Проєктно-дослідницька діяльність учнів в умовах дистанційного навчання.
Паращак Н.М., вчитель хімії Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа № 2-гімназія” м. Трускавця
Ефективність та актуальність проєктного навчання для сучасних школярів важко піддати сумніву. Але чи можна займатися проєктною роботою в умовах дистанційного навчання? Безумовно, адже воно допомагає вчителю формувати у дітей інтерес до науки, наукової творчості.
Ми це здійснили з моїм учнем 10 класу Думайлом Тарасом, взявши участь у міському дистанційному проєкті «Чиста вода Трускавця».
Тема обраного проєкту : «Вплив пральних порошків на довкілля»
Мета нашої роботи: дослідження основних видів пральних порошків на ринку України, їхнього складу та впливу на навколишнє середовище і водоймищ зокрема та звернути увагу мешканців Трускавця на цю проблему. Розглянути застосування альтернативних засобів для прання. Розробити рекомендації, як обрати безпечний пральний порошок. Ознайомити з натуральними засобами для чищення.
Методи вирішення завдання:
Рекомендації та пропозиції:
З метою досягнення належного рівня безпеки здоров’я людини та довкілля, законодавство України потребує удосконалення нормативно-правової бази та розробки відповідної загальнонаціональної програми. Державі треба активніше впливати на власників підприємств та користувачів пральних засобів.
Кожен із нас має допомогти собі та природі, змінивши свій спосіб життя.
https://drive.google.com/file/d/1zH2cblvf8yt8ydAXNCv272xBRScKurIp/view?usp=sharing