1. Якщо STEM-навчання інтегроване з мистецтвом або іншими галузями освіти, то як буде звучати така абревіатура?
STEAM
STREAM
STROM
2. STEM-освіта є ефективним чинником формування компетентностей
інформаційно-цифрових
обізнаності та здатності до самовираження у сфері культури
уміння самозарадності
3. STEM-навчання поєднує в собі
проєктний підхід в основі якого знаходиться вирішення проблеми, що потребує знань, як правило з природничих наук у поєднанні із технологіями, інженерною творчістю і математикою
інтеграцію гуманітарних наук із математикою і технологіями
4. STEAM-підходи дають змогу
розвивати гнучкість, мобільність, практичні навички і критичне мислення у здобувачів освіти
покращити процес запам’ятовування великих блоків інформації
скоротити обсяг навчальної інформації до мінімуму
5. Як доцільніше впроваджувати STEM-підходи під час викладання предмета?
усі уроки з предмета розробляти і проводити на засадах STEM-підходів
застосовувати елементи STEM на окремих уроках з предмета
упроваджувати STEM-підходи системно: залучати елементи STEM на кожному уроці, окремі проводити як STEM-уроки, реалізовувати STEM-проєкти
6. Чи спрямовані практико-орієнтовані STEM-заняття на застосування науково-технічних знань у реальному житті?
Так
Ні
7. Розвиток STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти здійснюється
на базовому та профільному рівнях
на початковому, базовому та профільному рівнях
впроваджується не системно
8. Чи мають STEM-заняття, уроки нетрадиційну, гнучку, варіативну структуру організації навчальної діяльності?
Так
Ні
Частково
9. Чи орієнтовані STEM-уроки на створення реального продукту?
Так
Ні
Епізодично
10. Чи сприяє STEM-освіта підготовці здобувачів освіти до викликів сьогодення?
сприяє розвитку інженерно-технічних і дослідницьких навичок, критичного і креативного мислення
не сприяє розвитку навичок, що необхідні для життя в цифровому середовищі
знижує рівень вмотивованості учнівської та вчительської спільнот
11. Під час STEM-уроків у центрі уваги знаходиться проблема, яку необхідно розв’язати?
Так
Ні
Частково
12. STEM-навчання — це
етап уроку, спрямований на формування математичних і мовленнєвих компетентностей
навчальний процес, який сприяє формуванню ІКТ-компетентностей
системний навчальний процес, спрямований на формування ключових компетентностей і практичних навичок
13. Що з наведеного НЕ є ознакою STEM-навчання?
заучування як провідна форма опанування матеріалу
подання навчальної інформації через життєві ситуації
заохочення до експериментальних досліджень
прикладний, міждисциплінарний підхід
14. Які технології підвищують ефективність STEAM-уроків мовно-літературної освітньої галузі?
обговорення, розповіді, бесіди, тренувальні вправи, конспектування, списування
розробка ментальних карт, проєктна діяльність, моделювання з використанням нейромереж
15. Навичка helicopter view — це
бачення згори, далекоглядність
обмеженість
уміння зосереджувати увагу
16. Оберіть характерні ознаки універсального дизайну в STEM-навчанні
не існує оптимальних завдань, тому надається кілька варіантів завдань для залучення всіх до активної роботи
не обов’язково розвивати навички самооцінювання й рефлексії
існують універсальні правила та шаблони для навчання, що підходять одночасно всім
17. Чи передбачає запровадження напрямів STEM-освіти перебудову компонентів освітнього середовища?
Так
Ні
18. Чи відповідає істині твердження: «STEM-освіта — це міст у майбутню професію»?
Так
Ні
19. Hard skills — це
рівень володіння навичками, який потребує незначного контролю свідомістю
професійні навички, яким можна навчити і які можна виміряти
універсальні компетенції, які важко виміряти кількісними показниками
20. Soft skills — це
універсальні компетенції, які важко виміряти кількісними показниками
професійні навички, яким можна навчити і які можна виміряти
рівень володіння, який потребує незначного контролю свідомістю
21. Які з перерахованих навичок НЕ є soft-skills?
Комунікація
Програмування
Критичне мислення
Робота в команді
22. Що є основною ознакою STEM-уроку?
науковість і новизна теми
інтеграція, дослідницька діяльність, практико-орієнтованість, створення продукту діяльності
здивування учнів, глибокі знання теорії, рефлексія
23. З якого етапу методично обґрунтовано починати STEM-урок?
актуалізації знань, вмінь і навичок
постановка та визначення для розв’язання значущої проблеми для учнівства
фронтальна бесіда та перевірка домашніх завдань
24. На STEM-уроках / заняттях здобувачі освіти
отримують готові знання та відповіді на запитання
не шукають відповідей на запитання під час проведення експериментів
здобувають знання, досліджують, перевіряють на практиці, роблять висновки самостійно або за підтримки педагога / ментора
25. Які STEM-проєкти краще пропонувати здобувачам освіти?
короткотривалі
середньої тривалості
довготривалі
все вище перелічене
26. Виконання STEM-проєктів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнівства, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом
учителя-тьютора
учителя-ментора
учителя-методиста
учителя вищої кваліфікаційної категорії
27. Визначте правильну послідовность етапів дослідження
гіпотези, аналіз, проблема, висновок, експеримент
висновок, гіпотези, аналіз, проблема, експеримент
аналіз, гіпотези, проблема, експеримент, висновок
проблема, гіпотези, експеримент, аналіз, висновок
28. Які переваги має STEM-проєктна діяльність для здобувачів освіти?
розвиває творчі, аналітичні, комунікативні та інші навички
заохочує до самостійного пошуку, обробки інформації та застосування знань для створення продукту
сприяє формуванню позитивної мотивації, інтересу та відповідальності за навчання
усі вищезазначені
29. Яка головна проблема виникає у педагога під час оцінювання групового STEАM-проєкту
важко оцінити особистий внесок кожного (явище «Ефекту Рінгельмана»)
оцінювання інженерної складової частини проєкту, якщо така є
оцінювання презентації проєкту
30. Скільки осей координат використовується під час побудови 3D-об’єкта?
дві
три
безліч
одна
31. Простір, у якому створені умови для дизайну, самонавчання, творчості, досліджень, мейкерства, називають
мейкерспейс
медіацентр
лабораторія
артстудія
32. Використання цифрової лабораторії сприяє розвитку STEM-навчання.
Так
Ні
33. Яких правил безпеки з використання мультикоптерів необхідно додержуватися користувачам?
для кожного дрона свої правила
загальні для більшості модифікацій
не важливо, бо дрони літають автоматично
34. Яка основна мета використання платформи Arduino у навчальних проєктах з фізики?
розвага
збільшення складності проєктів
покращення обчислювальних можливостей
спрощення роботи з апаратурою
35. Яка перевага використання Arduino у навчальних проєктах з фізики?
надійність і висока вартість
простота використання та підтримка взаємодії з різноманітними датчиками і пристроями
складність програмування