Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, формувати вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування.
Девіз уроку:«Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко».
Номер слайду 3
Ви прийшли до магазину і придбали 10 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки зошитів ви придбали?
Номер слайду 4
Десяте жовтня. Класна робота
Номер слайду 5
Додавання натуральних чисел та його властивості.5-клас. Урок .
Номер слайду 6
Вміти додавати натуральні числа різними способами. Ввести поняття додавання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси, здібності на основі розумових дій; формувати навички самоаналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Формувати вміння розв’язувати приклади на використання властивостей.
Номер слайду 7
Завдання уроку: Згадати як називаються компоненти та результат дії додавання;Навчитися додавати багатоцифрові числа.
1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 Щоб додати до числа суму двох чисел, можна спочатку додати перший і другий доданок , а потім до отриманої суми – третій доданок .
Номер слайду 19
Знайдіть значення виразів: 1 + 0 = ...0 + 24 = ...12 + 0 = ...0 + 71 = ... Який висновок можна зробити?7112241
Номер слайду 20
0 1 2 3 4 5 6 х5 + 0 = 5+0 Якщо до числа додати нуль, то отримаємо дане число.
Додавання багатоцифрових чисел Щоб знайти суму чисел, треба розмістити доданки один під одним так, щоб одиниці були під одиницями, десятки під десятками і т.д. 152 764 + 96 078 248 842
Номер слайду 24
Можна знати правила – і не вміти додавати багатоцифрові числа. Перевіримо. Розв'яжи задачу: Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять кожного дня 11 875 слів по справі, 5316 – з певним змістом, 27 981 – не задумуючись, а 379 слів краще б взагалі не говорили. Скільки всьогослів в день говорять хлопчики і дівчатка Відпочиваючи після уроків?45 551style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 25
Замість зірочок поставте цифрищоб отрималась правильна рівність:750*814**2*6*9*1+_______10*597*7510209+_______*5*85*3*617427385304
Номер слайду 26
Математичний диктант1. Як називається результат додавання?2. Як називають числа які додають?3. Чому рівна сума чисел 2 367 і 3 633 ?4. Чому рівна сума чисел 7 549 і 3 451 ?5. Чому рівна сума 3456 і 0 ?6. Чому рівна сума 0 і 4567 ?7. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 12, але менші за 15. Знайдіть їх суму.8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.
Номер слайду 27
9. Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 13, 15 і 17 см.8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.
Номер слайду 28
Поставте в кружечках дев'ять цифр, щоб сума на кожній стороні була 20. Додаткове завдання.
Номер слайду 29
Домашнє завдання. Виконати вправи.
Номер слайду 30
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …