Уміння:усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;використовувати хімічні знання для пояснення користі і шкоди здобутків хімії і хімічної технології для людини і довкілля;влаштовувати власне життєве середовище без шкоди для себе, інших людей і довкілля;дотримуватися здорового способу життя;безпечно поводитись із хімічними сполуками і матеріалами в побуті;брати участь у реалізації проектів, спрямованих на поліпшення стану довкілля завдяки досягненням хімічної науки;дотримуватися правил екологічно виваженої поведінки в довкіллі. Ставлення: підтримувати й утілювати на практиці концепцію сталого розвитку суспільства;розуміти важливість гармонійної взаємодії людини і природи;відповідально й ощадно ставитися до використання природних ресурсів як джерела здоров’я і добробуту та безпеки людини і спільноти;оцінювати екологічні ризики і бути готовим до розв‘язування проблем довкілля, використовуючи знання з хімії. Навчальні ресурси: навчальні проекти;якісні й кількісні задачі екологічного змісту.
Уміння:організовувати самоосвіту : визначати мету, планувати, добирати необхідні засоби;спостерігати хімічні об'єкти та проводити хімічний експеримент;виконувати навчальні проекти хімічного й екологічного змісту. Ставлення: виявляти допитливість щодо природничих знань;прагнути самовдосконалення;осмислювати результати самостійного вивчення хімії;розуміти перспективу власного розвитку упродовж життя, пов'язаного із хімічними знаннями. Навчальні ресурси: медійні джерела, дидактичні засоби навчання.
Уміння:використовувати сучасні пристрої для добору інформації, її оброблення, збереження і передавання;створювати інформаційні продукти хімічного змісту. Ставлення: критично оцінювати інформацію з різних інформаційних ресурсів;дотримуватись авторського права, етичних принципів поводження з інформацією;усвідомлювати необхідність екологічних методів та засобів утилізації цифрових пристроїв. Навчальні ресурси: електронні освітні ресурси;віртуальні лабораторії.
Отже, можна стверджувати, що використання на уроках інноваційних, інтерактивних та дистанційних технологій навчання сприяє реалізації компетентнісного підходу в освіті, формуванню ключових компетентностей, розвиває вміння школярів працювати з інформацією та виховує особистість «інформаційного суспільства» .