Домашнє завдання
1. Установіть графічний редактор Blender. Запусти Blender через меню «Пуск» або за допомогою його значка на Робочому столі. Після запуску Blender з’являється картинка-заставка. Її можна прибрати, натиснувши мишею в довільному від заставки місці або за допомогою клавіши Esc.
2. Якщо інтерфейс Blender англомовний, українізуй його:
3. Здійсни такі дії з елементами сцени:
1. Прибери зі сцени зображення лампи та камери.
2. Спробуй за допомогою коліщатка миші змінити розмір куба – ця дія називається масштабуванням.
3. Розглянь сцену з усіх боків, переміщуючи мишу з натиснутим коліщатком, або мишею і клавішею Ctrl/Shift.
4. Виділи куб ПКМ.
5. Перемісти куб за допомогою миші із нажатою правою клавішею. Зафіксуй його в новому місці натиском ЛКМ.
6. Перемісти куб іншим способом: спочатку перемісти курсор (ЛКМ), далі натисни Shift + S і з випадаючого меню вибери відповідну команду.
7. Виконане завдання подай у вигляді посилання на документ із скріншотами у процесі виконання.