Календарно тематичне планування

Про матеріал
Календарно тематичне планування з математики 2 семестр 1 клас. За програмою Савченко
Перегляд файлу

Математика

( за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.  Савченко – 4 год на тиждень)

Підручник: О. Скворцова, О. Онопрієнко «Математика» - Харків: Вид-во « Ранок», 2018

№ уроку

Тема уроку

Дата

ІІ семестр

63

Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка.

 

64

Називаємо компоненти та результат дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця.

 

65

Додаємо і віднімаємо числа.

 

66

Вимірюємо довжини відрізків. Вимірювання довжин відрізків за допомогою лінійки.

 

67

Будуємо відрізки.

 

68

Вивчаємо вирази на дві дії.

 

69

Додаємо і віднімаємо число 3.

 

70

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.

 

71

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.

 

72

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.

 

73

Готуємося до вивчення задач.

 

74

Перевіряємо свої досягнення з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10»

 

Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача

75

Додаємо і віднімаємо число 4.

 

76

Додаємо і віднімаємо число 4.

 

77

Знайомимося із задачею: задача, умова, запитання.

 

78

Дізнаємося про складові задачі: числові дані, шукане,  розв’язання, відповідь.

 

79

Досліджуємо задачі. Задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними.

 

80

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4.

 

81

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4.

 

82

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5.

 

83

Додаємо і віднімаємо число 5.

 

84

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5.

 

85

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами.

 

86

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини.

 

87

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки.

 

88

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9.

 

89

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9.

 

90

Складаємо короткий запис задачі.

 

91

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків.

 

92

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9.

 

93

Складаємо короткий запис задачі.

 

94

Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник.

 

95

Віднімаємо числа другої п’ятірки.

 

96

Порівнюємо число і математичний вираз.

 

97

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки.

 

98

Порівнюємо число і математичний вираз.

 

99

Порівнюємо математичні вирази.

 

100

Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі.

 

101

Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л.

 

102

Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача»

 

Тема 4. Двоцифрові числа

103

Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі.

 

104

Досліджуємо властивості величин: ціле, частина.

 

105

Досліджуємо лічильну одиницю «десяток».

 

106

Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. 

 

107

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.

 

108

Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр».

 

109

Утворюємо числа другого десятка.

 

110

Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків,  розряди одиниць.

 

111

Записуємо числа другого десятка.

 

112

Записуємо числа першої сотні. Найбільше одноцифрове число.

 

113

Порівнюємо числа в межах 100.

 

114

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.

 

115

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

 

116

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

 

117

Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число,   43 см = 4 дм 3 см.

 

118

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків, 45 = 40 + 5.

 

119

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.

 

120

Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.

 

121

Додаємо і віднімаємо числа. 3 дм 2 см = 32 см.

 

122

Додаємо і віднімаємо числа. 25 + 30 = 55, 45 – 20 = 25.

 

123

Додаємо і віднімаємо числа.

 

124

Досліджуємо задачі.  Шукане стає даним, а дане — шуканим.

 

125

Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване.

 

126

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.

 

127

Розв’язуємо задачі.

 

128

Досліджуємо складові задач.

 

129

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.

 

130

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба».

 

131

Визначаємо час за годинником.  Годинник: годинна і хвилинна, стрілки, година (год).

 

132

Дізнаємося про тривалість доби. 1 доба = 24 години

 

133

Додаємо і віднімаємо числа.

 

134

Визначаємо вартість товару. Гривня (грн), копійка (к.), 1 грн = 100 к.

 

135

Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр»

 

136

Додаємо і віднімаємо числа. 

 

137

Повторюємо вивчене.

 

138

Перевіряємо свої досягнення з теми «Двоцифрові числа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мринська Дар'я
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
4 січня 2022
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку