Доповідь "Використання ресурсів мережі Internet у проведенні сучасного уроку під час дистанційного навчання" "Робота з додатком Google Classroom"

Про матеріал
Доповідь створена з метою висвітлення власного досвіду роботи з додатком "Google Classroom" під час дистанційного навчання та створених, на допомогу вчителю, покрокових інструкцій щодо реєстрації та роботи з даним додатком.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки Укаїни

Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації

Кривоозерський професійний аграрний ліцей

 

 

 

 

 

 

 

 Доповідь

На педагогічну раду

на тему: «Використання ресурсів мережі Internet у проведенні сучасного уроку під час дистанційного навчання»

«Робота з додатком Google Classroom»

 

 

 

 

 

 

Доповідач:

Викладач

 Головатенко Л.М.

 

 

 

 

 

 

Криве Озеро

                                                         2020 рік 

 

 

Слайд 2.

 

 

 

І. Реєстрація та підключення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 3.

 

 

Вам знадобиться електронна пошта Gmail.com. Якщо такої немає, то потрібно попередньо її створити.

Заходимо в пошук Google. Праворуч вгорі є позначка меню додатків Google,  натискаємо.

 

 

 

 

Слайд 4.

 

 

Вибираємо позначку «пошта» (М) і натискаємо.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 5.

 

 

На сторінці пошти ви побачите праворуч вгорі іконку меню. Натискаєте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 6.

 

Знаходите у додатках Google додаток «Клас» і натискаєте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 7.

 

 

Ось ми і в класрумі.

Наступним кроком буде зареєструвати класи.

Натискаємо на хрестик вгорі праворуч.

 

 

 

 

 

Слайд 8.

 

 

У меню, що з′явилося, натискаємо «Створити клас».

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 9.

 

 

 

Оскільки ми не використовуємо цей додаток для роботи в класі, а лише для дистанційного навчання, то ставимо галочку і натискаємо продовжити.

Якщо вам потрібно створити більше, ніж один клас, ви повторюєте цю послідовність з даного кроку необхідну кількість разів.

 

 

Слайд 10.

 

Вводимо потрібні налаштування класу.

Вказуємо номер групи, предмет і те, що вважаєте за потрібне.

Готово.

Клас створено.

 

 

 

 

Слайд 11.

 

 

Оскільки ви вперше в даній системі, вона буде вас спочатку навчати, як її використовувати. Уважно читаєте поради і натискаєте кнопку «Зрозуміло».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

12 - 13.

 

 

Можна вибрати тему класу (за бажанням). Натискаєте на «Обрати тему» - і обираєте із запропонованих, обо натискаєте «завантажити» і завантажуєте власне фото.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

14 -15.

 

 

Щоб налаштувати зв′язок з групою, натискаєте на код класу, копіюєте і пересилаєте учням за допомогою звичного для вас зв′язку.

Зверніть увагу, що код для кожного класу буде різкий.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 16.

 

 

Клас готовий до роботи. У верхньому лівому кутку ви бачите меню де містяться всі зареєстровані вами класи.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 17.

 

 

Ви натискаєте на меню і обираєте потрібний вам клас.

 

 

 

 

Слайд 18.

 

 

ІІ. Як розмістити завдання.

 

 

 

 

Слайд 19.

 

 

Отже, ми на сторінці класрум.

Тут видновсі ваші класи.

Натисніть на той, який вам на даний момент потрібен.

 

 

 

 

Слайд 20.

 

 

Зараз ми на сторінці певного класу.

На вкладці «Потік» ми можемо побачити всі опубліковані матеріали, завдання, оголошення, записи від вчителів та учнів.

У лівій частині знаходяться завдання з терміном виконання до певної дати.

 

 

 

 

Слайд 21.

 

 

Переходимо у розділ «Завдання».

 

 

 

 

 

 

Слайд 22.

 

 

Натискаємо на кнопку «Створити».

 

Якщо ви хочете створити декілька завдань, вам кнопку потрібну кількість разів.

 

 

 

 

 

 

Слайд 23.

 

 

Відкрилося меню з варіантами завдань.

Розберемо види завдань.

«Просте» завдання – верхній кут меню.

 

 

 

 

 

Слайд 24.

 

 

Виконуємо всі організаційні питання: вказуємо дату, тему(якщо потрібно), кількість балів, обираємо дату-термін, до якого учні мають виконати і здати завдання.

 

 

 

 

 

Слайд 25-26.

 

 

Завдання можна публікувати для декількох класів одразу.

Для цього натискаємо «Для кого» - вгорі праворуч і ставимо додаткові галочки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 27.

 

 

Тепер працюємо над самим завданням.

У полі «Вказівки» запишіть інструкції, що саме повинні зробити учні.

 

 

 

 

 

Слайд 28.

 

 

До завдання можна додавати будь-які матеріали.

Натискаємо меню «Додати» і обираємо необхідний варіант.

 

 

 

 

 

Слайд 29.

 

 

Якщо матеріали розміщені на вашому Google диску, обираємо перший пункт меню.

 

 

 

 

 

Слайд 30.

 

 

Знайдіть потрібний файл , натисніть на нього, і натисніть «Додати».

 

 

 

 

 

Слайд 31.

 

 

Якщо потрібно додати матеріали з інтернету  –підручник і т. ін. – обираємо пункт меню «Посилання».

 

 

 

 

 

Слайд 32.

 

 

Копіюємо адресу сайту і вставляємо.

Потім натискаємо «Додати посилання».

 

 

 

 

Слайд 33.

 

 

Якщо вам потрібно додати файл з вашого комп′ютера, натискаєте у меню «Файл».

 

 

 

 

Слайд 34.

 

 

Перетягніть файли, або натисніть «Вибрати файли на пристрої».

Коли необхідні файли прикріплені, натисніть «Завантажити».

 

Файл може бути будь-яким: зображення, презентація, текст тощо.

 

 

 

 

Слайд 35.

 

 

Також можна прикріпити відео, для цього обираємо потрібний пункт меню «YouTube»

 

 

 

 

 

Слайд 36.

 

 

Знаходимо потрібне відео шляхом пошуку, натискаємо на нього, потім натискаємо «Додати».

 

 

 

 

 

Слайд 37.

 

 

Коли все готово, перевіряє ще раз завдання і натискаємо кнопку «Призначити».

Кожне завдання можна пізніше відредагувати.

 

 

 

 

 

Слайд 38.

 

 

Розглянемо інші види завдань.

«Завдання з тестом».

 

 

 

 

 

Слайд 39-40.

 

 

Все так само, як і у звичайному завданні, але ще додається бланк тесту, де можна створювати тестові завдання з варіантами відповідей.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 41.

 

 

Також є завдання, де можна скласти запитання до певного матеріалу, теми тощо.

 

 

 

 

 

 

Слайд 42.

 

 

У пункті «Матеріал» можна додавати параграфи, розділи з підручників для самостійного опрацювання. Оцінювання в цьому розділі меню відсутнє.

 

 

 

 

 

Слайд 43.

 

 

Дуже зручно скористатися пунктом меню « Використати повторно», якщо це завдання потрібно використати в іншому класі.

 

 

 

 

 

Слайд 44-45.

 

 

Обираємо клас, потрібне завдання і натискаємо «Використати повторно».

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 46.

 

 

У розділі меню «Створити» за потреби модна створювати Документи, Презентації, Таблиці, Малюнки, Форми.

 

 

 

 

 

 

Слайд 47.

 

 

ІІІ. Як перевірити роботи учнів.

 

 

 

 

 

Слайд 48-49.

 

 

Перевіряти завдання можна різними шляхами.

Натискаєте на розділ «Користувачі».

В даному розділі містяться прізвища викладачів та учнів, які приєдналися до даного класу.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 50-51.

 

 

Отже, можна натискати на прізвище учня, де буде показано перелік всіх завдань і стан  їх виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 52-53.

 

 

Можна зайти в розділ «Оцінки»

Де знаходиться список учнів даного класу та всі завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 54-55.

 

 

Натискаєте на потрібне завдання.

Переходите у підрозділ «Роботи учнів».

Натискаєте на здану роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 56.

 

 

Перевіряєте саме завдання.

Виставляєте оцінку, пишете коментар до виконаної роботи (якщо потрібно) і натискаєте на «Повернути» для того, щоб учень одразу побачив свою оцінку.

Автоматично оцінка фіксується у журналі.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 57.

 

 

Для того, щоб перейти до перевірки наступної роботи натискаєте на стрілочку.

 

 

 

 

Слайд 58.

 

 

Ще один спосіб перевірки завдань.

Натискаєте на меню класів – ліворуч вгорі.

 

 

 

 

Слайд 59-60.

 

 

Натискаєте на «Неперевірені завдання».

Де містяться всі завдання, які задавали для класів (груп).

Натискаєте потрібне завдання і перевіряєте.

 

 

 

 

 

Слайд 61.

 

 

Дякую за увагу!!!

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 січня 2022
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку