Особливості роботи з дітьми ООП у початковій школі під час воєнного стану Проект підготували асистенти вчителів:
Номер слайду 2
В умовах воєнного стану в країні важливою є постійна підтримка дітей з особливими освітніми потребами як однієї з найбільш вразливих категорій
Номер слайду 3
Надання необхідного та якісного супроводу дитини в умовах інклюзивного навчання під час воєнного стану. Головна ціль нашої роботи
Номер слайду 4
Педагогічне кредо команди асистентів вчителя. Навчати з любов’ю , з душею, з терпінням. Наразі твої можливості обмежені, але здібності завжди безмежні.І пам’ятай, що це здається неможливим – поки це не зроблено
Номер слайду 5
Проблема над якою працює команда: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Найголовніше завдання для асистента вчителя - зрозуміти потреби учня з ООП та адаптувати навчальний матеріал для покращення успішності.
Номер слайду 9
Асистент вчителя: - здійснює супровод учня; - разом з іншими фахівцями складає і реалізовує індивідуальні програми розвитку дітей з ооп;- веде спостереження і аналізує динаміку розвитку учня;- налагоджує взаємозв’язок між усіма учасниками навчального процесу.
Номер слайду 10
Глибина, зміст та способи інформування про війну залежать від віку дитини, індивідуальних можливостей розуміння та сприйняття мовлення. Чи говорити з дітьми з особливими освітніми потребами про війну?
Номер слайду 11
Методи підтримки учнів з особливими освітніми потребами
Номер слайду 12
Методи підтримки учнів з особливими освітніми потребами
Номер слайду 13
Методи підтримки учнів з особливими освітніми потребами
Номер слайду 14
НАША КОМАНДА ЩИРО ДЯКУЄ КОЖНОМУ ЧЛЕНУ КОМАНДИ СУПРОВОДУ ЗА ДОПОМОГУ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ООП