Презентація до майстер-класу "застосування казки : від Сухомлинського до сьогодення". Впровадження ідей Сухомлинського в сучасний урок з використанням різних форм роботи на різних етапах уроку.
Застосування казки в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення
Номер слайду 2
Вчитель початкових класів Новікова Тетяна Іванівна
Номер слайду 3
Ключові компетенції НУШ1. Спілкування державною і рідною мовами.2. Спілкування іноземними мовами.3. Математична грамотність.4. Компетентності в природничих науках і технологіях.5.Інформаційно-цифрова компетентність.6. Уміння вчитися впродовж життя.7. Соціальні та громадянські компетентності.8. Підприємливість.9. Загальнокультурна грамотність.10. Екологічна грамотність і здорове життя
Номер слайду 4
Проблема“Формування ключових компетенцій засобами казки на основі використання спадщини В. Сухомлинського”
Номер слайду 5
«Якщо в однієї людини є яблуко й у іншої є яблуко, то після обміну в них залишиться по одному яблуку. Але якщо в однієї людини є ідея і в іншої є ідея, то після обміну в них залишиться по дві ідеї» Дж. Б. Шоу
Номер слайду 6
Майстер-клас «Застосування казки в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення»
Номер слайду 7
Ким був В. Сухомлинський?письменниквчительгуманістбатькочоловік. Директор школи. Асоціативний кущ. Казки оповідання
Номер слайду 8
“Зайчик і Місяць”Казка В. Сухомлинського
Номер слайду 9
«Ромашка» Блума
Номер слайду 10
Руханка
Номер слайду 11
Гра “Мудра Сова”
Номер слайду 12
«Казка – це, образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки та мови» В. Сухомлинський.