Презентація "Педагогіка емпауерменту"

Про матеріал
Педагогіка емпауерменту-( від англ. еmpowerment – розширення прав і можливостей) – надання людині мотивації, внутрішніх сил і натхнення для активних дій. Цей напрям педагогіки спрямований на формування у дітей бажаних моделей поведінки та ставлень до навколишнього світу, на відміну від традиційної, орієнтованої на знання педагогічної моделі, яку зазвичай використовують у сучасній освіті України
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: вихователь-методист Іванова І. М. 2020 рік. Педагогіка емпауерменту в реалізації освіти для сталого розвитку

Номер слайду 2

( від англ. еmpowerment – розширення прав і можливостей) – надання людині мотивації, внутрішніх сил і натхнення для активних дій. Цей напрям педагогіки спрямований на формування у дітей бажаних моделей поведінки та ставлень до навколишнього світу, на відміну від традиційної, орієнтованої на знання педагогічної моделі, яку зазвичай використовують у сучасній освіті України. Педагогіка емпауерменту

Номер слайду 3

створення умов для формування у дитини впевненості у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання;прийняття нею рішень щодо власного стилю життя та їх виконання; забезпечення психологічного комфорту дітей під час занять як за допомогою спеціальних прийомів, так і через доступність змісту (за принципом вибору кожною дитиною тих кроків, які вона хоче і може здійснити);створення умов для появи у дітей ентузіазму і почуття задоволення від результатів групової й індивідуальної роботи, виконання дій і вироблення звичок поведінки, орієнтованих на сталий розвиток, що досягається насамперед завдяки постійному позитивному (як за формою, такі за змістом) зворотному зв’язку. Основні принципи емпауермент-педагогіки:

Номер слайду 4

самопізнання самонавчання дітей через діяльність націлення їх на прийняття самостійних рішень у повсякденному житті виконання дій у напрямі сталого розвитку. Важливими складовими елементами методики опрацювання освіти для сталого розвитку у дошкільному закладі є:

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІІ. Зміна ставлення. Традиційна лінійна модель навчання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І. Інформація Знання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІV. Зміна поведінки (дії){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІІІ. Зміна цінностей

Номер слайду 6

Модель людської діяльності, на засадах якої будується спиральна модель навчання

Номер слайду 7

Інформація. ДіїЗанепокоєння. Модель навчання за педагогікою емпауерменту. Допомога у формулюванні запитань. Допомога у форму-люванні намірів. Надання зворотного звязку

Номер слайду 8

Емоційно-соціальні ігри. Соціоадаптивні ігри. Метод «Портфоліо»Проектна гра. Методи педагогіки емпауерменту у формуванні моделей поведінки дошкільників для сталого розвитку

Номер слайду 9

Методи формування ціннісних орієнтацій: ранжування; складання списків; протилежності; незакінчені пропозиції; чотири кути; моральні дилеми. Емоційно-соціальні ігри

Номер слайду 10

Соціоадаптивні ігри

Номер слайду 11

Основне завдання методу : Продемонструвати індивідуальні досягнення, накопичуючи результати певних видів своєї діяльності. Метод «Портфоліо»

Номер слайду 12

Проектна гра(прийом «Педагогічна провокація» )Спеціальна ігрова ситуація. Соціальні завдання. Проектна Гра

Номер слайду 13

Уточнення проблеми;Визначення суті конфлікту;Власна оцінка;Пошук можливих рішень;Аналізування зробленого вибору спільно з дорослим. Педагогічна провокація

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Слодзяк Люба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пархоменко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
3614
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку