Домашні тварини.Animals.

Про матеріал
to memorize new words; develop reading, listening, writing and speaking skills; to form skills of correct pronunciation of English sounds; structure “I have got…”
Перегляд файлу

Тема: Домашні  тварини «Domestic animals»

Мета: розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення.. Виховувати любов та турботу до братів наших менших, увагу та спостережливість під час виконання завдань.

Обладнання: підручник, плакати з малюнками та таблицею, магнітофон, аудіозапис пісні, картки з завданнями, кольорові фломастери, офтальмологічний тренажер, екологічне панно, сенсорні хрести.

 

 

    Хід уроку

І. Введення в іншомовну атмосферу.

 

1. Greeting: ( Вітання)

Teacher: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

               Good morning, dear children,

               I am glad to see you.

 

Children: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

                Good morning, dear teacher,

                We are glad to see you.

C:Пісня-вітання «Hello!»

  1. Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name? My name is…

           How old are you? I am….

           Where do you live? I live in Poltava

           How are you today? I am fine,thank you; ok;so-so;bad;good…

       3. Повідомлення теми та мети

              Т: Тема нашого уроку «Тварини». Сьогодні наш урок незвичайний. Ми будемо гратися,перевтілюватися в тваринок,виконувати різні рухи,показувати частини тіла і мандрувати в різні місця,які тваринкам дуже подобаються. А щоб нам було цікаво,даайте разом придумуати та зображати мовою жестів різноманітні дії,предмети та створювати образи до них; ми повторимо назви тварин, кольори та будемо вчитися описувати цих тварин.

T: Ok! Let’s start!

 

ІІ.Основна частина.

  1. Повторення та закріплення лексики.

 

 

  1. Кольори

Учитель читає вірші, учні повинні їх закінчити (при назві кольорів учитель показує відповідні кольори  – Додаток 1)


     У меня сомнений нет

     Красный цвет, конечно, RED

 

Уверен, ты запомнишь

Оранжевый цвет ORANGE

 

Облизнувшись кошка съела

Желток желтый-желтый YELLOW

 

Ох, неспелый мандарин

Он зеленый, значит GREEN

 

Ой, тону, иду ко дну

Синий по-английски BLUE

 

Для стирки я купила «Тайд»

Костюм стал чистый, белый WHITE

 

Очень черный негр Джек

Черный по-английски BLACK

 

Я купил букет гвоздик

Они розовые – PINK

 

Вон, смотри скорей, скорей

Там мышонок серый GREY

 


  1. Назви тварин

1. Presenting vocabulary. (Представлення нових лексичних одиниць). Гра « Ехо».

То describe your favourite pet you should know how to spell it in English. Some of the animals you know already, and some of them we'll learn today.

So, let's play a game "Echo". I will show you the animals and spell them in English, you will repeat the words after me and translate them into Ukrainian.

 


a dog a mouse

 

a bird

 

 

 

 

a goose 

a cat       a pig


 O.K,  good for you. Now, I will show you three pictures. Look attentively, now close your eyes (teacher hides one picture), open them, and tell me - What animal is missing? Good for you, you are very attentive.

 

3)T: What colour is the cat?

    P1: The cat is…

 

4)Т: Гра «Асоціації»

Кожну тваринку показуємо жестами

 

5)Т:Зорова гімнастикa

With eyes brown,red,green,blue:1-8

With head…..

With body….

     Фіз.хвилинка (Physical activity)

T: Stand up.Listen and repeat.

 

T: Look left, right

  Look up, look down

  Look around.

  Look at your nose

  Look at that rose

  Close your eyes

  Open, wink and smile.

  Your eyes are happy again

 

6.Гра «Чарівний мішечок»(Magic bag)

  • Діти дістають тваринку називаючи її.
  • Пісня «A,B,C»
  • Закріплюючи матеріал  зводять лініями букви алфавіту,де виходить образ тваринки.

 

7.Робота з сигнальними картками (red and green)

Вчитель показує тварин, а діти обирають правильний варіант підіймаючи певну сигнальну картку.

8)Опиши тварину.

 Учні дивляться на малюнки тварин та усно описують їх колір та розмір.

Приклад: This is a cat.

                  It is white and small.

9.Вправа «Рахунок із тваринами»

 

ІІІ.Закріплення вивченого матеріалу

 

ІV.Підсумок уроку

 

T:: Діти, що нового ви навчилися сьогодні на уроці? Що вам сподобалось? Що для вас було найцікавішим? (Учні дають свої відповіді). Я гадаю, що наступного разу на уроці англійської мови вам буде так же цікаво, як сьогодні і ви знову дізнаєтесь щось нове. Ви сьогодні працювали дуже добре, тому кожен отримує за роботу смайлик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку