Наразі в освіті відбулися різні зміни, тому вчитель повинен усвідомити, що виристаючи ключові компетенції він формує особистіть. На уроках вивчаючи казки Сухомлинського застосовую різні інноваційні форми і методи.
Майстер-клас
Доброго дня, всім присутнім!
Музика 01. Слайд 1. (звучить мелодія пісні «Вчать у школі»)Привітайтеся, посміхніться один одному і під звуки чудової, і знайомої мелодії займіть місця.
Слайд 2. Я, Новікова Тетяна Іванівна, працюю вчителем початкових класів в філії «Устинівська ЗШ І-ІІ ступенів» КЗ «Устинівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів», пед.стаж 35 років.
Слайд 5.
4.1 Вступне слово вчителя.
Слайд 6. Я пропоную вашій увазі майстер-клас по темі «Застосування казки в навчанні дітей: від Сухомлинського до сьогодення»
Майстер-клас
Слайд 7. 4.2. Портрет, якого письменника ви бачите? Ким був В.О.Сухомлинський? Я пропоную скласти асоціативний кущ.
Скласти асоціативний кущ: вчитель, письменник, гуманіст, директор школи, чоловік,батько, заслужений вчитель, Герой Соціалістичної праці, журналіст, володів кількома мовами
на промінцях напишіть.
«Мікрофон» Які казки ви знаєте?
Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. В полі, лісі навкруги
Скрізь у мене вороги. Часом лізу я у шкоду, Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте — хто такий? (Заєць)
Без рук, без ніг, тільки з рогами,
а ходить попід небесами.
Всю ніч бродить навмання,
Прокладає шлях до дня. (Місяць)
Слайд 8. От і я приєдналася до вас із казкою.
В парах прочитайте цю казку. До казки можна поставити безліч запитань.
Слайд 9. Ми скористуємося «Ромашкою» Блума. (Кожна пелюстка
кольорова, а ви об’єднані за кольором)
А) пелюстка просте питання – (ЩО? Де? Як?)
Б) уточнююче питання (наскільки я зрозумів…)
В) Творе питання.(Що було б, якби..)
Г) оцінююче питання (порівняння, добре чи погано, правильно -неправильно зробив …)
Д) Пояснююче питання ( Чому?)
Е) Практичне запитання (Як би повелися на місці героя?)
Вміння задавати запитання – вміння мислити.
Ми працюємо над зимовою казкою.
Слайд 10 Замерзли порухаємося. Під музику руханка.
Поки ми танцювали до нас прилетіла Мудра Сова принесла завдання. Яку пору року ви любите? Об’єднайтеся в групи. Підійдіть до картинки з відповідною порою року. Під картинкою завданням.
Завдання від Мудрої Сови А)Виписати із казки дієслова. Б) Виписати із казки прикметник. В) Виписати із казки іменники. Г) Виписати із казки займенники. Який повчальний висновок з прочитаного було б значущими для життя?
Дякую вам за співпрацю. Я думаю, що мої ідеї вам знадобляться.