Домашнє завдання з теми: "Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою"

Про матеріал
Домашнє завдання з теми: "Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою" для учнів 9 класів.
Перегляд файлу

Домашнє завдання

1. Установіть графічний редактор Blender. Запусти Blender через меню «Пуск» або за допомогою його значка на Робочому столі. Після запуску Blender з’являється картинка-заставка. Її можна прибрати, натиснувши мишею в довільному від заставки місці або за допомогою клавіши Esc.

2. Якщо інтерфейс Blender англомовний, українізуй його:

  1.     Відкрий меню «File\User Preferences».
  2.     Відкрий вкладку «Systems».
  3.     Внизу справа встанови прапорець «International Fonts» (якщо його не видно, розтягни вікно по вертикалі).
  4.     У списку «Language», що з’явиться, вибери українську мову.
  5.     Щоб підтвердити вибір, натисни кнопку «Interface», а потім — «Підказки».
  6.     Збережи параметри, натиснувши кнопку «Зберегти налаштування» у лівому нижньому куті вікна.

3. Здійсни такі дії з елементами сцени:

1. Прибери зі сцени зображення лампи та камери.

2. Спробуй за допомогою коліщатка миші змінити розмір куба – ця дія називається масштабуванням.

3. Розглянь сцену з усіх боків, переміщуючи мишу з натиснутим коліщатком, або мишею і клавішею Ctrl/Shift.

4. Виділи куб ПКМ.

5. Перемісти куб за допомогою миші із нажатою правою клавішею. Зафіксуй його в новому місці натиском ЛКМ.

6. Перемісти куб іншим способом: спочатку перемісти курсор (ЛКМ), далі натисни Shift + S і з випадаючого меню вибери відповідну команду.

7. Виконане завдання подай у вигляді посилання на документ із скріншотами у процесі виконання.

 

 

docx
Додав(-ла)
Zadorozhna Victoria
Додано
16 травня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку