допоможемо курчатку маму шукати

Про матеріал
комбіноване заняття для дітей раннього віку. використано аудіоматеріали та відеоматеріали. заняття було костюмоване і в ігровій формі.
Перегляд файлу

Допоможемо Курчатку сонечко шукати

Мета: формувати елементарне уявлення про тісний зв'язок у природі: сонечку раді і люди, і тварини, і рослини; сприяти засвоєнню дітьми різних форм привітання через різноманітні властивості мови, жестів і міміки; закріпити вміння розрізняти і називати кольори (жовтий, червоний), співвідносити їх з предметами; групувати за кольором; тренувати рівновагу, координацію рухів, нормалізувати свою особистість під час  ходьби по жовтій лінії; удосконалювати вміння працювати з манною крупою: закріплювати поняття «один», «багато», вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю; розвивати логічне мислення, увагу; розвивати тактильні відчуття, дрібну моторику пальців рук у різних видах діяльності, інтерес до пізнавальної діяльності; виховувати співчуття, бажання робити добрі справи, допомагати всім, хто цього потребує.

Матеріали обладнання: сонечко (макет) з прищепками; дерев’яні яєчка пофарбовані у жовтий і червоний кольори; тарілочки; сенсорний столик; манна крупа; насіння кукурудзи, гарбуза; жовта лінія; аудіозаписи.

Хід заняття

I Організаційний момент

Вихователь. Любі хлопчики й дівчата,

Також гості дорогі,

А чому такі сумні?

Усміхніться ви мені.

Усміхніться квіточці,

Хай вона росте.

Усміхніться гілочці,

Пташці і траві.

А тепер ви подаруйте

Усмішку мені.

А тепер веселою усмішкою привітайте наших гостей. Покажіть, що ви їм раді. Ось так. (Вихователь разом з дітьми всміхається гостям).

Сюрпризний момент – «Зустріч з Курчатком»

Вихователь.  Давайте присядемо, заплющимо очі і послухаємо тишу. Вслухайтесь у неї, мені здається, що хтось пищить. Подивіться,тільки тихенько, щоб не налякати. Хто це? (Вихователь заводить дитину-курчатко)

Діти.  Це курчатко.

Вихователь. Яке курчатко? (Маленьке, пухнасте, жовте). А ще воно змерзло. Але курчатко привітно усміхається, з дітками вітається. Давайте зігріємо його теплими руками, бо воно дуже змерзло. (Діти гріють курчатко руками). Курчатко дуже сумує без сонечка. Тому воно просить діток, щоб вони допомогли дізнатися, де живе сонечко.

II Основна частина

Вихователь. Нагріли Курчатко, підемо шукати, де живе сонечко. Запрошуємо Курчатко та йдемо ось по цій доріжці. (Ходьба по жовтій лінії – діти йдуть по черзі, тримаючи  Курчатко за руку).  Ніжки-ніжки йдуть по доріжці. Топ-топ, туп-туп.

Дослідницька діяльність.

Вихователь звертає увагу дітей на сенсорний столик з манкою.

Що це? (манка). Манка яка? (тепла, суха). Манка сиплеться. А ще можна вибирати манку із купки рукою.

(Вихователь показує дітям практичні дії з піском. Пропонує занурити свої руки у манку. Діти вибирають манку і знаходять яєчка.)

Вихователь. Що це? (яєчка). Хто зніс яєчка? (курочка). Це вона, мабуть, їх загубила. Якого кольору яєчка?( Жовті й червоне). Пограємося з яєчками?

Дидактична гра «Зберемо яєчка»

А яєчка ці чудові,

Всі кругленькі, кольорові.

Покотилося яєчко

На своє містечко.

(Діти розкладають яєчка по корзинках. Жовті  в одну корзинку, а червоне – в іншу).

Яких яєчок багато? (жовтих). А яке яєчко одне?(червоне).

Вихователь. Жили-були на подвір’ї Курочка, Півник і маленькі курчата (імітація звуків). Щодня дівчинка Маринка та хлопчик Юрко  годували своїх улюбленців.

Вправа «Погодуй птахів»

Діти набирають пучок манки, піднімають над мискою, повільно «годують птахів» під слова вірша.

Курочки

На подвір’ї курочки –

Ціпу, ціпу, ціп!

Ось Маринка й Юрочка

Кришить ціпками хліб.

Ціпки бачать кришечки,

Дзьобики – тук, тук!

Весь шматок – ой, лишенько!

Вихопили з рук!

Дидактична гра «Нагодуємо курчаток»

Я курчатко маленьке,

Дуже зголодніло!

Я люблю зернятко,

Нагодуй мене, малятко!

Вихователь. Курчатко зголодніло, давайте нагодуємо його. У нас є такі зернята. (Діти розглядають).

Вихователь. Які вони? (маленькі, жовтенькі, це – кукурудза. Великі, білі, це – насіння гарбуза).

Вітерець-пустунець подув і всі зернятка змішав. Допоможемо відсортувати ці зернятка?

(Діти сортують насіння гарбуза та кукурудзи).

Молодці. Тепер Курчатку є чим посмакувати.

Вихователь.  Стомилися, малята? А зараз ми відпочинемо разом з Півником.

Фізкультхвилинка «Півник»

У яскравім, пишнім пір’ї

Ходить півник на подвір’ї.

(Усі ходять по килимку).

Він серйозний і відважний,

Як хазяїн тут поважний.

(Ходять з високим підніманням ніг).

Півник курок всіх скликає

Та зернятком пригощає.

(Виконують нахили тулуба вперед).

Дзвінко, весело співає,

Радо сонечко стрічає.

(Підіймають руки вгору, щоб привітати сонечко).

Сюрпризний момент «Зустріч з сонечком»

(Діти чують кашель. Звертають увагу на сонечко, яке висить на завісі.)

Сонечко. Прокидаюсь на світанку,

Всіх вітаю з добрим ранком,

Зазираю в кожну хату.

Усміхайтеся мені, малята!

Вихователь. Доброго ранку, сонечку, ми тебе давно шукаємо. Діти сумують без теплого сонечка. Ось погляньте, діти, сонечко подарувало нам лагідні промінчики. Давайте погріємо ручки, щічки, носик. (вихователь показує дітям прищепки-промінчики від сонечка).

Сонечко. Зігрілися, малята? А не з’являюсь я на небі, бо захворіло, у мене і голівка болить. Я лікуюсь

. Вихователь. Давайте не будемо турбувати сонечко, віддамо йому промінці, нехай лікується і відпочиває.

Дидактична гра «Подаруй промінчик сонечку»

(Діти пристібають прищепки до сонечка. Сонечко ховається за завісою).

III Підбиття підсумків заняття

Вихователь. Сонечко подарувало нам краплинки свого тепла, щоб у нас завжди був гарний настрій. Діти, а вам сподобалось допомагати курчатку? Адже в народі завжди говорять: «Добро творити – себе веселити». І настрій у всіх буде пречудовий.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку