Розробка бінарного уроку
з математики та української мови
на тему:
«Додавання та віднімання раціональних чисел. Повторення вивченого про числівник»,
6 клас
Підготували вчителі
ЛСЗШ №44 ім.Т.Г.Шевченка
математики Давид О.М.
української мови Поточняк Є.А.
Львів – 2024
Бінарний урок з математики та української мови
6 клас
Тема. Додавання та віднімання раціональних чисел. Повторення вивченого про числівник .
Мета: навчити учнів знання, здобуті на уроках української мови, застосовувати на уроках математики, розвивати вміння аналізувати, порівнювати і узагальнювати навчальний матеріал, дотримуючись правил мовлення, сприяти усвідомленню того, що мова –це засіб оволодіння іншими навчальними предметами, сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної компетентностей.
Тип уроку. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
Хід уроку.
І Організаційний момент
Привітання. Перевірка підготовленості учнів до уроку.
ІІ Мотивація навчальної діяльності
Учитель укр.мови. Діти, сьогодні в нас незвичний урок - бінарний.
Математика і мова... Здавалось, такі різні , на перший погляд, предмети, які поєднати неможливо. Та ми спробуємо практично застосовували набуті знання з цих двох важливих предметів у різних життєвих обставинах.
ІІІ Актуалізація опорних знань.
Учитель укр.мови
Б. шестидесяти семи
В. п`ятдесятьма чотирьма
Г. сімдесяти восьми
А. шістдесяти трьох
Б. вісімдесятьма вісьма
В. на семидесяти двох
Г. на сорока шести
3. Неправильно узгоджено числівник із іменниками:
А. півтора тижня
Б. два учні
В. три стільця
Г. четверо ведмежат
4. Знайдіть четверте зайве:
А. четверо, чотири, сімдесят, другий
Б. шістсот, вісім, тридцять, дев’ятсот
В. тридцять один, десять, п’ятдесят п’ять
Г. двійко, двадцятеро, сім, семеро
Учитель математики.
Обчисліть та розташуйте відповіді в порядку зростання і запишіть яке у вас утворилось словосполучення . (Озеро Ялпуг)
2) –34 + (–58) + 47=
3) 1,4 + (–5,6) =
4) –5,4 + (–1,6) =
5) ) –5,4 + 11,6 + 2,8=
6) 23 – (–87) + 11 =
7) –16,8 – 12 =
8) –4,7 – (–1,3) =
9) –34 + 55,8 + 19,2=
10) –21,4 – 5,6 =-27
Е |
Г |
О |
Л |
Р |
П |
Я |
У |
О |
З |
-28,4 |
121 |
-45 |
-3,4 |
-27 |
9 |
-4,2 |
41 |
-7 |
-28,8 |
ІV. Узагальнення знань
Учитель укр.мови
Вправа 1
Запишіть назву озера у фонетичній транскрипції, порахуйте кількість букв та звуків.
Вправа 2.
Перегляньте презентацію про озеро Ялпуг. Дивіться уважно та випишіть усі числівники.
Вправа 3.
Усно. Заповніть пропуски у тексті.
… за величиною озеро в Європі. Воно простягається з півночі на південь на… .Його площа становить … , а глибина досягає до … . Середня глибина озера лише… . Найвища температура води влітку сягає… .
Вправа 4.
-В якому стилі викладено матеріал тексту відео?(науковий)
- Які стилі мовлення ще існують? (художній і публіцистичний)
Вправа 5.
Запишіть речення і зробіть його синтаксичний розбір.
Ялпуг – найбільше прісноводне озеро в Україні.
Учитель математики.
15-10=-5; -11+(-6)=-17; 13+(-10)=3; 3-5=-2; 7-9=2; 4-(-4)=0; 7+(-7)=7; 14+(-3)=11 і т.д.
Працюють у великих групах (по рядах), представники груп записують розв’язки на дошці та відповідають на питання.
Учитель укр. мови
V. Підведення підсумків. Рефлексія. Діти, чи сподобався вам урок? Чи вдалось нам поєднати неможливе?
VІ. Домашнє завдання .
Учитель математики .
Учитель укр. мови