Доповідь: Якісний показник застосування інформаційних технологій.

Про матеріал

Впровадження інформаційних технологій набуває все більш масштабного і комплексного характеру. Сучасних учнів вже мало цікавлять традиційні уроки – сьогодні вони надають перевагу інтерактивним технологіям. Ці методи є дуже результативними, вони підвищують рівень успішності і якості навчання.

Перегляд файлу

     Якісний показник застосування інформаційних технологій.

                (Підготувала вчитель ОІЗ )

 

     Впровадження інформаційних технологій набуває все більш масштабного і комплексного характеру. Сучасних учнів вже мало цікавлять традиційні уроки – сьогодні вони надають перевагу інтерактивним технологіям.  Я вважаю, що  ці методи є дуже результативними, вони підвищують рівень   успішності  і якості навчання.

      Мета курсу основ інформатики в спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті – розвиток логічного, алгоритмічного та евристичного мислення дитини, формування інформаційної культури, виховання учнів, здатних до життя в інформаційному суспільстві.   Одне із основних завдань – формування в учнів елементів інформаційної культури (поняття про комп’ютер, алгоритми, інформатику), знань, можливості застосування комп’ютера у сфері обробки інформації, навчання учнів користуватися існуючим програмним забезпеченням ПК, розвиток логічного мислення школярів.

     Урок – основна форма освітньої та корекційної роботи з дітьми. Урок повинен зацікавити учня, бути орієнтованим на забезпечення його природних пізнавальних потреб, з одного боку, і стимулювати нові пізнавальні інтереси, поглиблювати їх, з другого. Велике значення має планування уроку, добір наочності, методів навчання, завдання роботи на комп’ютері та використання комп’ютера на різних етапах уроку. Виклад матеріалу має бути варіативним за структурою. Структура уроку повинна бути чіткою з переходом від однієї частини до іншої відповідно до дидактичної мети уроку.

     На уроках інформатики я  використовую стандартні, ігрові,  пізнавально - розвивальні програми .   Вірно підібрати комп’ютерні програми забезпечують розвиток здібностей дітей, їх інтересів, умінь, навичок і потребує певного рівня пізнавальної активності.

      На уроках ОІЗ крім комп’ютерних  стандартних  навчаючих програм, які передбачені програмою,   я використовую програмний засіб Microsoft PowerPoint – комп’ютерні мультимедійні презентації. Вони є найбільш зручні засоби в практичній учбовій діяльності. Використання програми PowerPoint дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення. Учні бачать чергування зображень, на кожному з яких можуть бути текст, різни види завдань, фотографії, малюнки, таблиці, відео- та аудіо фрагменти. При цьому, я маю змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.  Демонстрація слайдів супроводжується коментаріями. Презентації дають змогу вчителю зацікавити учнів, уроки стають більш емоційними, цікавими. Використання цієї програми відкриває безмежні простори педагогічної творчості, учні,   із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють матеріал.

      При застосуванні інтерактивних технологій, треба враховувати  вимоги Державних санітарних правил і норм,  дотримуватись режиму праці учнів на персональних комп’ютерах, правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики.

     Використання комп’ютерної техніки на уроках збільшує навантаження на дитину, це може привести к погіршенню стану здоров’я.  Щоб чого не відбулось, треба постійно дотримуватись основних  вимог Державних санітарних правил і норм, режиму праці учнів, правил безпеки.

     Перегляд комп’ютерних презентацій не повинна займати більше 10-15 хвилин, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів учнів, зниження до працездатності в цілому.

Практична робота на комп’ютері повинна тривати не більше 10-12 хвилин.

Гігієнічні вимоги до уроку:

Температурний режим;

Фізико-хімічні властивості повітря (необхідність провітрювання);

Освітлення;

Попередження втоми та перевтомлення;

Змінні види діяльності (зміна лекції виконанням графічних і практичних робіт);

Своєчасне і якісне проведення фізкультхвилинок;

Дотримання правильної робочої пози учнів;

Дотримання класних меблів до росту учня.

Вимоги до техніки проведення уроку:

Урок повинен бути емоціональним, визивати інтерес до вивчення та виховувати потрібність у знаннях;

Темп і ритм уроку повинні бути оптимальними, дії вчителя та учнів завершеними;

Необхідний повний контакт, взаємодія між вчителем та учнями, на уроці повинен витримуватися педагогічний такт та оптимізм;

Домінувати повинна атмосфера доброзичливості й активної творчої праці;

По можливості слід змінювати види діяльності учнів, оптимально поєднувати різні методи й прийоми навчання;

Забезпечити дотримання єдиного орфографічного режиму школи.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку