Майстер-клас "Застосування казки в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення"

Про матеріал

Наразі в освіті відбулися різні зміни, тому вчитель повинен усвідомити, що виристаючи ключові компетенції він формує особистіть. На уроках вивчаючи казки Сухомлинського застосовую різні інноваційні форми і методи.

Перегляд файлу

Майстер-клас

                 Доброго дня, всім присутнім!

   Музика 01. Слайд 1. (звучить мелодія пісні «Вчать у школі»)Привітайтеся, посміхніться один одному і під звуки чудової, і знайомої мелодії займіть місця.

Слайд 2.  Я, Новікова Тетяна Іванівна, працюю вчителем початкових класів в філії «Устинівська ЗШ І-ІІ ступенів» КЗ «Устинівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів», пед.стаж 35 років.

  1. Всі ви звикли до слів цієї пісні. Нас вчили у  школі читати, писати, рахувати. Ми навчаємо читати, писати, рахувати, але, наразі в освіті відбуваються різні зміни, тому сучасний учитель повинен усвідомити, що головним є не предмет, якого навчають у школі, а особистість, яку ви формуєте. Саме  НУШ наводять ключові компетенції для формування особистості  в сучасних умовах.
  2. Слайд 3. Давайте ознайомимося з ними.
  3. «Без казка не можна уявити дитинства», - говорив Сухомлинський, тому своїх «чомусиків» я навчаю засобами казки.
  4. Слайд 4. Моя проблема над якою я працюю «Формування ключових компетенцій засобами казки на основі використання творчої спадщини В.О.Сухомлинського»

Слайд 5.

4.1 Вступне слово вчителя.

  •  «Якщо в однієї людини є  яблуко й у іншої є яблуко, то після обміну в них залишиться по одному яблуку. Але якщо в однієї людини є ідея і в іншої є ідея, то після обміну в них залишиться по дві ідеї». Джордж Бернард Шоу говорив - Обміняємось ідеями.

Слайд 6. Я пропоную вашій увазі майстер-клас по темі «Застосування  казки в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення»

                                   Майстер-клас

  • Тож до роботи

Слайд 7. 4.2. Портрет, якого письменника ви бачите? Ким був В.О.Сухомлинський?  Я пропоную скласти асоціативний кущ.

 Скласти асоціативний кущ: вчитель, письменник, гуманіст, директор школи, чоловік,батько, заслужений вчитель, Герой Соціалістичної праці, журналіст, володів кількома мовами

на промінцях напишіть.

«Мікрофон»  Які казки ви знаєте?

  1. «Відгадай, хто я»  загадку про зайця та місяць (Малюнок Зайця та Місяця)

Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. В полі, лісі навкруги

Скрізь у мене вороги.  Часом лізу я у шкоду, Їм капусту на городах,

Моркву, ріпу, буряки.   Відгадайте — хто такий? (Заєць)

 

Без рук, без ніг, тільки з рогами,

а ходить попід небесами.

Всю ніч бродить навмання,

Прокладає шлях до дня. (Місяць)

Слайд 8. От і я приєдналася до вас із  казкою.

  1. Робота в парах . У вас на столах  лежать кольорові кружечки. Знайдіть свою пару.

В парах прочитайте цю казку. До казки можна поставити безліч запитань.

Слайд 9. Ми скористуємося «Ромашкою»  Блума. (Кожна пелюстка

кольорова, а ви об’єднані за кольором)

А) пелюстка просте питання – (ЩО? Де? Як?)

Б)  уточнююче питання  (наскільки я зрозумів…)

В) Творе  питання.(Що було б, якби..)

Г) оцінююче питання (порівняння, добре чи погано, правильно -неправильно зробив …)

Д) Пояснююче  питання ( Чому?)

Е) Практичне запитання (Як би повелися на місці героя?)

Вміння задавати запитання – вміння мислити.

         Ми працюємо над зимовою казкою.

 Слайд 10   Замерзли порухаємося. Під музику руханка.

  Поки ми танцювали до нас прилетіла Мудра Сова принесла завдання. Яку пору року ви любите? Обєднайтеся в групи. Підійдіть до картинки з відповідною порою року.  Під картинкою завданням.

  1.  Слайд 11.  Гра «Мудра Сова» Виписати з тексту дієслова, прикметники, іменники, займенники.

Завдання від Мудрої Сови А)Виписати із казки дієслова. Б) Виписати із казки прикметник. В) Виписати із казки іменники. Г) Виписати із казки займенники. Який повчальний висновок з прочитаного було б значущими  для життя?

  1. Слайд 12.  «Казка – це, образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки та мови» В.Сухомлинський. Напишіть свою казку. (використовуючи набір 10 слів -: урок, сніг, заєць, хмара, ніч, місяць і т.д.) Прочитайте і прикріпіть на хмаринці

          Дякую вам  за співпрацю. Я думаю, що мої ідеї вам знадобляться.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
1847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку