Математика
( за Типовою освітньою програмою під керівництвом О. Савченко – 4 год на тиждень)
Підручник: О. Скворцова, О. Онопрієнко «Математика» - Харків: Вид-во « Ранок», 2018
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
ІІ семестр |
||
63 |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. |
|
64 |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця. |
|
65 |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
66 |
Вимірюємо довжини відрізків. Вимірювання довжин відрізків за допомогою лінійки. |
|
67 |
Будуємо відрізки. |
|
68 |
Вивчаємо вирази на дві дії. |
|
69 |
Додаємо і віднімаємо число 3. |
|
70 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. |
|
71 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
72 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
73 |
Готуємося до вивчення задач. |
|
74 |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10» |
|
Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача |
||
75 |
Додаємо і віднімаємо число 4. |
|
76 |
Додаємо і віднімаємо число 4. |
|
77 |
Знайомимося із задачею: задача, умова, запитання. |
|
78 |
Дізнаємося про складові задачі: числові дані, шукане, розв’язання, відповідь. |
|
79 |
Досліджуємо задачі. Задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними. |
|
80 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. |
|
81 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. |
|
82 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. |
|
83 |
Додаємо і віднімаємо число 5. |
|
84 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. |
|
85 |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. |
|
86 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. |
|
87 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. |
|
88 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. |
|
89 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. |
|
90 |
Складаємо короткий запис задачі. |
|
91 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. |
|
92 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. |
|
93 |
Складаємо короткий запис задачі. |
|
94 |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. |
|
95 |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. |
|
96 |
Порівнюємо число і математичний вираз. |
|
97 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. |
|
98 |
Порівнюємо число і математичний вираз. |
|
99 |
Порівнюємо математичні вирази. |
|
100 |
Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі. |
|
101 |
Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л. |
|
102 |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача» |
|
Тема 4. Двоцифрові числа |
||
103 |
Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі. |
|
104 |
Досліджуємо властивості величин: ціле, частина. |
|
105 |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». |
|
106 |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. |
|
107 |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
|
108 |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». |
|
109 |
Утворюємо числа другого десятка. |
|
110 |
Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків, розряди одиниць. |
|
111 |
Записуємо числа другого десятка. |
|
112 |
Записуємо числа першої сотні. Найбільше одноцифрове число. |
|
113 |
Порівнюємо числа в межах 100. |
|
114 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. |
|
115 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. |
|
116 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. |
|
117 |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число, 43 см = 4 дм 3 см. |
|
118 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків, 45 = 40 + 5. |
|
119 |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. |
|
120 |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. |
|
121 |
Додаємо і віднімаємо числа. 3 дм 2 см = 32 см. |
|
122 |
Додаємо і віднімаємо числа. 25 + 30 = 55, 45 – 20 = 25. |
|
123 |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
124 |
Досліджуємо задачі. Шукане стає даним, а дане — шуканим. |
|
125 |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. |
|
126 |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. |
|
127 |
Розв’язуємо задачі. |
|
128 |
Досліджуємо складові задач. |
|
129 |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. |
|
130 |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». |
|
131 |
Визначаємо час за годинником. Годинник: годинна і хвилинна, стрілки, година (год). |
|
132 |
Дізнаємося про тривалість доби. 1 доба = 24 години |
|
133 |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
134 |
Визначаємо вартість товару. Гривня (грн), копійка (к.), 1 грн = 100 к. |
|
135 |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр» |
|
136 |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
137 |
Повторюємо вивчене. |
|
138 |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Двоцифрові числа» |
|