Я-Вчитель
Дякую всім за активність. Прощаюся з вами до завтра. Але у гугл класі чекаю ваші роботи: завдання за допомогою всього шести слів передати суть сьогоднішнього року. На все добре.
-Ти одна не зміниш світ – говорила мама.
- Я вкладу частинку своєї душі в кожного і вона, як зернинка проросте і разом ми створимо щасливе майбутнє, квітучу країну.
Так дитячі мрії втілилися у виборі професії. Я твердо вирішила: «Хочу стати вчителем!»
І тепер я кожного дня втілюю мрію і будую щасливе майбутнє разом зі своїми учнями.
Доброго дня. Я Колішенко Яна Олексіївна вчитель початкових класів Кременчуцького ліцею №25 «Гуманітарний» колегіум Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Маю дві вищих освіти за спеціальністю вчитель біології та “Початкове навчання”.
В Кременчуцькому ліцеї №25 працюю 11 рік. Загальний пердагогічний стаж роботи 15років. У 2022 році здобула кваліфікаційний рівень - Спеціаліст 1категорії. В даний час є класним керівником 3-Б класу.
Під час складної ситуаціїї в країні дуже важлива взаємна психологічна підтримка дітей, батьків та вчителя. Тому Особливу увагу на уроках приділяємо технікам заспокоєння, зняття стресу, власному емоційному інтелекту. Також окремо веду роботу з обдарованими дітьми класу. У 2021р успішно пройшла курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» на платформі ед ера
Гарно робити те, що ти вмієш – це професіоналізм, а отримувати від цього задоволення – це щастя. Тому я щаслива людина. Вчителювання- це можливість реалізації, розвитку, безперервного навчання та вдосконалення, розкриття творчого потенціалу, постійна комунікація з різними людьми, можливість доторкнутися до ніжних тендітних струн дитячої душі, що після зустрічі з тобою зазвучать, створюючи чарівну музику життя.
Моє педагогічне уподобання – проведення нестандартних уроків. Уроки – подорожі, екскурсії, зустрічі, інсценування, ділова гра, майстер класи. Але найбільше мої учні полюбляють уроки -квести, які ми проводимо на шкільному подвір’ї, в парку, в лісі і зараз під час дистанційного навчання в онлайн режимі. Використовую різні інтернет ресурси, а також власні розроблені веб- квести на платформі Всеосвіта. Спочатку я готувалася до таких уроків самостійно, а зараз мої третьокласники із задоволенням обирають теми, допомагають підготувати матеріали для роботи.
Освітнє середовище.
Формування предметних компетентностей здобувачів освіти реалізовую згідно вимог Державного стандарту початкової освіти за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Р.Шияна
Освітнє середовище класу відповідає санітарним вимогам та створює умови для самореалізації та всебічного розвитку кожної особистості.
Класна кімната забезпечена відповідною кількістю ергономічних парт та стільців, які дають можливість дітям працювати в групах, парах та окремо, а вчителю – бачити всіх дітей та якісно фасилітувати. Також в класі є звичайна, маркерна та магнітна дошки. Все це забезпечує мобільність, рухливість, доступність і дає дітям можливість опановувати навчальний матеріал легко і з користю.
Меблі в класі розташовані, так, що залишається місце для проведення ранкових зустрічей – одного з улюблених видів роботи нушенят. Пуфи та мобільні килимки-конструктори забезпечують можливість працювати в різних частинах класу.
Тематичним змінним куточком для розміщення інформації, яка безпосередньо стосується життя класу слугує стенд- фліпчарт на якому висвітлюється різноманітна інформація: тема тижня та дня, дитина дня, графік чергувань. У класі є магнітні календарі, де діти українською та англійською мовами зазначають дату, погоду, вид діяльності на уроці.
Полюбляють учні і центр відкриттів - справжній куточок досліджень.
Матеріали зручно розташовані, щоб учні мали до них легкий доступ, тому юні дослідники можуть вільно їх взяти і використати у своїй практичній діяльності.
У класі функціонує міні- бібліотечка, де знаходяться книги, виготовленні дітьми лепбуки, книжки – саморобки, ширма для лялькового театру та матеріали з алгоритмом дій для реалізації технології «Щоденні 5». Діти читають для себе, з другом, залюбки пишуть у щоденниках вражень, опрацьовують слова зі словникової скарбнички, слухають літературні твори.
Бібліотечка поповнюється самими учнями та їх батьками, бо діє за принципом буккросінгу. Діти із задоволенням читають та обмінюються цікавою літературою за вподобаннями. Під час дистанційного навчання ми продовжили цю традицію. Щомісяця виокремлюємо тематичну ранкову зустріч, де діти рекламують прочитану книгу та мають змогу домовитися про обмін.
Творчий підхід у пізнанні світу – одна з обов’язкових компетентностей, які має розвивати НУШ. Отож в нашій класній кінтаті функціонує художньо – творчий осередок. Згідно з рекомендаціями МОН, тут зберігається все необхідне для дитячої творчості. Мої учні із задоволенням демонструють свої творчі роботи.
Але як же без гри? Ігровий осередок займає особливе місце не просто в класі, а й в життя кожної дитини. Тут зібрані ігри, які не тільки розважають, а й звісно розвивають. Учні з користю проводять перерви та вільний час. Заробляючи бонуси в процесі навчальної діяльності, отримують додатковий час пограти в улюблені ігри або обрати заняття за вподобанням.
В нашому класі комфортно працювати, весело відпочивати, легко комунікувати, хочеться пізнавати, досліджувати та творити.
Сучасні діти - це діти нового середовища, і вони не розуміють мови старих ідеалів. Їх життя необхідно наповнити новим і дієвим сенсом, багатством емоцій.
Діяльнісний підхід, міжпредметна інтеграція, технології критичного мислення, дослідження та експерименти, творчі проекти, зв'язок навчального матеріалу з життям, постійна взаємодія в дружній спільноті, формувальне оцінювання, мотивація та створення ситуації успіху є моїми робочими інструментами на шляху до плекання свідомого громадянина, гармонійної, всебічно розвиненої особистості.
Зараз ми навчаємося дистанційно, але це не є перепоною на шляху до проведення якісних, цікавих та корисних уроків.
Відео досліду
Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи.
У своїй діяльності постійно залучаю батьків до співпраці. Використовую такі форми роботи: щоденна комунікація у вайберчаті, батьківські збори, онлайн – консультації, тренінги, родинні та спортивні свята, індивідуальні та групові консультації. Батьки є моїми постійними партнерами в плануванні навчальної та позаурочної діяльності, зокрема у впровадженні формувального оцінювання, організіції майстеркласів та екскурсій. Під час дистанційного навчання з їх допомогою організовуються зустрічі з дітьми в затишному та безпеному місті для комфортної взаємодії.
Ключовою компетентністю нуш є навчаня вподовж життя.
Один із основних принципів моєї роботи - ніколи не зупинятися на досягнутому.
2021-23 отримувала знання та практичні навички під час опанування курсів, тренінгів, вебінарів на платформі всеосвіта, едера, едвей, ПІППО, Кременчуцького педагогічного коледжу.
Обмін досвідом- це важливий етап саморозвитку. Брала участь в конкурсі Учитель року, де стала лауреатом міського етапу. Неодноразово готувала виступи на методичні об’єднання ліцею, є учасником творчої спільноти вчителів закладу освіти, постійно висвітлюю нашу з дітьми роботу в стрічці новин ліцею в мережі фейсбук. Публікую розробки на платформі Всеосвіта. Зараз в проекті створення власного професійного блогу. Ділюся досвідом зі студентами Обласного коледжу «Гуманітарно-педагогічна академія»: проводила відкриті уроки, неодноразово була керівником виховної та передипломної практики.
Сподіваюся вдале проходження сертифікації стане не лише можливістю навчатися, але й підтвердженням руху в правильному напрямку. Ще однією важливою сходинкою в саморозвитку та якісному навчанні дітей.
Бажаю всім учасникам успіху, невичерпного творчого потенціалу, кожен день, щоб ставав новим кроком до свого вдосконалення.