Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток

Про матеріал
Пояснення нового матеріалу де діти ставлять проблемне питання, допомагають казковому герою виконати завдання. Робота над задачею типу: Збільшення числа на кілька одиниць.
Перегляд файлу

Тема: Додавання одноцифрових чисел з переходом через розряд

Мета: Вчити дітей розв’язувати приклади на додавання одноцифрових чисел з переходом через розряд; повторити склад числа 10, попереднє та наступне число. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, математичне мовлення.

Хід урок

  1. Організаційний момент
  2. Узагальнення та систематизація знань
    1.        Усний рахунок.
  1. Назви числа другого десятку.
  2. За допомогою чисел 1, 4, 6 назви всі можливі двоцифрові числа. Обведи найменше число. Назви скільки в цьому числі Десятків та одиниць. Назви найменше число, Назви попереднє та наступне число до даного.
  3. Пригадай як збільшити число на кілька одиниць.

Збільшити числа на 3 ( 2, 4, 7, 6, 5, 10, 9)

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Проблемне питання. Та пояснення нового матеріалу.

Коли ми збільшували число 9 на 3 виникло питання, як же розв’язати цей приклад.

Сьогодні ми з вами навчимося розв’язувати приклади на додавання одноцифрових чисел з переходом через розряд.

  1. Повторення складу числа 10.
  2. Фізкультхвилинка
  3. Алгоритм розв’язування прикладів на додавання одноцифрових чисел з переходом через розряд.
  1. Щоб розкласти другий доданок, нарисуй під ним два квадрати:

             9 + 3

 

  1. Запиши в першому квадраті число, яке доповнює перший доданок до десяти.

                 9 + 3

 

  1. Запиши в другому квадраті теке число, яке в сумі із числом у першому квадраті дає другий доданок.

             9 + 3

 

  1. Додай усно до числа 9 першу й другу частину числа 3: 9+1+2=10+2=12

4. Робота над новим матеріалом.

Доки я пояснювала вам розв’язання приклад до нас у гості завітав Незнайка.

Давайте допоможемо йому розв’язати приклади які йому задали в школі. Коментоване Розв’язання прикладів.

8+4 =                          5+6=

3+9=                           7+5=

9+6=                           6+7=

Фізкультхвилинка для очей.

  1. Розв’язування задачі.

Приклади Незнайкові  ми допомогли  розв’язати, але в його завданні ще є задача. Допоможемо йому розв’язати цю задачу?

  1.        Давайте згадаємо із яких частин складається задача?

Умова, Запитання, Розв’язання, Відповідь.

  1.        Прочитайте умову в підручнику.( У Сергія було 7 корабликів, а у Миколи – на 5 корабликів більше. Скільки корабликів було у  Миколи?)

Запис короткої умови.

Аналіз умови задачі.

Що відомо про Сергія?

Що сказано про Миколу?

Яке запитання задачі?

Хто скаже якого типу ця задача?( на збільшення числа на кілька одиниць)

Задачі такого типу ми розв’язуємо за допомогою дії?

Отже, як ми розв’яжемо цю задачу?

Хто скаже відповідь?

  1. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня 2020
Переглядів
3860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку