Домашні завдання під час дистанційного навчання на уроках хімії

Про матеріал
Використання на уроках інноваційних, інтерактивних та дистанційних технологій навчання сприяє реалізації компетентнісного підходу в освіті, формуванню ключових компетентностей, розвиває вміння школярів працювати з інформацією не тільки на уроках, а і при виконанні домашніх завдань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Домашні завдання під час дистанційного навчання на уроках хіміїЛюдмила Чубас. Вчитель філії Хорошівська гімназія

Номер слайду 2

Ключові компетентностіЕкологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитися впродовж життяІнформаційно- цифрова компетентність

Номер слайду 3

Уміння:усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;використовувати хімічні знання для пояснення користі і шкоди здобутків хімії і хімічної технології для людини і довкілля;влаштовувати власне життєве середовище без шкоди для себе, інших людей і довкілля;дотримуватися здорового способу життя;безпечно поводитись із хімічними сполуками і матеріалами в побуті;брати участь у реалізації проектів, спрямованих на поліпшення стану довкілля завдяки досягненням хімічної науки;дотримуватися правил екологічно виваженої поведінки в довкіллі. Ставлення: підтримувати й утілювати на практиці концепцію сталого розвитку суспільства;розуміти важливість гармонійної взаємодії людини і природи;відповідально й ощадно ставитися до використання природних ресурсів як джерела здоров’я і добробуту та безпеки людини і спільноти;оцінювати екологічні ризики і бути готовим до розв‘язування проблем довкілля, використовуючи знання з хімії. Навчальні ресурси: навчальні проекти;якісні й кількісні задачі екологічного змісту.

Номер слайду 4

Уміння:організовувати самоосвіту : визначати мету, планувати, добирати необхідні засоби;спостерігати хімічні об'єкти та проводити хімічний експеримент;виконувати навчальні проекти хімічного й екологічного змісту. Ставлення: виявляти допитливість щодо природничих знань;прагнути самовдосконалення;осмислювати результати самостійного вивчення хімії;розуміти перспективу власного розвитку упродовж життя, пов'язаного із хімічними знаннями. Навчальні ресурси: медійні джерела, дидактичні засоби навчання.

Номер слайду 5

Уміння:використовувати сучасні пристрої для добору інформації, її оброблення, збереження і передавання;створювати інформаційні продукти хімічного змісту. Ставлення: критично оцінювати інформацію з різних інформаційних ресурсів;дотримуватись авторського права, етичних принципів поводження з інформацією;усвідомлювати необхідність екологічних методів та засобів утилізації цифрових пристроїв. Навчальні ресурси: електронні освітні ресурси;віртуальні лабораторії.

Номер слайду 6

Цифрові інструменти навчання

Номер слайду 7

Домашні завдання для предметів природничого напрямку

Номер слайду 8

За допомогою інтерактивних вправ, вивчення природничих наук для учнів стане захоплюючим, цікавим та зрозумілим

Номер слайду 9

Спільна робота на gmail диску

Номер слайду 10

Домашні завдання на Wordwall, Padlet/ jamboardє чудовим інструментом для обміну ідеями / думками, але можливі випадки, коли інструмент не задовольняє критерії КОРИСНОСТІ чи ДОСТУПНОСТІ через обмеження доступу учнів до інтернету.

Номер слайду 11

Отже, можна стверджувати, що використання на уроках інноваційних, інтерактивних та дистанційних технологій навчання сприяє реалізації компетентнісного підходу в освіті, формуванню ключових компетентностей, розвиває вміння школярів працювати з інформацією та виховує особистість «інформаційного суспільства» .

pptx
Додав(-ла)
Чубас Людмила
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Презентації
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку