Додавання трицифрових чисел виду 540 + 250. Розв’язування задач. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «КРОК»Юлія ващенко
Номер слайду 2
Організаційний момент. Сьогодні нас вітає країна Математика!Ігри, приклади, задачі – все для вас!Побажаю вам кмітливості,За роботу, в добрий час!
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань. Прочитай записанці числа. Яке із чисел найбільше? Найменше?89, 3, 69, 135, 34, 6, 772. Розкладіть числа на суму розрядних доданків.452= 400+50+2705=222=850=
Номер слайду 4
Мозковий штурм. Полічить сотнями від 100 до 1000;Полічить від 125 до 133; від 336 до 342;Полічить ланцюжком від 445 до 461;Полічить ланцюжком у зворотньому напрямку від 131 до 128;Назвіть попереднє число до числа 295;Назвіть наступне число до числа 605;Назвіть «сусідів» числа 500;Назвіть найбільше трицифрове число;Назвіть найменше трицифрове число.
Номер слайду 5
Повторення одиниці довжини. Щоб виміряти будь-який предмет, потрібні відповідні міри довжини. Метр – основна одиниця довжини. Дециметр – десята частина метра. Сантиметр – десята частина дециметра, або сота частина метра. Міліметр – десята частина сантиметра, або тисячна частина метра. Кілометр. В одному сантиметрі 10 міліметрів.1см = 10мм. В одному дециметрі сто міліметр.1дм = 100мм. В одному метрі тисяча міліметрів.1м = 1000мм. В одному кілометрі 1000 метрів.1км = 1000м
Номер слайду 6
Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми продовжемо вивчати додавання трицифрових чисел виду 540+250. Розв’язування задач.
Номер слайду 7
Очна фізкультхвилинкка. Очі щільно ми закрили – Ще один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм,Вдалині щось розглядаєм.І поки ми розглядали. До шести порахували. Щоб очі наші відпочили,Робим ще разів чотири
Номер слайду 8
Розвиток математичних знань. Завдання 124 Обчисли, додаючи сотні до сотень, а десятки - до десятків540+250=530+350=680+210=
Задача 129 Кожна клітинка на малюнку відповідає 4 км на місцевості. Знайди відстань між деревами. 4*7=28(км)Відповідь: між деревами 28 кілометрів.
Номер слайду 11
Задача 130 За два дні садівники та садівниці обкопали 83 груші: першого дня – 6 рядів, по 8 груш у кожному ряду, а другого дня – 5 рядів. По скільки груш у кожному ряду обкопували другого дня, якщо кількість дерев у ряду однакова?Розв’язування1). 8*6=48(д.)- обкопали першого дня;2). 83-48=35(д.)- обкопали другого дня;3). 35:5=7(д.)Відповідь: у кожному ряду 7 груш обкопували другого дня.
Номер слайду 12
Циліндр. На малюнку зображений циліндр. Два плоскі круги – це основи циліндра. Криволінійну поверхню називають бічною повехнею циліндра.
Номер слайду 13
Домашня роботаст. 21 № 134,135 Всі ми разом міркували,Самостійно працювали,І старанно всі писали,Помилок не допускали,Постарались всі – це факт,Вийшов добрий результат