способами. Ввести поняття додавання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси, здібності на основі розумових дій; формувати навички самоаналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Формувати вміння розв’язувати приклади на використання властивостей.

Номер слайду 7

Завдання уроку: Згадати як називаються компоненти та результат дії додавання;Навчитися додавати багатоцифрові числа.

Номер слайду 8

Прочитайте числа: 304 891,13 240, 101 101, 3 789, 1 342 789

Номер слайду 9

Інтелектуальна розминка. Продовж числовий ряд: 1, 4, 7, 10, 13, … (16, 19, 22…)

Номер слайду 10

Число 105 збільшити на 45.  Яке число більше за 90 на 80?ppt_xxshearppt_x

Номер слайду 11

90+ 80 = ...170???Сума. Доданки

Номер слайду 12

Додавання чисел можна показати на координатному промені.

Номер слайду 13

Додавання чисел можна показати на координатному промені.0 1 2 3 4 5 6 х+31 + 3 = 40 1 2 3 4 5 6 х+42 + 4 = 6

Номер слайду 14

Зобразіть на координатному промені: 0 1 2 3 4 5 6 х4 + 2 = ...6+2 Перевірка

Номер слайду 15

Зобразіть на координатному промені: 0 1 2 3 4 5 6 х4 + 2 = ...6+2 Перевірка2 + 4 = ...60 1 2 3 4 5 6 х+4 Який висновок можна зробити?

Номер слайду 16

4 + 2 = 62 + 4 = 6 Сума чисел не зміниться при перестановці доданків

Номер слайду 17

Зобразіть додавання на одному координатному промені: Перевірка(2)0 1 2 3 4 5 6 7 х1 + 2 = ...3 + 4 = ... 1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7+4+237 Який висновок можна зробити?

Номер слайду 18

1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 Щоб додати до числа суму двох чисел, можна спочатку додати перший і другий доданок , а потім до отриманої суми – третій доданок .

Номер слайду 19

Знайдіть значення виразів: 1 + 0 = ...0 + 24 = ...12 + 0 = ...0 + 71 = ... Який висновок можна зробити?7112241

Номер слайду 20

0 1 2 3 4 5 6 х5 + 0 = 5+0 Якщо до числа додати нуль, то отримаємо дане число.

Номер слайду 21

Обчисліть зручним способом: 37 + 48 + 23 + 12 = = (37 + 23)+ (48 + 12) == 60 + 60120

Номер слайду 22

А тепер обчисліть самостійно:15 + 42 + 28 + 25 = 296 + (122 + 204) = Перевірка110= 296 + 122 + 204 = =(296 + 204) + 122 = = 500 + 122 = 622622

Номер слайду 23

Додавання багатоцифрових чисел Щоб знайти суму чисел, треба розмістити доданки один під одним так, щоб одиниці були під одиницями, десятки під десятками і т.д. 152 764 + 96 078 248 842

Номер слайду 24

Можна знати правила – і не вміти додавати багатоцифрові числа. Перевіримо. Розв'яжи задачу: Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять кожного дня 11 875 слів по справі, 5316 – з певним змістом, 27 981 – не задумуючись, а 379 слів краще б взагалі не говорили. Скільки всьогослів в день говорять хлопчики і дівчатка Відпочиваючи після уроків?45 551style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 25

Замість зірочок поставте цифрищоб отрималась правильна рівність:750*814**2*6*9*1+_______10*597*7510209+_______*5*85*3*617427385304

Номер слайду 26

Математичний диктант1. Як називається результат додавання?2. Як називають числа які додають?3. Чому рівна сума чисел 2 367 і 3 633 ?4. Чому рівна сума чисел 7 549 і 3 451 ?5. Чому рівна сума 3456 і 0 ?6. Чому рівна сума 0 і 4567 ?7. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 12, але менші за 15. Знайдіть їх суму.8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.

Номер слайду 27

9. Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 13, 15 і 17 см.8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.

Номер слайду 28

Поставте в кружечках дев'ять цифр, щоб сума на кожній стороні була 20. Додаткове завдання.

Номер слайду 29

Домашнє завдання. Виконати вправи.

Номер слайду 30

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 31

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Yeskina Viktoriya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
9037
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку