Допоможи Букварику! ( квест )

Про матеріал

Квест на дитяче свято як спосіб його проведення стає все більш популярним. Як оригінально провести свято «Прощання з Букварем»? Пропоную сценарій проведення свята «Прощання з Букварем» з використанням квесту «Допоможи Букварику».

Перегляд файлу

Вдовиченко Тетяна Іванівна,                                                             вчитель початкових класів                                                                      Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. № 32                         Черкаської міської ради Черкаської області

Гошко Олена Володимирівна,                                                             вчитель початкових класів                                                                      Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. № 32                         Черкаської міської ради Черкаської області

Квест «Допоможи Букварику»

Квест на дитяче свято як спосіб його проведення стає все більш популярним. Як оригінально провести свято «Прощання з Букварем»? Пропонуємо сценарій проведення свята «Прощання з Букварем» з використанням квесту «Допоможи Букварику».

Місія: знайти втрачені букви і відновити сторінки букваря.

Мета: формування ключових компетентностей

  • Соціальна – формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри , приймати рішення в різних ситуаціях;
  • Загальнокультурна – зв’язно висловлювати власну думку, дотримуватись культури спілкування;
  • Уміння вчитися – орієнтуватися у часі, швидко і якісно виконувати певні завдання з метою досягнення кінцевої цілі.

Маршрутний лист: локація «Знайомство», локація «Звукова розминка», локація «Нагородження», локація «Бюро знахідок», локація «Умілі ручки», локація «Олівці-малювці». Кожна команда розпочинає рух з будь-якої локації по колу. ( див. додаток1 )

Вчитель

Любі мої першокласники, шановні гості та батьки! Ось і промайнув перший рік навчання. Сьогодні ми зібрались, щоб разом відсвяткувати цю подію. Наші першачки успішно подолали першу сходинку свого шкільного життя. Цілий рік вони вчились читати, писати, розв`язувати приклади та задачі, а головне – жити дружно в своїй справжній шкільній родині.

Я з радістю запрошую на сцену 1 – Б клас. Давайте разом привітаємо наших дітей!

Подивіться, як вони підросли за цей рік! А які ж вони гарні! Гордо заявляю: в моєму класі кожний сьомий учень – розумничок, кожний шостий  – інтелектуал, кожний п`ятий – активіст, кожний третій – успішний, кожний другий – обдарований, і всі вони – справжні енерджі.

Учитель дає кожному учневі емблему з написом. Таких емблем потрібно шість видів: «Активісти», «Інтелектуали», «Енерджі», «Обдаровані», «Успішні», «Розумники». ( див. додаток 2 )

На сцену запрошуємо Буквар. Нехай і він полюбується на наших першокласників, а ми подякуємо йому за добру науку.

На сцену вибігає  Буквар

Буквар

Любі друзі, поможіть,

Мої букви поверніть!

Є на світі лихий дід –

Прозивають Буквоїд.

Як до книжки завітає,

Капостити починає.

І малюнки, і слова,

Навіть речення бува

Буквоїд з`їдає,

Коли в книжку завітає!

Ой, що мені робить? Допоможіть!

Вчитель

 Не хвилюйтеся, пане Букварю! Наші першокласники Вам допоможуть. Їм ніякий Буквоїд не страшний! Діти, зможемо відшукати втрачені букви?

Буквар

 У мене пропало шість букв. Буквоїд знищив навіть малюнки на їхніх сторінках. Немає ні слів, ні речень. Я в розпачі!

Вчитель

Отже, ми з вами ділимось на команди і відправляємось на пошуки втрачених сторінок.

Поділити клас  на команди допомагають емблеми. Їх учні отримали  на початку дійства. Назви команд: «Активісти», «Інтелектуали», «Енерджі», «Обдаровані», «Успішні», «Розумники». Виділена буква в назві команди – це та буква, яку діти повинні повернути на сторінку букваря.             

 Кожна команда працює за принципом так званого «мирного» квесту: виконай→принеси→отримай нагороду. Правильно виконане завдання кожної з локацій оцінюється. В якості нагороди за виконане завдання команда отримує один  пазл. В кінці квесту вона зможе зібрати з цих пазлів малюнок певної букви.

До квесту залучаються батьки. Вони виступають в ролі навігаторів команд, координаторів локацій, а також працюють як редактори. Завдання навігатора – вести команду за певним маршрутом. Координатор локації  озвучує завдання команді та контролює правильність його виконання. Редактори працюють над оформленням сторінки букваря.

І локація «Знайомство».

  • Дізнайся, чи є ця буква в твоєму імені або прізвищі.

Навігатор команди записує на листку імена чи прізвища дітей з даною буквою. Цей листок потрібно відправити редакторам своєї команди. Вони використають його для оформлення сторінки букваря.

ІІ локація «Звукова розминка».

  • Сторінку букваря веселіше вивчати, коли на ній буде цікавий смайлик.
  • Спробуйте озвучити емоційний настрій смайлика.
  • Оберіть смайлик, що відповідає вашому настрою і передайте його своїм редакторам.  ( див. додаток 3 )

ІІІ локація «Нагородження».

  • Сторінка в букварі повинна мати певний текст для читання. Ось він перед вами. Дослідіть, скільки разів надруковано букву в тексті. Обведіть її в овал – і кожна ваша буква отримає символічну медаль. Але  умова: учень обводить тільки одну букву і передає олівець наступному гравцю. Після виконання завдання віднесіть текст редакторам.
  1. Айстри, абрикоси, аґрус… Цвіту мить.

     А на квітах роси, а вгорі – блакить.

    …Аж радіє серце: адже рідне все це!         Григорій Храпач

  1. Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису –

Лис лисички ніс із лісу.              Леонід Куліш-Зіньків

  1. Оленя одне блукало.

Оленя когось шукало.

Оля Олю запитала:

               - От кого воно шукало?

                Оля Олі каже прямо:

     - Оленя шукало маму!             Ганна Чубач

4.  – Скажи, горобчику, чому

     ти так боїшся букву У?

     - Тобі зізнаюся я, татку:

     ця буква схожа на рогатку.            Ігор Січовик

           5. «Е-е! – сказала буква Е, -

               Звір мене не здожене!»

               І, махнувши нам рукою,

               Е – зробилося луною.            Ганна Чубач

           6. Рік у рік біля воріт

               риє нірку чорний кріт.

              Рік у рік скриплять ворота:

              - Рив би ти її навпроти!

              - Рипи-скрипи, не рипіть,

               риє там, де хоче рить.            Ганна Чубач

Прищепа К.С., Лук`яненко В. Г. Тематичний словник школяра. – К.: Гала, 1997. – 336с.

ІV локація «Бюро знахідок».

  • На сторінці букваря зазвичай є тексти для вдосконалення навички читання або завдання-цікавинки. Ось одне з таких завдань.
  • Перед вами речення з пропущеними буквами. Здогадайтесь, яка буква загубилась, вставте її в слова і прочитайте речення. Розташуйте їх в правильному порядку. Отриманий текст передайте редакторам.

1.Спи, зсни, ндрійку,

Прийшл нічкродійк.

нгели зайдуть до хти

Нм ндрійка колихти.

Вже усім млятм

Чс у ліжечк лягти. 

2. Страус му — нргійний,

лгантний, моційний.

тикту він охоч

Малюків навчити хоч:

— На кскурсії в савані

Будьт чмні та охайні!

3. Через нв і луг

Скаче конк по траві!

ч, якй! ч, якй!

І швдкй, і прудкй!

Т, грвастй, схаменся,

Відпочт зупнся.

4. Мниться, скриться нй:

Вн лловий, блий, синй.

Всм малює в подарунок

Дивовижний взерунок:

Цвт акацї, нарцисв,

Нжних ллй та рисв.

5. На грді у ленки

гірчки — такенькі.

Пхвались в хлдчку

ксамитвих листчків.

гірчки прсять дщик

Принести вдиці грщик.

6. сміхалася стинка:

— Я — маленька країнка,

Я досвіта вставала

Та зори вишивала.

квітчала я хстинк

Цвітом макта барвінк.

V локація «Умілі ручки».

  • Виріжте з кольорового паперу по одній букві. Їх використають редактори для оздоблення сторінки букваря.

VІ локація «Олівці-малювці».

  • Кожна сторінка букваря – яскрава, різнокольорова. Розфарбуйте малюнки олівцями. Вашими розмальовками редактори прикрасять сторінку букваря. ( див. додаток 4 )

В кінці маршруту у кожної команди повинно бути шість пазлів. Поки редактори-батьки завершують оформлення сторінок букваря діти складають з пазлів букви.

Вчитель

  • Чи всі команди завершили свою роботу?
  • Чи готові редактори показати сторінки, які вони створили?
  • Пане Букварю, ми виконали свою місію – відшукали загублені букви і врятували сторінки Вашого букваря. Оцініть нашу роботу.

Буквар

  • Дякую вам, любі друзі, за допомогу! Як гарно у вас вийшло! Мені здається, і команди задоволені – вони працювали дружно, злагоджено! Я переконався, ці учні знають багато, вміють швидко читати, а головне – можуть застосувати свої знання!
  • А чи змогли команди відгадати мою надскладну загадку – скласти пазли? Цікаво, що у них вийшло?

На сцену виходять капітани команд. Кожен з них тримає малюнок букви, який команда склала з отриманих пазлів: Л, И, М, О, Д, П.

Буквар

  • А хто здогадався, яке слово можна скласти з цих букв?
  • Так, правильно, це слово – ДИПЛОМ. Всі присутні в цій залі переконались, учні першого класу засвоїли мою програму і тому я вважаю, що їм потрібно вручити справжні дипломи. Запрошую на сцену учнів для вручення дипломів.

Звучить святкова музика

Вчитель

 Вітаю, мої любі, з першим дипломом у вашому шкільному житті! Бажаю вам не зупинятись на досягнутому!

 

Додатки

1.

Маршрутний лист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://berna.ir/wp-content/uploads/2013/02/sms2.jpg

 

http://s2.pic4you.ru/allimage/y2013/04-21/12216/3397851.png

 

 

 

 

 

 

 

https://astv.ru/content/AfishaImage/15/27/1527b6a3-8554-41b7-a774-01a584d3aa4e_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу бюро знахідокhttps://www.dstu.education/files/images/kubok-2.png

http://yanao-forum.ru/aviafly/uploads/posts/2014-01/1390215072_3d-20character.jpg

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/368827/5d6ab518-2c9d-4b43-a3db-8537b9f4fc4d/s1200?webp=false                                https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=007e995b73e760bc86ece34b5896d808&n=13           https://thumbs.dreamstime.com/z/%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9-%D0%B8%D0%BA-%D1%83-%D0%B8%D0%B2-%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%B6%D0%B5%D0%BC-46948169.jpg               https://us.123rf.com/450wm/yayayoy/yayayoy1306/yayayoy130600011/20451037-%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B6%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D1%81%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2.jpg?ver=6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Картинки по запросу розфарбовка алфавіт літера оПохожее изображениеКартинки по запросу розфарбовка алфавітКартинки по запросу розфарбовка алфавіт літера о

Картинки по запросу розфарбовка алфавіт літера о

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_130522.jpgC:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_131352.jpgC:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_131155.jpgC:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_130352.jpg

C:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_130839.jpgC:\Users\admin\Desktop\IMG_20180330_130957.jpg

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Сценарії
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
5252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку