Домашнє завдання як засіб підвищення якості освіти та розвитку обдарувань школярів на уроках історії

Про матеріал
Матеріал для виступу на засіданні педагогічної ради. Сучасна методика пропонує досить багато прийомів для підвищення рівня якості знань школярів, кожен рік практикуючі педагоги вивчають та намагаються впровадити ті чи інші інноваційні форми та методи навчання.
Перегляд файлу

Домашнє завдання як засіб підвищення якості освіти та розвитку обдарувань школярів

 (доповідь на педагогічній нараді)

Сучасна методика пропонує досить багато прийомів для підвищення рівня якості знань школярів, кожен рік практикуючі педагоги вивчають та намагаються впровадити ті чи інші інноваційні форми та методи навчання. Ці інновації спрямовані на застосування діяльністного та особистісно-орієнтованого підходів

         Формування особистісних якостей учня, таких як самостійність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння долати перешкоди.

         Стимулювання пізнавального інтересу учнів, підвищення рівня загального інтелектуального розвитку.

         Закріплення та поглиблення знань, вмінь та навичок набутих на уроці, здатність структурувати матеріал, вміння аналізувати, будувати асоціативні зв’язки,узагальнювати, робити висновки.

         Розвиток логічного мислення.

         Формування інформаційно-комунікаційної та загальнокультурної компетенції.

C:\Users\Ірина Харчук\Pictures\Screenshots\Знімок екрана (160).png

 

Домашні завдання – важлива й невід’ємна частина навчального процесу

Мета домашнього завдання:

         розширити   набуті  знання   на  уроці

         поглибити   знання   вивчені  на  уроці

         закріпити   знання  вивчені  на  уроці

         формувати  навички  самостійно  працювати

         підготовка  до  засвоєння  нового  матеріалу

         розвивати  пізнавальні   інтереси

         розвивати  творчі  здібності  учнів, тощо

 

Домашнє завдання може виконувати наступні функції:

-         Запам’ятовування і тренування;

-         Застосування матеріалу в нестандартних ситуаціях;

-         Контроль за вивченим матеріалом;

-         Самоконтроль;

-         Систематизація;

-         Самостійне ознайомлення з новим матеріалом;

-         Випереджувальне вивчення теми.

Способи виконання домашніх завдань на уроках історії:

Усні: Вивчити §.Прочитати статтю. Підібрати приклад.

Письмові: Скласти хронологічну таблицю, історичний портрет

Предметно практичні: на формування інтелектуальних вмінь, розвиток логічного мислення (складання ментальних карт, порівняльних таблиць, діаграм Вена)

 

I. Знаю нове

 

 

  • Домашнє завдання повинно бути диференційованим, тобто на любому уроці учням має бути запропоновано хоча б два рівні завдань (репродуктивне та з ускладнюючими елементами).
  • Домашні завдання на протязі вивчення теми бажано задавати в системі повільно наростаючої складності: репродуктивних, конструктивних, творчих.
  • Домашні завдання творчого та характеру бажано пропонувати учням на початку вивчення теми, надати певний час для їх виконання і встановити строки звітності.
  • Чіткої постановки мети домашнього завдання.
  • Різноманітності форм домашнього завдання, послідовності і доцільності їх використання.
  • Диференціації домашнього завдання за рівнями складності.
  • Своєчасного, різноманітного, відкритого контролю виконання домашнього завдання.
  • Врахування вікових особливостей учнів.
  • Оптимального об’єму та строків виконання домашнього завдання.
  • Чіткі і грамотні інструкції вчителя щодо виконання домашнього завдання.
  • Зв'язок домашнього завдання з вивченням нового матеріалу.
  • Створення ситуації успіху та можливості інтелектуального та особистісного росту для учнів в процесі виконання системи домашніх завдань.

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку